سری بازی های اکشن در گوشی های موبایل جزو محبوبترین و پرمخاطبترین ژانرهای موجود می باشند که مخاطبان بسیاری را جذب خود کرده است. در سال های اخیر اما ورود سری بازی های بتل رویال به گوشی های موبایل، تعادل بین محبوبیت بازی ها را به شدت تحت تاثیر خود قرار داده است و بازی هایی همچون کالاف دیوتی توانسته اند میلیون ها بازیکننده ی جدید را جذب خود کنند. در این مقاله به معرفی چند بازی محبوب از ژانر اکشن اندرویدی خواهیم پرداخت.

وارزون موبایل :

وارزون موبایل نسخه ی جدیدی از سری بازی های کالاف دیوتی موبایل می باشد که توسط اکتیویژن به صورت اختصاصی برای گوشی های موبایل عرضه شده است. نسخه ی کامپیوتر وارزون توانست در مدت زمانی محدود تعداد بسیار زیادی بازی کننده را جذب خود کند و کالاف دیوتی را به صورت عملی وارد ساخت سری بازی های بتل رویال کند.

دانلود وارزون موبایل در زمان نگارش این متن محدود می باشد و فقط در برخی از کشورهای مشخص شده همچون استرالیا میتوان آن را استفاده کرد. ناگفته نماند که میتوان با تغییر ای پی به استرالیا و انجام برخی از تغییرات اقدام به نصب و اجرای این بازی کرد ولی چون بازی به صورت عمومی فعلا منتشر نشده است بازی کننده های کمی در حال انجام آن می باشند و هنوز زنگ شروع مبارزات به صورت علنی زده نشده است.

وارزون موبایل شباهت زیادی به کالاف دیوتی موبایل دارد با این تفاوت که نقشه ها، کارکترها در ان گسترش پیدا کرده است. از سویی دیگر گیم پلی این نسخه بر اساس رویوهای موجود نسبت به کالاف دیوتی موبایل ارتقا پیدا کرده است.

جدا از تغییرات بنیادین ، با توجه به اینکه نسخه ی موبایل کالاف دیوتی در سال 2019 عرضه شد، نیاز به یک سری جدید به منظور حفظ بازیکنندگان و همینطور جذب افراد جدید بود که اکتیویژن به خوبی با شناسایی بازار هدف اقدام به انتشار وارزون موبایل کرد.

بخش بتل رویال در وارزون موبایل به گونه ای قابل توجه ارتقا پیدا کرده است. در این بخش امکان استفاده از ابزارهای مختلف بازتر از نسخه ی پیشین شده است و بازی کننده دست بازتری در مبارزات نسبت به کالاف موبایل دارد. طبق گفته های اکتیویژن این بازی بزودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

شمشیربازی با نینجا :

شادو فایلت سری بازی بسیار محبوبی می باشد که بخصوص برای بازی خور های قدیمی یاداور هیجان بازی های کمبت در کنسول های بازی می باشد. این سری بازی ها تاکنون در چهار نسخه برای گوشی های اندرویدی ارائه شده است که درون مایه ی هر چهار نسخه مبارزات تک به تک بین دو جنگجو می باشد و در آنها استفاده ی بموقع از ضربات و بهره گیری از توانایی های فردی و جادو ها اهمیت بالایی دارد.

بازی های شمشیر بازی اکثرا گرافیک مناسبی ندارند و از این رو استدیو نکی تولید کننده سری بازی های شادو فایت، توجه ویژه ای به بحث گرافیک و استفاده از اکشن ها و افکت های مختلف و متنوع در بازی کرده است تا بازی کننده از انجام مراحل مختلف اصطلاحا دلزده نشود. استفاده از افکت ها و بازشدن برخی از قابلیت ها در مراحل بالاتر ، از یکنواختی بازی و خسته کننده شدن آن جلوگیری کرده است.

این سری بازی ها امکان انجام به صورت انلاین ، افلاین و چند نفره را دارند و از این رو میتوانند سرگرم کنندگی بالایی برای بازی کنندگان داشته باشند. سری بازی های شادو فایلت پر مخاطبترین بازی های شمشیر بازی اندرویدی محسوب شده و از جمله پردانلودترین بازی های اکشن موبایل برای گوشی های اندرویدی می باشند.

به استقبال مرگ برو :

بازی Into the Dead را میتوان از جمله بازی های شوتر اول شخص دانست که در مدتی کوتاه توانست خیل عظیمی از بازی کنندگان اندرویدی را به خود جذب کند. این بازی که در دو نسخه عرضه شده است خود را به عنوان یکی از بهترین بازی های ژانر اکشن و ترسناک تبدیل کرده و علاوه بر جذب مخاطبان پیگیر بازی های اکشن/ترسناک ، تحسین بسیاری از منتقدین سرشناس را نیز جذب کرده است.

استفاده از زامبی های هوشمند در این بازی توانسته درجه ی سختی بازی را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و دیگر شما با زامبی هایی که مستقیم میروند و اصطلاحا گیج میزنند مواجه نیستید ! زامبی ها به بیراهه نمیروند و در صدد شکار شما هستند !

هیجان بسیار بالای این بازی اندرویدی که همراه با ترس یهویی پیدا شدن و حمله ی ناگهانی زامبی ها می باشد، سبب جذب مخاطبان پیگیر و علاقه مند بازی های اندرویدی ترسناک شده است و گویا این رویه با توجه به نبود رقیبی قدرتمند همچنان ادامه خواهد داشت !

یک نوستالژی جذاب :

بسته به سنی که دارید ، سری بازی های نوستالژی بسیاری را تجربه کرده اید. اما بازی خورهای دهه شصتی و هفتادی حتما خاطرات بسیاری با سری بازی های شورش در شهر دارند. بازی های شورش در شهر با آن ریتم جذاب، کاراکترهای بیاد ماندنی و سیرداستانی ای که داشتند یکی از نوستالژی ترین بازی های اکشن تاریخ می باشند.

نسخه ی ریمیک شده ی و آپگرید شده ی این سری از بازی ها با نام شورش در شهر 4 در سال 2020 برای گوشی های اندرویدی منتشر شد و بسیاری از بازی خورهای قدیمی را جذب خود ساخت . افزایش گرافیک و بهبود گیم پلی از جمله مواردی بود که در این نسخه به خوبی اجرا شده بود و سبب شد که مخاطبان با شور و اشتیاق بالایی اقدام به نصب و اجرای بازی کنند.

سخن پایانی :

بازی های اندرویدی با توجه به گسترش استفاده از گوشی های هوشمند روز به روز در حال تحول هستند و تکنولوژی ها و کیفیت موجود در بازی های امروزی نسبت به 5 سال پیش قابل قیاس نمی باشد. در این بین دسترسی به بازی های روز نیز با مشکلاتی مواجه است ک. وبسایت کافه اپس اندروید یکی از سایت های اندرویدی داخل کشور است که در صدد مهیا کردن شرایط لازم برای دسترسی آسان به انواع بازی های اندرویدی می باشد. این وبسایت بازی ها و برنامه های روز اندرویدی را همراه با لینک مستقیم دانلود به صورت کاملا رایگان در اختیار مخاطبان خود قرار میدهد.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *