طراحی سایت و اپلیکیشن در حال حاضر به عنوان یکی از اصلی ترین ابزارهای تبلیغات و بازاریابی در دنیا شناخته می‌ شود. این روزها بسیاری از شرکت‌ ها و کسب ‌و کارها برای رسیدن به مشتریان بیشتر، محصولات خود را به صورت آنلاین ارائه می ‌دهند و برای این منظور از طراحی سایت و اپلیکیشن استفاده می ‌کنند. در ایران نیز بسیاری از شرکت ‌ها و مجموعه ‌ها، در حوزه طراحی و توسعه سایت و اپلیکیشن فعال هستند. در این میان، شرکت‌ شرکت ایده پردازان درنیان که فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرده، به عنوان بهترین مجموعه‌ طراحی سایت و اپلیکیشن در ایران به حساب می آید. در ادامه به معرفی بیشتر این مجموعه خواهیم پرداخت.

خدمات مجموعه طراحی سایت و اپلیکیشن

شرکت‌ ایده پردازان درنیان که در زمینه طراحی اپلیکیشن و سایت فعالیت می کند عموماً خدماتی همچون طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، توسعه سایت، توسعه اپلیکیشن، بهینه‌ سازی موتورهای جستجو (SEO)، بهینه ‌سازی تجربه کاربری (UX)، امنیت و نگهداری سایت و اپلیکیشن، اجرای پروژه ‌های وب، پشتیبانی و بهینه‌سازی سایت و اپلیکیشن و … را ارائه می کند؛ همچنین این شرکت‌ خدماتی مانند طراحی گرافیکی، تولید محتوا، بازاریابی دیجیتال و سئو را نیز در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهد.

در کل، هدف مجموعه دات وب ارائه خدماتی با کیفیت و رضایت بخش برای مشتریان است. مجموعه دات وب با بهره‌گیری از تخصص و تجربه خود، برای کسب و کارهای مختلف بهترین نتیجه را به ارمغان خواهد آورد. در ادامه به معرفی بیشتر خدمات این شرکت می پردازیم.

خدمات طراحی سایت

خدمات طراحی سایت به شکل کلی شامل طراحی، توسعه و اجرای وب سایت ها می‌ شود. خدمات مربوط به فرآیند طراحی سایت به شرح ذیل است:

  1. طراحی رابط کاربری (UI Design): طراحی رابط کاربری به طور خاص به طراحی قالب وب سایت اشاره دارد که متشکل از رنگ بندی، طرح و بندی مطالب و کارکردهای وب سایت می ‌باشد.
  2. طراحی تجربه کاربری (UX Design): طراحی تجربه کاربری شامل تمام جنبه ‌هایی است که کاربر در تعامل با وب سایت تجربه می ‌کند. این سرویس شامل فرآیند خرید، جستجوی محتوا، نحوه استفاده از ابزارهای سایت و… می ‌شود.
  3. برنامه نویسی و توسعه: این بخش از خدمات شرکت شامل برنامه نویسی فرانت-اند (Front-End) و بک-اند (Back-End) وب سایت است که معمولا با زبان ‌هایHTML، CSS، JavaScript، PHP و … انجام می گیرد.
  4. بهینه ‌سازی موتورهای جستجو (SEO): بهینه ‌سازی موتورهای جستجو یا سئو باعث افزایش میزان بازدید و افزایش رتبه وب سایت در نتایج جستجو می ‌شود.
  5. طراحی اپلیکیشن‌ های تلفن همراه: امروزه بیشتر کاربران اینترنت از طریق تلفن همراه خود وارد وب سایت می ‌شوند؛ بنابراین طراحی و توسعه اپلیکیشن ‌های تلفن همراه بسیار مهم است.
  6. بهینه سازی سرعت وب سایت: بهینه ‌سازی سرعت وب سایت باعث بهبود تجربه کاربری کاربران و افزایش میزان بازدید و در نتیجه افزایش فروش و درآمد می ‌شود.
  7. امنیت سایت: از طریق این خدمات می توانید امنیت سایت خود را برای محافظت از اطلاعات کاربران افزایش دهید و از هک شدن سایت جلوگیری نمایید.

خدمات طراحی اپلیکیشن

خدمات طراحی اپلیکیشن شامل خدماتی همچون طراحی، توسعه و اجرای برنامه‌ های کاربردی برای دستگاه ‌های همراه مانند تلفن همراه و تبلت می شود. در حال حاضر شرکت ‌های مختلفی وجود دارند که در این زمینه به طراحی اپلیکیشن می‌ پردازند و خدمات مختلفی ارائه می ‌دهند. تیم دات وب نیز تخصص بالایی در این زمینه دارد و این خدمات را با هزینه ای مناسب برای مشتریان ارائه می دهد. برای سفارش انواع اپلیکیشن های اختصاصی می توانید این مجموعه را انتخاب کنید.

برخی دیگر از خدماتی که شرکت ایده پردازان درنیان به مشتریان خود ارائه می‌دهد عبارتند از:

  • مشاوره و برنامه‌ریزی: این خدمات شامل مشاوره در مورد نیازها و الزامات شما برای طراحی اپلیکیشن است.
  • طراحی و توسعه: این خدمات شامل طراحی رابط کاربری (UI) و توسعه نرم افزار (UX) برای اپلیکیشن شما می ‌شود.
  • تست و اجرا: در این مرحله، اپلیکیشن شما تست و اجرا می ‌شود تا مشکلات و باگ ‌های احتمالی برطرف گردد و پروژه نهایی در اختیار مشتری قرار بگیرد.
  • پشتیبانی و بروزرسانی: شرکت ایده پردازان درنیان مانند همه شرکت ها خدمات پشتیبانی و بروزرسانی اپلیکیشن‌هایی که طراحی کرده‌اند را ارائه می ‌دهند.
  • بازاریابی: از خدمات این شرکت نیز می توان به بازاریابی برای اپلیکیشن شما اشاره کرد. با انتخاب این مجموعه می توانید بهترین شانس را برای موفقیت در بازار داشته باشید.

خدمات مربوط به طراحی اپلیکیشن می‌تواند با توجه به نیازها و بودجه شما متفاوت باشد. به هر حال، برای انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن مناسب، باید همه این موارد را در نظر داشته باشید و با اطمینان کامل تصمیم نهایی را بگیرید.

گواهینامه های مجموعه دات وب

شرکت ایده پردازان درنیان به عنوان یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت اختصاصی و انواع اپلیکیشن های موبایل در ایران شناخته شده است. این مجموعه تمامی گواهینامه‌ها و استانداردهای مورد نیاز برای ارائه خدمات را دارد؛ به همین دلیل می توانید روی خدمات با کیفیت و استاندارد آن ها حساب باز کنید. برخی از مهم ترین گواهینامه‌ ها و استانداردهای مرتبط به این صنعت عبارتند از:

  • اینماد یا همان نماد الکترونیک
  • مجوز ستاد ساماندهی
  • مجوز انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • ثبت برند
  • و…

مجموعه دات وب بهترین گزینه برای طراحی سایت و اپلیکیشن

شرکت ایده پردازان درنیان با بیش از 10 سال سابقه کاری، یکی از مجموعه های معتبر و شناخته شده در کشور به حساب می آید. این مجموعه از افراد متخصص و آموزش دیده تشکیل شده است؛ به همین دلیل می توانند انواع پروژه های طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن و … را در زمان کوتاهی تحویل بدهند. در مجموع اگر برای راه اندازی کسب و کار جدید خود به دنبال شرکتی مطمئن و با تجربه می گردید، پیشنهاد می کنیم از سایت dotweb.ir دیدن کنید و با کارشناسان مجموعه صحبت نمایید. در صورت تمایل نیز می توانید کلیه خدمات از طراحی و توسعه گرفته تا بهینه سازی سایت و اپلیکیشن خود را به این مجموعه بسپارید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *