گرافیست‌ها، انیماتورها یا کسانی که به تصحیح و ویرایش عکس‌ها مشغولند، می‌‌دانند که داشتن یک تبلت گرافیکی برایشان از نان شب هم واجب‌تر است. با این حال تنوع و تفاوت قیمت‌ها برای خرید این محصولات کمی گیج کننده به نظر می‌رسد.

اگر تازه کار هستید و فعلا می‌خواهید کار با این محصولات را یاد بگیرید و قصد ندارید ۶ میلیون تومان یا خیلی بیشتر برای یک تبلت گرافیکی صرف کنید، ما یک محصول مرقون به صرفه و فوق‌العاده را به شما معرفی خواهیم کرد که قابلیت‌هایش نسبت به قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده شما را شگفت زده می‌کند.

Huion HS64، کوچک اما شگفت انگیز

Huion HS64 یک تبلت کوچک، سبک و دارای چهار کلید برای برنامه‌ریزی است. حساسیت قلم آن ۸۱۹۲ پله است و امکانات بسیار خوبی در آن گنجانده شده که آن را نسبت به بسیاری از مدل‌های حتی گران‌تر نیز ارجع‌تر می‌کند. با این حال مهم‌ترین قابلیت آن هماهنگی با سیستم عامل اندروید است که در کم‌ترین تبلت گرافیکی مشاهده شده. چیزی که باعث می‌شود شما بتوانید Huion HS64 را همیشه همراه داشته باشید و از آن استفاده نمایید.

کیفیت ساخت

Huion HS64 محصولی ارزان در جمع تبلت‌های گرافیکی به حساب می‌آید، اما کیفیت ساخت آن آنقدر خوب است که به هیچ وجه از خریدش پشیمان نمی‌شوید. محیط کار آن بر روی PC یا لپتاپ ۱۶۰×۱۰۲ میلی‌متر است و روی اندروید این محیط به ۱۰۲×۶۳٫۸ کاهش پیدا می‌کند و در نهایت این محصول تنها ۲۵۸ گرم وزن دارد.

۴ کلید با قابلیت شخصی سازی کامل برایش در نظر گرفته شده که البته می‌توان از ایرادات آن قرار گیری دکمه‌ها در بالا اشاره کرد که برای چپ دست‌ها دسترسی به کلیدهای سمت چپ هنگام کار و برای راست دست‌ها دستسرسی به کلیدهای سمت راست هنگام کار سخت خواهد بود. کیفیت بدنه خیلی خوب است اما اثر انگشت بر رویش می‌نشیدن که البته به راحتی قابل تمیز کردن است.

استایلوس

قلم این محصول نیاز به باتری ندارد و نسبتا سبک است که البته این موضوع برای بعضی امتیاز و برای بعضی ضعف محسوب می‌شود. دو دکمه بر روی آن در نظر گرفته شده اما از اهرم پاک کردن در آن خبری نیست. جنس بدنه آن خوب است و شما با آن احساس راحتی خواهید کرد. به طور حتم در این رنج قیمت این حد از حساسیت به ندرت پیدا می‌شود و از این منظر Huion HS64 عملکرد بسیار خوبی دارد، اگر چه نمی‌توان کیفیت حساسیت قلم را در حد کارهای گران‌قیمت قرار داد، اما در حال حاضر شما نمی‌توانید نمونه‌ی تبلت ارزان قیمتی بهتر از این محصول در این زمینه پیدا کنید.

امکانات

داشتن چهار کلید قابل برنامه‌ریزی از مهم‌ترین امکانات این محصول است که باز هم در تبلت‌های ارزان‌ قیمت آن‌ها را نخواهید دید. همچنین در کنار حساسیت بالا، رزولوشن ۵۰۸۰ LPI برای استایلوس در نظر گرفته شده که آن هم بسیار خوب است و باعث می‌شود در هنگام هاشور زدن یا کشیدن سایه‌ها، عملکردی عالی داشته باشد.

تبلت هم بر روی سیستم عامل ویندوز کار می‌کند و هم بر روی سیستم عامل مک، اما همانطور که گفتیم کار کردن آن با اندروید چیزی است که آن را متفاوت می‌سازد. البته گوشی شما باید اندروید ۶ یا بالاتر داشته باشد. ما این محصول را با چند برنامه طراحی همچون فتوشاپ، ایلاستریتور امتحان کردیم که همگی به راحتی از آن پشتیبانی کردند. Huion HS64 حتی با لایت روم موبایل نیز عملکردی عالی از خود نشان داد.

از چه چیزهای این محصول خوشمان آمد:

  • وزن سبک، نازکی و اندازه‌ی کوچک آن
  • عملکرد عالی و حساسیت بسیار خوب قلم
  • قیمت بسیار پایین
  • دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی
  • قابلیت استفاده در اندروید

از چه چیزهای این محصول خوشمان نیامد:

  • تنها یک نوع نوک قلم دارد (از این یک نوع ۸ عدد در بسته گنجانده شده)
  • اتصال بی‌سیم در آن در نظر گرفته نشده است
  • شاید قلمی کمی سنگین‌تر برایش بهتر بود

قیمت این محصول در حال حاضر حدود ۴۰ دلار است.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *