به تازگی با تغییراتی که در اینستاگرام اعمال شده است، بسیاری از کسانی که از نرم‌افزارهای تغییر آیپی استفاده می‌کنند، بن شده و از بعضی امکانات اینستاگرام مثل لایک کردن یا گذاشتن نوشته زیر عکس محروم شده‌اند. این مشکل بیشتر مربوط به لایک نکردن می‌شود و با یک راهکار ساده قابل حل است که ما در نوشته‌ی امروز آن را به شما آموزش خواهیم داد.

نکته: اگر شماره تلفن شما به درستی در اکانتتان وارد نشده و یا دیگر آن شماره را ندارید، در ادامه‌ی پست تغییر آن را نیز به شما یاد خواهیم داد.

حل مشکل بلاک لایک کردن در اینستاگرام

این کار اگر به دلایلی خاص از جمله اهانت یا گذاشتن پست‌های خارج از قوانین اینستاگرام نباشد و تنها به دلیل روشن کردن برنامه‌های تغییر آی پی صورت گرفته، یک راهکار ساده دارد که عموما باید برای همه کار کند. برای انجام این کار ابتدا باید وارد نسخه وب اینستاگرام از این آدرس شوید.

حالا از زیر تصویر روی Log in کلیک کرده و نام کربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا وارد اکانت خود در اینستاگرام شوید. در این بخش ممکن است که اینستاگرام کدی را به گوشی شما ارسال کند تا امنیت اکانت شما حفظ شود، کد به صورت SMS برای شما ارسال شده را باید در بخشی که روی تصویر می‌آید وارد کنید، اگر هم که کدی خواسته نشد به کار ادامه دهید.

با کلیک بر روی آیکون چرخ دنده کنار اسم پروفایل به تنظیمات بروید.

حالا با رفتن به بخش Change Password، برای تغییر رمز خود اقدام کنید.

در اولین نوار رمز عبور حال حاضر و در دو نوار بعدی رمز عبور جدید را وارد کنید و سپس با زدن Change Password تغییر رمز را اعمال کنید.

خب حالا که رمز عبور شما تغییر کرد به اپلیکیشن اینستاگرام روی گوشی خود برگردید. خواهید دید که از اکانت خود بیرون انداخته شده‌اید، پس با رمز عبور جدید وارد اکانت شوید و به فید خود بروید، می‌بینید که مشکل لایک نشدن شما حل شده است.

آموزش تغییر یا وارد کردن شماره‌ی تلفن همراه در اکانت اینستاگرام

برای انجام روشی که به شما گفتیم حتما باید شماره شما در اینستاگرام وارد شده باشد. اگر تا به حال شماره‌ای وارد نکرده‌اید یا اینکه به هر دلیلی شماره‌ی روی اکانت شما با آن چیزی که حالا دارید، یکی نیست، از راه زیر می‌توانید شماره‌ی جدید خود را وارد کنید.

از طریق نسخه مرورگر یا نسخه گوشی وارد اینستاگرام خود شوید.

روی عکس پروفایل خود بزنید.

روی Edit Profile کلیک کنید.

حالا در بخش Phone Number شماره خود را تغییر دهید یا شماره‌ی جدید وارد کنید و سپس با کلیک بر روی Submit این شماره‌ی جدید را تایید کنید.

در این مرحله اینستاگرام کدی برای شما به صورت SMS به شماره‌ی جدید ارسال خواهد کرد که باید آن کد را در ادامه وارد کنید تا کار به اتمام برسد.

Join the Conversation

38 Comments

    1. سلام وقت بخیر من مشکل لایک نمیتونم انجام بدم دارم… پسورد را عوض کردم ولی همچنان مشکل دارم… چیکار کنم.. لطفا کمک کنید

  1. من چند روز که نمیتونم پست های جدید رو لایک کنم و یا کامنت بذارم و یا درخواست فالور هام رو قبول کنم لطفاً رسیدگی کنید

      1. سلام من تا میخوام لایک کنم لایک میپره وبعدش این نوشته میاد
        try again later
        باید چیکار کنم لطفاً راهنمایی کنید؟

  2. من ۳ روزه لایک بلاک شدم و حتی گزارش دادم پسورد عوض کردم و جتی لغو نصب کردم باز نصب کردم اما هیچ جوری رفع بلاک نشدم لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

    1. باید صبر کنید تا اون زمان مورد نیاز برای رفع مشکل طی بشه
      و این که دوباره سعی نکنید و بزارید چند روزی بگذره

    1. همیشه آخرین راه حل اینه که به پشتیبانی اینستاگرام ایمیل بزنید
      عموما جواب می دن اما خب طول می کشه تا این کار انجام بشه و خیلی اوقات در نهایت مشکلتون حل می شه اما باید با صبر و حوصله این کار رو انجام بدید چون هر بار جواب ایمیل بعضی اوقات تا یک هفته طول می کشه

    1. سلام
      قوانین اینستاگرام توامان عوض می شه و خب با توجه به این که ما مجبوریم با برنامه های تغییر آیپی واردش بشیم، گاهی مشکل از این برنامه هاست. پیشنهاد می کنم از ابزار دیگه ای استفاده کنید و اگر بازم مشکل لایک نشدن داشت، چند روزی این کار رو نکنید، احتملا حل شه

  3. باسلام چند روزی است که من نمیتونم تمام پستها را لایک کنم البته بعضی پستها لایک میشوند و بعضی لایک نمی‌شوند.لطفا راهنمائی کنید.ممنونم.

    1. سلام
      به احتمال زیاد بن شدید، بهتره یه چند روزی چیزی لایک نکنید، احتمالا مشکلتون حل بشه

  4. سلام من الان بیشتر از ۳ یا ۴ روزه که نمی تونم هیچ پستی رو لایک کنم و اصلا تو اینستاگرام هم نرفتم و این چند روز گوشیم به اینترنت متصل نبود ولی هنوز مشکل لایک کردنم حل نشده چیکار باید بکنم؟

  5. سلام من نمیتونم پستارو آنلایک کنم میزنم که پس بگیرم لایکمو اما همش میزنه دوباره تلاش کنید کمکم کنید:(

  6. سلام وقتتون بخیر.من الان یه هفته است ک نمیتونم لایک کنم و درخواست فالو بدم.مشکلش کجاست؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید
    پیجم یه پیج بیزینس هست😔😔

  7. سلام وقتتون بخیر.من الان یه هفته است ک نمیتونم لایک کنم و درخواست فالو بدم.مشکلش کجاست؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید
    پیجم یه پیج بیزینس هست😔😔

  8. سلام،وقت بخیر منم انجام دادم مشکلم حل نشدچیکارکنم لطفا راهنمایی کنید

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *