اگر از آن‌هایی باشید که بازی‌های کامپیوتری را به صورت جدی دنبال می‌کنند، حتما دیسکورد را روی دستگاه‌های خود نصب دارید. دیسکورد از زمان عرضه‌ی خود، به سرعت به یکی از مهم‌ترین روش‌های ارتباطی بین بازی‌خورها بدل شد و حالا یکی از واجبات در این حوضه محسوب می‌شود.

البته در حال حاضر دیگر دیسکورد تنها مختص به علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری نیست و افراد مختلفی از آن استفاده می‌کنند. یکی از قابلیت‌های جذاب این سرویس که باعث محبوبیت بسیارش شده، امکان استفاده از بات‌ها در آن است که امکانات بیشتری را به دیسکورد می‌افزاید. امکاناتی برای مدیریت بهتر گروه‌ها، اضافه کردن المان‌های صوتی تصویری، المان‌های بازی‌های کامپیوتری و خیلی چیزهای دیگر وجود دارند که با استفاده از این بات‌ها می‌توانید به دیسکورد اضافه کنید.

در پست امروز ما برخی از بهترین بات‌ها که در حال حاضر فعال هستند و از طرف کاربران جزو پر استفاده‌ترین‌ها به شمار می‌روند را  برایتان لیست کرده‌ایم.

  1. Mee6

اگر سرور دیسکورد اجرا می‌کنید، باید از این بات استفاده کنید. Mee6 نه تنها باعث می‌شود که مدیریت سرور دیسکورد برایتان ساده باشد، بلکه امکاناتی همچون فرمان‌های شخصی‌سازی شده، پیغام خوش آمدگویی و خیلی چیزهای دیگر را نیز برایتان به همراه خواهد داشت. محصولی که به شما کمک می‌کند تا به راحتی سرور خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید. همچنین سیستم سطح بندی آن باعث می‌شود تا کاربران فعالیت بیشتری داشته باشند. Mee6 در مجموع ابزارها و امکانات زیادی دارد و یکی از بهترین بات‌ها برای مدیران سرورهای دیسکورد است.

Mee6

  1. Dank Memer

درست است که خیلی‌ها سرورهای دیسکورد خود را در قالب یک محیط جدی مدیریت می‌کنند، اما واقعیت این است که نمی‌توان همیشه در مورد بازی‌های کامپیوتری جدی حرف زد و حتما به میم‌ها احتیاج پیدا می‌کنید. اگر به دنبال گرم کردن سرور خود با چیزهای خنده‌دار و جالب هستید، Dank Memer گزینه‌ای عالی برای شماست، چون عکس‌های اورجینال متنوعی به صورت آماده دارد و جدا از مدیران، کاربرهای سرور نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. یک سیستم پولی مجازی برای استفاده از بعضی از میم‌ها در Dank Memer وجود دارد که باعث فعالیت بیشتر کاربران شده و همچنین ابزارهایی برای محدود کردن کاربرانی که به درستی از میم‌ها استفاده نمی‌کنند نیز در این بات لحاظ شده است.

Dank Memer

  1. BoxBot

سرورهای دیسکورد وقتی خود به یک بازی تبدیل می‌شوند، برای کاربران جذاب خواهند شد. BoxBot  یکی از بهترین روش‌ها برای انجام این کار است و می‌توانید المان‌های نقش آفرینی را در سرور دیسکورد شما شبیه سازی کند. به این صورت که هر کس با باز کردن لوت باکس‌ها، آیتم‌ها و اسلحه‌های مختلف به دست می‌آورند تا با آن‌ها به دیگر دوستان خود حمله کنند. هر چه که این بات در سرور باقی بماند بازی بزرگ‌تر و جذاب‌تر می‌شود. همچنین راهنمایی نیز در خود دارد که کاربران می‌توانند با مطالعه آن، بهتر متوجه بازی شوند.

BoxBot

  1. Octave

یکی دیگر از چیزهایی که همه‌ی سرورهای دیسکورد باید داشته باشند، باتی برای موسیقی است و Octave در حال حاضر بهترین گزینه در این زمینه است. این بات قبلا با نام Gnar فعالیت می‌کرد و به وسیله‌ی آن می‌توانید برترین موزیک‌های آنلاین و قابل پخش را به دیسکورد بیاورید. جالب است بدانید، توسعه این بات را همان تیمی بر عهده دارد که Dank Memer را ساخته.

Octave

  1. MedalBot

MedalBot خیلی سریع به یکی از پرطرفدارترین بات‌های دیسکورد بدل شد. این بات برای به اشتراک گذاری کلیپ‌ها و هایلایت‌هایی از گیک‌پلی شماست. برنامه در پس زمینه سیستم عامل اجرا می‌شود و بهترین لحظات گیم پلی شما در فورتنایت، راکت لیگ یا بازی‌های دیگر را ثبت می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید آن‌ها را بر روی دیسکورد و جاهای دیگر به اشتراک بگذارید.

MedalBot

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *