گیف‌ها حالا بخشی از گفتگوهای روزمره ما را تشکیل می‌دهند. تصاویر متحرکی که ما در پیغام‌هایمان از آن استفاده می‌کنیم، با آن نظرات خود در شبکه‌های اجتماعی را بیان خواهیم کرد و به اتفاقات مختلف واکنش نشان می‌دهیم.

روش‌های مختلفی برای استفاده از گیف‌ها وجود دارد و مجموعه‌ای عظیم از تصاویر متحرک در سایت‌های مختلف منتشر شده است. به همین خاطر ما پیشنهاد می‌کنیم، حتما از کیبوردهای مخصوص برای گیف استفاده کنید تا خیلی بهتر بتوانید از آن‌ها استفاده کرده و دسترسی به گیف‌های خیلی بیشتری داشته باشید. به همین منظور بد نیست با هم مروری کنیم بر چند کیبورد گیف خیلی خوب برای اندروید و iOS:

  1. Giphy: The GIF Search Engine

در حال حاضر Giphy یکی از محبوب‌ترین سایت‌های گیف است که میلیون‌ها کاربر هر روز از آن بهره می‌برند. یک کیبورد اختصاصی برای این سایت درست شده که از آن می‌توانید در اپلیکیشن‌های مختلف استفاده کرده و گیف‌های این سایت را در آن جستجو کرده و با یک لمس آن‌ها را برای هر کس که می‌خواهید بفرستید. این کیبورد همچنین استیکرهای متحرک، نوشته و ایموجی‌های مختلف را نیز در خود دارد و به صورت کاملا رایگان عرضه شده است.

Giphy: The GIF Search Engine

  1. GIF Keyboard

GIF Keyboard یکی از گزینه‌های بسیار محبوب در بین کیبوردهای مخصوص گیف است که به شما اجازه‌ی جستجوی گیف‌ها بر اساس کلید واژه و همچنین مرور گیف‌ها را می‌دهد و در نهایت می‌توانید به راحتی از آن‌ها در اپلیکیشن‌های مختلف استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید زیر هر گیفی که می‌فرستید یه نوشته‌ی کوتاه نیز اضافه کرده، آن‌هایی که مورد علاقه‌تان هستند را برای دسترسی سریع ذخیره کنید و کارهایی از این دست را به راحتی در GIF Keyboard انجام دهید. البته این کیبورد تنها برای اندروید ارائه شده است.

GIF Keyboard

  1. Fleksy

Fleksy کاملا با دیگر گزینه‌های لیست ما فرق می‌کند. این کیبورد یک بخش مرورگر بسیار کامل دارد و در آن قسمتی مجزا برای جستجوی گیف در نظر گرفته شده است. در واقع اگر به دنبال کیبوردی هستید که خیلی بیشتر از جستجوگر گیف باشد و در کنارش یک بخش عالی برای اضافه کردن گیف به نوشته‌هایتان داشته باشد، Fleksy بهترین گزینه برایتان خواهد بود. یکی از خوبی‌های Fleksy، دسته بندی‌های محبوب گیف است که می‌توانید با مرور آن‌ها، گیف‌های جدید و خیلی خوبی را برای خود پیدا کنید. همچنین در کنار گیف، امکان جستجو و فرستادن میم، استیکر و … را نیز  در این برنامه خواهید داشت.

Fleksy

  1. Gboard

مسلما Gboard یک کیبورد اختصاصی برای گیف نیست، اما این کیبورد امکانات خیلی خوبی دارد که یکی از آن‌ها امکان ارسال گیف است. کافی است زمان تایپ در Gboard، روی آیکون G لمس کرده تا به بخش گیف بروید. در این جا شما می‌توانید به وسیله‌ی کلیدواژه‌ای که مد نظر دارید، گیف خود را جستجو کرده و نتیجه مورد نظر خود را برای دیگران ارسال کنید. Gboard نیز همچون دیگر گزینه‌های لیست ما، بر روی اپلیکیشن‌های مختلف کار می‌کند و می‌توان گیف‌ها را در هر جایی برای دیگران ارسال کرد.

Gboard

  1. SwiftKey

لیست خود را با معرفی یک کیبورد معروف دیگر ببندیم و آن هم چیزی نیست جز SwiftKey که از جمله محبوب‌ترین کیبورد‌های دنیای موبایل است و خیلی‌ها از آن به جای کیبورد پیش‌فرض دستگاه خود استفاده می‌کنند. SwiftKey البته به قابلیت منحصر به فرد تصحیح خودکارش معروف است اما این کیبورد نیز بخش ارسال گیف دارد و خوشبختانه می‌تواند در مجموعه‌ای بزرگ از گیف‌ها از منابع مختلف جستجو کند و در نهایت شما نیز می‌توانید با یک لمس آن‌ها را در جاهای مختلف مورد استفاده قرار دهید.

SwiftKey

  • لینک دانلود نسخه اندروید
  •   لینک دانلود نسخه iOS

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *