خیلی از علاقه‌مندان به دنیای سریال‌های تلوزیونی، هیچ آماری از سریال‌هایی که تا حالا دیده‌اند ندارند. گاهی هم تعداد سریال‌هایی که دنبال می‌کنید یا در گذشته دیده بودید از دستتان در می‌رود و از آمدن اپیزودهای جدید بی‌خبر خواهید ماند.

TV Time به شما کمک می‌کند تا همه چیز را در این زمینه سازماندهی کنید، نظرات خود را در مورد اپیزودی مشخص در میان بگذارید، از زمان دقیق عرضه اپیزود جدید آگاهی پیدا کنی و خیلی کارهای دیگر را به انجام برسانید. TV Time در حال حاضر یک ابزار کاملا مورد نیاز برای آن‌هاست که سریال می‌بینند!

امکاناتی که سایت TV Time در اختیار شما قرار می‌دهد

با ساخت یوزر جدید در سایت TV Time شما می‌توانید از امکانات این سایت استفاده کنید. اولین چیزی که باید بدانید، مکانیزمی است که سایت دارد. در TV Time شما باید از نوار جستجو استفاده کرده و سریال مد نظر خود را جستجو کنید. سپس با استفاده از گزینه‌ی Add آن را به لیست سریال‌های خود اضافه کنید.

به این ترتیب لیست سریال‌هایی که در گذشته دیده‌اید، آن‌هایی که در حال تماشا هستید و یا آن‌هایی که قرار است در آینده ببینید را به لیست سریال‌های خود اضافه خواهید کرد. با کلیک بر روی هر سریال، شما لیستی از فصول و اپیزودها می‌بینید که با کلیک روی چشمی کنار هر اپیزود و سبز شدن آن، به سایت می‌گویید که آن را تماشا کرده‌اید. اگر سریال تمام شده باشد، شما می‌توانید هر فصل را به عنوان دیده شده علامت بزنید که وقت کم‌تری برایتان تلف شود.

حالا اگر کسی به پروفایل شما بیاید، لیستی از سریال‌هایی که دیده‌اید یا قرار است ببینید را می‌بینید و متوجه می‌شود که شما چه سریالی را تا چه قسمت دیده‌اید! به همین ترتیب شما می‌توانید دیگر کاربران را عنوان را دنبال کنید و ببینید آن‌ها چه سریالی تماشا کرده‌اند یا به تازگی چه سریالی دیده‌اند.

در منوی سمت چپ سایت، چند گزینه وجود دارد. یکی  Calendar است که برنامه‌ی هفتگی سریال‌هایی که پخش می‌شوند (به صورت کلی یا تنها آن‌هایی که به لیست شما اضافه شده‌اند) را به نمایش می‌گذارد. در بخش Upcoming دقیقا به شما نشان داده می‌شود که قسمت بعدی سریالی که دنبال می‌کنید چه زمانی ارائه می‌شود. این بخش تنها برای سریال‌هایی است که تاریخ پخش قسمت بعدی آن‌ها مشخص شده باشد.

در  Watchlist می‌بینید که کدام قسمت را باید ببینید. به این ترتیب اگر فراموش کرده‌اید تا کجای سریال را دیده‌اید، این جا کاملا می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید و اگر آن قسمت را دیدید، همینجا با زدن روی آیکون چشم بالایش، آن را به عنوان دیده شده بزنید تا همه چیز بر اساس برنامه‌ریزی پیش برود.

در Profile می‌توانید پروفایل خودتان، آن‌هایی که شما را دنبال می‌کنند، آن‌هایی که دنبال می‌کنید و آمار جالبی از خودتان ببینید. مثلا وقتی به stats بروید لیستی از جایزه‌هایی که گرفتید را می‌بینید. جایزه‌ای مثل سریع دیدن یک اپیزود یا دیدن 100 اپیزود از یک سریال یا … .همچنین دقیق می‌بینید که چند ساعت در کل سریال تماشا کرده‌اید و بیشترین آمار را چه ژانری از سریال‌ها به خود اختصاص دارند.

بخش جذاب نظرات

اگر به صفحه‌ی یکی از اپیزودها بروید، می‌بینید که شما این امکان را دارید تا به این اپیزود امتیاز بدهید و همچنین تاریخ دقیق پخش و نظرات دیگران را بخوانید و خود نیز نظر بگذارید. بعضی اوقات گفتگوها حول محور یک سریال به قدری جذاب می‌شود که از خود آن اپیزود نیز زمان بیشتری از شما خواهد گرفت.

امکاناتی که در سایت می‌بینید، دقیقا به همین شکل در اپلیکیشن نیز در دسترس شما هستند، اما کار کردن با نسخه موبایل ساده‌تر است و می‌توانید برای آمدن سریال‌های مختلف، نوتیفیکیشن تنظیم کنید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *