استفاده از تیک تاک بسیار ساده است و تقریبا هر فردی که کم‌ترین آشنایی را با شبکه‌های اجتماعی داشت باشد، می‌تواند به راحتی از آن استفاده کند. با این حال نکاتی در مورد تیک تاک وجود دارد که ممکن است بتوانید ازآن‌ها برای بهتر کردن پست‌ها و ویدیوهای خود استفاده کنید و ما در پست امروز می‌خواهیم به این نکات بپردازیم.

اضافه کردن عکس به پس زمینه تیک تاک

به طور کلی دو روش برای اضافه کردن عکس به تیک تاک وجود دارد. اولی اضافه کردن یک عکس به عنوان بک گراند ویدیو است و دومی استفاده از تمپلیت برای این کار خواهد بود. پس اگر قصد ندارید ویدیو پست کنید، از این دو روش استفاده نمایید:

روش اول: برای این که یک عکس ساده به عنوان پس زمینه بگذارید، برنامه‌ی تیک تاک را باز کرده و علامت + را برای پست جدید لمس کنید.

مثل همیشه روی گزینه‌ی ضبط بزنید، اما به سرعت آن را متوقف کنید.

حالا از سمت چپ به افکت بروید.

در این بخش گزینه‌ای را انتخاب کنید که مربوط به گذاشتن عکس خودتان است. یک عکس از گالری انتخاب نمایید و آن را به عنوان بک گراند بگذارید.

ادامه‌ی ضبط را بروید تا پست شما تمام شود و عکس نیز به عنوان پس زمینه در نظر گرفته خواهد شد.

روش دوم: اما برای این که از تمپلیت‌ها استفاده کنید، باید مسیر دیگری را طی نمایید.

تیک تاک را باز کنید و روی + بزنید تا پست جدید آغاز شود. سپس به بهش Templates بروید.

روی Select Photos بزنید تا از گالری عکس‌ها را انتخاب کنید. در این جا می‌توانید به جای ویدیو، تمامی موارد را عکس انتخاب کنید.

دانلود ویدیوی دیگران

برای این کار نیز روش‌های مختلفی وجود دارد و شما می‌توانید به هر دلیل ممکن، ویدیوی دیگران را دانلود کنید و از آن‌ها در کارهای خود استفاده نمایید.به طور عادی وقتی روی گزینه‌ی Share می‌زنید، گزینه‌ی Save Video ظاهر می‌شود که با آن می‌توانید ویدیو مورد نظر را دانلود کنید، اما اگر گزینه‌ی دانلود ویدیو بسته باشد، باید از روشی جایگزین استفاده نمایید.

بهترین روش برای انجام این کار استفاده از سایت‌های مخصوص این کار است. ابتدا شما نیاز به لینک ویدیو مورد نظر خود دارد. برای این کار ابتدا ویدیو را لود کرده روی گزینه Share بزنید و سپس Copy link را انتخاب کنید.

حالا که لینک  ویدیو را دارید، سایت ssstik.io را باز کنید. در بخشی که نوشته شده Just insert a link، لینک ویدیو را وارد کرده و سپس روی Download بزنید تا لینک دانلود ویدیو برایتان آماده شود.

مسدود کردن امکان دانلود ویدیوها

این گزینه یکی از تنظیمات خود تیک تاک به حساب می‌آید که خیلی از تازه‌واردها به این شبکه‌ی اجتماعی از وجودش بی‌خبر هستند. برای این که بتوانید امکان دانلود ویدیوها که به صورت پیش فرض باز است را مسدود کنید، باید به پروفایل خود رفته و روی سه نقطه‌ی بالای صفحه کلیک کنید و سپس به Privacy and Safety بروید.

حالا Allow your videos to be downloaded را لمس کنید و می‌بینید که در تنظیمات این بخش دو گزینه وجود دارد که باید آن را روی Off بگذارید.

تنظیمات مربوط به کامنت‌ها در تیک تاک

یکی از چیزهایی که خیلی‌ها ممکن است بخواهند تنظیمات آن را تغییر دهد، کسانی خواهد بود که می‌توانند در زیر پست‌های شما کامنت یا نظر بگذارند. برای این کار دوباره باید به Privacy بروید و از آن‌جا گزینه‌ی Who Can Send Me Comments را انتخاب کنید.

در این جا شما می‌توانید میان چند گزینه انتخاب کنید که Everyone به معنای امکان کامنت گذاری برای همه است و friends only تنها برای کسانی خواهد بود که با شما دوست هستند. همین جا می‌توانید گزینه‌هایی مثل کسانی که می‌توانند با شما دوئت بزنند را نیز تغییر دهید.

ذخیره ویدیو تیک تاک صورت گیف

این کار در خود تیک تاک قابل انجام است و کافی‌ست شما روی آیکون فلش یا همان Share لمس کنید و سپس گزینه‌ی Save as GIF را انتخاب نمایید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *