این روزها رقابت بر سر ایموجی‌های جدید شدت گرفته و از طرفی هر روز به تعداد این شکلک‌های دوست داشتنی اضافه شده و حتی شکل‌های جدیدی از آن به وجود می‌آیند. اما حالا بعضی‌ها به دلایلی پول‌های زیادی برای خریدن ایموجی پرداخت می‌کنند تا آن‌ها را برای همیشه در اختیار داشته باشند. اما این سیستم چطور کار می‌کند؟

Yats یک سیستم جدید است که زمان زیادی از پیدایش آن نمی‌رود و بازاری شبیه به NFT درست کرده که شما در این بازار می‌توانید ایموجی مورد نظر خود را خریداری کنید و جزو دارایی‌های خود قرار دهید. اما باید عجله کنید، چون گویا این بازار شلوغ‌تر از پیش‌بینی‌ها بوده و مردم تا هزاران دلار برای خرید ایموجی خرج می‌کنند! حتی این مسئله تا جایی پیش رفته که خیلی‌ها این احتمال را می‌دهند که ایموجی‌ها، ارز بهتری نسبت به NFTها خواهند بود!

Yats، اتفاقی عجیب اما موفق

در ساده‌ترین شکلی که می‌توان Yats را توصیف کرد، این سیستم را باید جایی دانست که شما با ارائه قیمت مناسب، می‌توانید ایموجی مورد نظر خود را صاحب شوید. برای مثال تصور کنید از این به بعد شما را به نام 🔥🐍 یا 🤖👻👑 بشناسند به جای این که مجبور باشید از آیدی‌های عجیب همچون coffeequeen98 استفاده کنید! مثلا شما می‌توانید قیمتی را برای ترکیب 🌊🔱🌴 ارائه کنید، برنده‌ی مناقصه شوید و در نهایت، تنها کسی بر روی این کره‌ی خاکی باشید که صاحب این سه ایموجی در کنار هم باشید.

Yats یک سیستم بلاکچین اختصاصی در خود دارد که برقراری ارتباط، پرداخته‌ها و هر چیز دیگری بر روی آن انجام می‌شود و برای این که بتواند در این مورد موفق باشد، در حال حاضر -حداقل در تئوری- این پلت‌فرم یک پروتکل ضد سانسور و پنهان سازی هویت را نیز ارائه می‌کند. حتی شما می‌توانید برای ارسال بیتکوین یا مونرو، به جای آدرس طولانی معمول رمز‌ارز‌ها از آدرس‌های ایموجی استفاده کنید.

البته در حال حاضر نیاز به دعوت از طرف کاربران دارید تا بتوانید در مناقصه‌ها شرکت کنید و قیمت‌ها نیز بر اساس زمانی که ساخته شده‌اند (نسل چندمی هستند) و همچنین امتیاز ریتمی که به آن‌ها تخصیص داده می‌شود، در نظر گرفته می‌شود. البته در حال حاضر، تمامی ایموجی‌ها نسل صفر به حساب می‌آیند و تنها تفاوت قیمت‌ها به همان امتیاز ریتم بر می‌گردد. اگر می‌خواهید تفاوت قیمت‌ها را بهتر درک کنید، کافی است بدانید که ترکیبی مثل 🌊🐾🐍😈 حدود 4 دلار تا 6 دلار قیمت خواهد داشت، در صورتی که 🚀🌕 قیمت بسیار بیشتری دارد یا 🔑 به قیمت 425 هراز دلار رسیده است.

شاید قیمت گذاری 200 هزار دلاری برای 🚀🌕 برای شما یک شوخی جالب باشد، اما تیم پشت Yats در این رابطه کاملا جدی است و پولی که برای آن پرداخت شده نیز به صورت واقعی جا به جا شده! در واقع پیشینه‌ی دو نفر سازنده Yats که چندین پروژه‌ی رمز ارز را در پشت سر خود می‌بینند، نشان می‌‌دهد که این پروژه با فکر شکل گرفته و حداقل تا این جا مسیر درستی را پیش رفته است.

سایت Mashable چندی پیش با چند نفر از خریداران Yats مصاحبه کرده بود که یکی برای 🦋🐝 55 هزار دلار و دیگری برای 🐱🎩 30 هزار دلار خرج کرده بود و هر دو بر این عقیده بودند که Yats به زودی شهرتی جهانی پیدا کرده و خریدهای آن‌ها نیز ارزش بیشتری پیدا می‌کند.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *