تعدد ویدیوهای دیپ‌فیک که این روزها روی شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، به خاطر زیاد شدن برنامه‌هایی برای ساخت چنین فایل‌هایی است که کار کردن با آن‌ها بسیار ساده‌تر شده و منابع‌ کم‌تری را نیز طلب می‌کند. در میان این برنامه‌ها و سایت‌هایی که به شما کمک می‌کنند به سادگی چند ویدیو دیپ‌فیک بسازید و با آن‌ها به تفریح بپردازید را جدا کرده‌ایم تا به شما معرفی کنیم.

  1. Zao

Zao
Zao

Zao از جدیدترین برنامه‌های ساخت دیپ‌فیک است که محصول یک شرکت چینی است و توانسته به سرعت به محبوبیت بالایی برسد. دلیل این امر نیز سهولت در استفاده و سرعت آماده شدن فایل‌هاست که تمامی کاربران را شگفت زده می‌کند. کار با برنامه بسیار ساده است، شما از میان چندین تصویری ویدیویی از سریال‌ها و فیلم‌های مختلف یکی را انتخاب می‌کنید و سپس تصویر خود را در آن جای گذاری می‌کنید و فایل به سرعت آماده می‌شود. نکته بد این که Zao تنها در چین ارائه شده و برای نصب آن باید فایل APK را پیدا کرده و روی گوشی نصب کنید و کاربران سیستم عامل iOS نیز برای امتحان کردن آن با مشکل بیشتری مواجه هستند.

  1. Deepfakes web β

Deepfakes web β
Deepfakes web β

این سایت یک سرویس وبی است که به شما امکان ساخت ویدیوهای دیپ‌فیک را می‌دهد. الگوریتم هوش مصنوعی موجود در Deepfakes web β با استفاده از سیستم یادگیری پیشرفه‌ای که دارد، حالت‌ها و پیچیدگی‌های صورت را به صورت روزمره یاد می‌گیرد تا بتواند نتیجه‌ای بهتری را هر روز برای کاربران بسازد. البته برای ساخت یک فایل ویدیویی، چیزی بین ۳۰ دقیقه تا ۴ ساعت زمان لازم است تا سیستم آنالیز و تولید ویدیو را انجام دهد. البته نتیجه نهایی نیز بسیار فراتر از چیزی است که شما در Zao می‌بینید و البته این را هم در نظر بگیرید که برای هر ساعت استفاده از این سیستم، باید مبلغ ۲ دلار پرداخت نمایید.

  1. AvengeThem

AvengeThem
AvengeThem

اگر طرفدار فیلم‌های مارول هستید و می‌خواهید ویدیوهای دیپ‌فیک با محتوای این فیلم‌ها بسازید، بهتر است به سراغ AvengeThem بروید. این سایت به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید صورت خود را در گیف‌هایی از فیلم‌های مارول گذاشته و دیپ‌فیک‌های واقع‌گرایانه‌ای بسازید. در حال حاضر تنها ۱۸ گیف برای کار در سایت گنجانده شده، اما نتیجه نهایی بسیار خوب و دلچسب است.

  1. MachineTube

MachineTube
MachineTube

MachineTube یکی دیگر از وبسایت‌هایی است که به شما این امکان را می‌‌دهد تا ویدیوهای دیپ‌فیک بسازید. MachineTube البته شبیه به Deepfakes web β از سیستم‌های ابری برای این کار استفاده نمی‌کند و در واقع از دستگاه خود شما کمک می‌گیرد تا پردازش مورد نظر را انجام دهد. به همین دلیل شما نیاز به کارت گرافیکی که حداقل دو گیگ رم داشته و از نسل جدید باشد نیاز دارد. با این حال باز هم ساعت‌ها برای نتیجه نهایی باید صبر کنید اما الگوریتم پیچیده‌ی MachineTube کار را به خوبی به سرانجام می‌رساند. نکته‌ی بسیار خوب درمورد این وبسایت کاملا رایگان بودن آن است، پس به راحتی بروید و از آن استفاده کنید.

  1. DeepFaceLab

DeepFaceLab

آخرین عنوانی که به شما معرفی می‌کنیم، برنامه‌ای مختص به سیستم عامل ویندوز است که به شما کمک می‌کند، ویدیوهای دیپ‌فیک بسازید. این برنامه بیشتر برای دانشجویان و کسانی که به علم کامپیوتر و هوش مصنوعی علاقه دارند ساخته شده است و اگر شما هم می‌خواهید در مورد دیپ‌فیک و هوش مصنوعی یاد بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم این ابزار را روی دستگاه خود نصب نمایید. فراموش نکنید که برای استفاده از DeepFaceLab به دستگاهی قوی و کارت گرافیکی گران قیمت احتیاج دارید و البته این را هم فراموش نکنید که کار کردن با DeepFaceLab کمی سخت‌تر از برنامه‌های دیگر است.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *