اخیرا در نسخه جدید اینستاگرام تغییری در نحوه پخش صدای ویدئو اعمال شده که نحوه کار آن بدین صورت است. هر گاه این اپلیکیشن به‌اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدئوها را باز می‌کنید، ویدئوها به صورت خودکار و البته با صدای غیرفعال شروع به پخش می‌کنند. اما وقتی بر روی صفحه اشاره می‌کنید، صدای ویدئو فعال شده و تا زمانی که در محیط اینستاگرام باشید سایر ویدئوها نیز با صدای فعال پخش می‌شوند. و اگر مجدد بر روی صفحه اشاره کنید تا صدا غیرفعال شود باز هم این تنظیم برای سایر ویدئوها اعمال می‌شود.

اگر برایتان سوال پیش آمده که فایده این قابلیت چیست باید بگوییم که دیگر لازم نیست کاربران اینستاگرام برای تک‌تک ویدئوها صدا را فعال کنند. در مورد صدا برای استوری‌های اینستاگرام اما بر مبنای تنظیمات گوشی شما عمل خواهد شد یعنی تا زمانی که گوشی شما روی حالت بی‌صدا نباشد، استوری‌ها با صدای فعال پخش می‌شوند.

به گفته PhoneArena این تغییرات بیشتر از هر چیز به نفع کسب و کارها و شرکت‌های تبلیغاتی است به این دلیل که حال تبلیغات بیشتری با صدای فعال پخش خواهند شد بنابراین تمایل بیشتری برای سفارش تبلیغ در اینستاگرام وجود خواهد داشت.

به هر حال یک تبلیغ بدون صدا به احتمال زیاد اثربخش نخواهد بود. البته احتمالا اکثریت کاربران اینستاگرام ترجیح می‌دهند که با صدایی که انتظار آن را ندارند غافلگیر نشوند.

Join the Conversation

1 Comment

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *