یکی از راه‌هایی که برای ارائه ویدیوهای با کیفیت‌تر در استوری اینستاگرام پیش پای شماست، ضبط ویدیوها قبل از انتشار، روتوش و سپس منتشر کردن آن‌هاست. اما محدودیت ۱۵ ثانیه‌ای اینستاگرام برای ویدیوها کمی این کار را مشکل می‌کند، چون ویدیوهای طولانی اجازه‌ی انتشار روی این بخش از اپلیکیشن را ندارند. خوشبختانه چند راه و برنامه‌ی خوب برای این کار وجود دارد که در پست امروز ما یکی از آن‌ها را به شما آموزش می‌دهیم.

دانلود برنامه‌ی Story Cutter

Story Cutter
Story Cutter

Story Cutter محصول Insocial8، یک برنامه‌ی کاملا رایگان است که شما می‌توانید از پلی استور از طریق این لینک آن را دانلود کنید. البته متاسفانه محدودیتی در نسخه رایگان است که در نسخه‌ی پولی آن برداشته شده. در نسخه‌ی رایگان شما می‌توانید ویدیوها را تنها در اندازه‌های ۱۰ ثانیه‌ای ببرید در صورتی که در نسخه‌ی پولی، امکان برش ویدیو در هر بخش به هر اندازه که دوست دارید میسر است که با توجه به اندازه‌ی ۱۵ ثانیه‌ای استوری‌ها، می‌تواند بهتر باشد. در هر حال ویدیوهای ۱۰ ثانیه‌ای نیز احتمالا کار شما را راه انداخته، نیازی به نسخه پولی و البته ارزان برنامه‌ نخواهید داشت.

کار با Story Cutter

کار با Story Cutter بسیار ساده است. بعد از این که دانلود و نصب برنامه به اتمام رسید، شما می‌توانید هم ویدیو را به وسیله برنامه ضبط کنید، هم این که از ویدیوهای موجود در گالری خود استفاده کنید. با توجه به تجربه ما در استفاده از Story Cutter‌، بهتر  است اگر قرار با ضبط ویدیو باشد، از همان اینستاگرام یا برنامه‌های دیگر استفاده کنید و از Story Cutter تنها برای بریدن ویدیو‌های گالری بهره ببرید. ابتدا ویدیوی مورد نظر خود ار از گالری انتخاب می‌کنید و برنامه بعد از مدتی، ویدیو را برای انجام کار آماده می‌کند.

بسته به پردازنده و قدرت دستگاه شما، این مدت ممکن است متفاوت باشد.بعد از اتمام کار، ویدیوها به بریده‌های ۱۰ ثانیه‌ای (اگر نسخه پولی باشد به همان اندازه که تعیین کرده‌اید) تقسیم شده و سپس در گالری شما ذخیره می‌شود. شما می‌توانید در همین مرحله برنامه را بسته یا این که به مرحله بعد بروید و برای اشتراک گذاری ویدیوها از خود Story Cutter استفاده نمایید.

اشتراک گذاری کلیپ‌های بریده شده در استوری اینستاگرام

برای این کار همانطور که احتمالا می‌دانید، کافی است به استوری اینستاگرام رفته و ویدیوها را از گالری انتخاب کنید. توجه داشته باشید که چند ماه پیش، اینستاگرام امکان آپلود چند ویدیو یا عکس را به صورت همزمان در استوری فراهم کرده است، پس نیازی نیست آن‌ها را تک به تک آپلود کنید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *