روز ولنتاین حالا نه تنها برای اروپایی‌ها، بلکه برای تمام مردم جهان روز عشاق محسوب می‌شود. روزی که زوج‌ها در کنار هم خواهند بود و کارهایی را که دوست دارند با هم انجام می‌دهند. حالا اگر شما هم اهل بازی‌های موبایلی هستید و در این روزهای قرنطینه همراه همسر خود در خانه مانده اید، بد نیست یک بازی جذاب را با هم امتحان کنید.

بازی‌هایی که امروز به شما معرفی می‌کنیم، شاید بهترین بازی‌های موبایلی نباشند یا خیلی عاشقانه به نظر نیایند، اما عناوین جذابی هستند که برای این روز خاص، عالی به خواهند بود.

  1. Mucho Party

این عنوان جذاب در واقع یک مجموعه بازی‌های کوچک و جذاب است که آن‌ها را می‌توانید به صورت دو نفره روی موبایل انجام دهید. در واقع Mucho Party در حالت تک نفره یک بازی واقعا حوصله‌سر بر خواهد بود، اما وقتی آن را به صورت دو نفره با کسی که دوستش دارید، بازی کنید، لحظاتی شاد و لذت‌بخش را تجربه خواهید کرد. مخصوصا این که در چنین بازی‌هایی، هر دو بر روی یک موبایل بازی می‌کنید .

Mucho Party

  1. Fingle

اگر بازی‌هایی همچون Mucho Party خیلی به نظرتات شلوغ و زمان‌بر می‌آید، می‌توانید یک بازی عالی همچون Fingle را متحان کنید که اساسا برای کل کل کردن و داشتن لحظاتی جذاب و خنده‌آور درست شده است. این بازی قوانین ساده‌ای دارد و شما باید در حین حرکت‌هایی که به شما داده می‌شود، حداقل یکی از انگشتان خود را روی صفحه نگه دارید. متاسفانه این بازی تنها برای آیفون ارائه شده، اما اگر می‌خواهید یک بازی نزدیک به Fingle را روی اندروید تجربه کنید، می‌توانیم Chwazi Finger Chooser را به شما پیشنهاد نماییم.

Fingle

  1. Spaceteam

اگر می‌خواهید همسر خود را به یک گردش فضایی با موبایل ببرید، Spaceteam یک انتخاب ایده‌آل برای شما خواهد بود. این بازی خوراک آن‌ زوج‌هایی است که عاشق بازی‌های فضایی یا سریال‌های علمی تخیلی هستند و باید در کنار هم، سیستم نسبتا پیچیده یک فضاپیما را هدایت کرده و به سلامت به میان ستارگان بروند و اگر هم در این بین مشکلی پیش آمد و به درون یک خورشید سوزان سقوط کردند، با هم درباره این که مقصر کدام یک از آن‌هاست، بحث کنند!

Spaceteam

  1. Death Squared

این بازی که به صورت کوآپ روی موبایل قابل انجام است، شما و همراهتان را وارد مراحل نفس‌گیر و جذاب کرده و در این مراحل به جای این که با هم رقابت کنید، باید همکاری کرده و خود را به آخر هر مرحله برسانید. پازل‌های جذاب و گرافیک خیلی خوبی برای Death Squared شده که شما را عاشق این بازی خواهد کرد و ممکن است در دیگر روزهای زندگی خود نیز، همراه هم آن را انجام دهید. نکته آخر این که، این بازی در کنار نسخه اندروید و iOS یک نسخه نینتندو سوییچ هم دارد که به صورت دو نفره روی یک کنسول، قابل انجام خواهد بود.

Death Squared

  1. PKTBALL

و اخرین بازی پیشنهادی ما برای ولنتاین امسال به شما PKTBALL خواهد بود که در تئوری یک ایرهاکی جذاب دو نفره روی یک دستگاه است که البته با ظاهر فوق‌العاده و مکانیک جذابی که دارد، ساعت‌های هیجان انگیزی را می‌تواند برای زوج‌ها رقم بزند. در این بازی زمین‌های مختلف و کاراکترهای متفاوتی را می‌توانید انتخاب کنید که به جذابیت PKTBALL اضافه خواهد کرد. البته متاسفانه این بازی نیز تنها برای iOS ارائه شده، اما عناوین زیادی مثل آن وجود دارد که می‌توانید روی اندروید پیدا کنید.

PKTBALL

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *