تا این جای مقاله با مزایای استفاده از کوتاه کننده لینک پرداختیم و در این بخش قصد داریم برترین سایت هایی که در زمینه کوتاه کردن لینک به شما کمک می کنند، بپردازیم.

  • معرفی و بررسی کوتاه کننده لینک ly

یکی دیگر از بهترین سرویس های کوتاه کننده لینک سایت bit.ly است که در کشور ما هم محبوب است و خیلی از دیجیتال مارکتر ها از آن استفاده می کنند. از مزیت های خوب این سرویس می توان به سفارشی سازی لینک های کوتاه شده و آنالیز دقیق کلیک ها روی آن ها اشاره کرد. bit.ly هم یک زمانی جزء سایت هایی بود که می شد از طریق کوتاه کردن لینک در آن کسب درآمد کرد اما خیلی وقت است که چنین امکانی را از سرویس کوتاه کننده لینک اش برداشته است.

  • معرفی و بررسی کوتاه کننده لینک Tinyurl

Tinyurl هم جز یکی از بهترین و محبوب ترین سرویس های کوتاه کننده لینک خارجی در دنیا است. در tinyurl هم می توانید لینک های کوتاه شده خود را سفارشی کنید. اما از عیب های این سرویس کوتاه کننده لینک می توان به عدم رد گیری و آنالیز کلیک ها در آن اشاره کرد.

  • معرفی و بررسی کوتاه کننده لینک ly

به تازگی Ow.ly به یکی از ابزارهای مفید در سایت معروف  Hootsuite اضافه شده است. Ow.ly هم یکی از قدیمی ترین کوتاه کننده های لینک محسوب می شود که با ادغام آن در سایت بزرگ Hootsuite کارایی بیشتری پیدا کرده است. در این سرویس کوتاه کننده لینک امکان آنالیز دقیق لینک های کوتاه شده در شبکه های اجتماعی برای شما فراهم شده است. همچنین با ادغام آن با Hootsuite می توانید پست های خود را در شبکه های اجتماعی به صورت حرفه ای پیگیری و آنالیز کنید.

این سرویس کوتاه کننده لینک هم جزء یکی از بهترین ها در کوتاه کردن لینک محسوب می شود. کوتاه کننده لینک bit برای کشور هند است و به شما امکان سفارشی سازی لینک های کوتاه شده را می دهد. از رتبه الکسا و تعداد بک لینک هایش می توان فهمید سرویس قدیمی و قابل اعتمادی است.

  • معرفی و بررسی کوتاه کننده لینک gd

is.gd هم یک سرویس خوب برای کوتاه کردن لینک است. عمده کاربران این سرویس از کشور چین هستند و یکی از قدیمی ترین سایت های کوتاه کننده لینک است. از امکانات منحصر به فرد این سرویس کوتاه کننده لینک می توان به ارائه QR Code اشاره کرد که می توانید از آن برای باز کردن لینک کوتاه شده خود در موبایل ها نیز استفاده کنید. همچنین امکان سفارشی سازی لینک کوتاه شده و آنالیز کلیک های آن هم در این سرویس کوتاه کننده لینک امکان پذیر است.

  • معرفی و بررسی کوتاه کننده لینک ht

این سرویس هم یکی از سرویس های پر کاربر در بین سرویس های کوتاه کننده لینک محسوب می شود. این سرویس هم به شما امکان آنالیز دقیق لینک های کوتاه شده و همچنین سفارشی سازی آدرس های کوتاه شده را می دهد. فقط باید توجه داشته باشید که برای استفاده از امکانات این سایت برای آنالیز لینک های کوتاه شده خود باید حتما در آن عضو شوید. این سایت به شما پنل مدیریتی برای مدیریت راحت تر لینک های کوتاه شده تان می دهد.

  • معرفی و بررسی کوتاه کننده لینک to

این سایت هم یکی از بهترین سرویس های کوتاه کننده لینک است. امکانات این سایت هم در جای خودش جالب توجه است. یکی از بهترین مزیت های u.to این است که هر بار وارد صفحه اصلی اش می شوید لیست آخرین لینک های کوتاه شده شما را نشان می دهد. همچنین تعداد کلیک ها روی لینک های کوتاه شده شما را هم نشان می دهد. البته برای مدیریت لینک های کوتاه شده خود بهتر است حتما در این سایت عضو شوید.

  • معرفی و بررسی کوتاه کننده لینک com

یکی دیگر از بهترین و قدیمی ترین سرویس های کوتاه کننده لینک خارجی سایت shorl.com است. یکی از ویژگی های خوب این سایت کوتاه کننده لینک این است که با افزونه ای که برای مرورگر های کروم و فایرفاکس در اختیارتان قرار می دهد می توانید در هر صفحه وبی که هستید آن را به لینک کوتاه تبدیل کنید. فقط کافی است در هر صفحه ای که هستید با استفاده از افزونه ای که روی مرورگر خود نصب کرده اید اقدام به کوتاه کردن لینک آن صفحه کنید. از دیگر ویژگی های این سایت بررسی بازدید لینک های کوتاه شده تان به صورت خصوصی است.

یکی دیگر از بهترین سایت های کوتاه کننده لینک shorturl.at است که بیشتر برای لینک های کوتاه شده در شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از ویژگی های جالب این سایت این است که در صفحه URL Click Counter می توانید لینک کوتاه شده خود را بدهید و آمار کلیک های آن را مشاهده کنید.

  • معرفی و بررسی کوتاه کننده لینک gg

سایت gg.gg هم یکی از بهترین سایت های ارائه دهنده خدمات کوتاه کننده لینک است. نام دامین این سایت منحصر به فرد و خاص است. از ویژگی های خوب این سایت می توان به extension هایی که برای مرورگرهای کروم، فایرفاکس و اپرا ارائه داده است اشاره کرد. توسط این افزونه های به راحتی و سریع می توانید در هر سایتی که هستید لینک کوتاه شده آن را بسازید و تحویل بگیرید. یکی دیگر از ویژگی های خوب سایت gg.gg این است که لینک های کوتاه شده را با ریدایرکت 301 به شما ارائه می دهد. و این صد در صد برای سئو سایت تان مفید است.

  • معرفی و بررسی کوتاه کننده لینک ir

کوتاه کننده لینک یون از قدیمی ترین سرویس های کوتاه کننده لینک ایرانی است که قبلا با آدرس yon.ir بود اما حالا آدرس این سایت به yun.ir تغییر کرده است. با سایت یون به راحتی می توانید لینک های خود را کوتاه کنید و محدودیتی در این کار برای شما وجود ندارد. مدیریت لینک ها در یون بسیار آسان است و تاریخ انقضاء برای لینک های کوتاه شده در نظر گرفته نشده است. این سرویس کوتاه کننده لینک ایرانی علاوه بر کوتاه سازی لینک های شما امکانات مختلف دیگری را نیز در اختیار شما قرار می دهد. قابلیت ایجاد لیستی از لینک ها، تنظیم کلمه عبور، تاریخ شروع و خاتمه اعتبار لینک از امکاناتی است که در سایت یون در اختیار شما قرار گرفته است. یکی از مهمترین ویژگی های کوتاه کننده لینک یون ارائه گزارشات کامل و جامع از آمار بازدید ها از لینکهای شماست. تفکیک گزارش ها بر حسب کشور، تاریخ و روز و ساعت بازدید، لیست ارجاء دهنده ها، دستگاه کاربر و … از امکانات این کوتاه کننده لینک خوب ایرانی است. همین طور ارائه ربات کوتاه کننده لینک و ارائه API در اختیار برنامه نویسان از مزیت های خوب یون است. به راحتی با API یون می توانید آن را به سایت خود متصل کنید و از دامین اختصاصی خود برای کوتاه کردن لینک های خود استفاده کنید.

در مقاله بعدی به بررسی ادامه این سرویس ها می پردازیم.

طراح گرافیک و وب‌سایت، متخصص تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو

Join the Conversation

1 Comment

  1. متاسفانه سایت yun اصلا خوب کار نمی کنه. لینک هایی که قبلا ازش گرفتم و جاهای مهمی استفاده کردم کار نمی کنه.

    هیچ پاسخ و پشتیبانی و … هم ندارن!!!!!! ناسلامتی قراره لینک دائمی باشه!

    ما موندیم و لینک های خراب و مخاطبانی که با کلیک فقط سردرگم میشن 🙁

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *