هوآوی امروز و طی مراسمی که برای رونمایی از تلفن‌های هوشمند میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو در کشور چین برگزار کرده است، یک ساعت هوشمند جدید با عنوان «واچ ۲ پرو» (Watch 2 pro) را نیز معرفی نموده. گفتنیست دیوایس مورد بحث تا حد زیادی شبیه «واچ ۲ کلاسیک» محسوب می‌شود، هر چند یک تفاوت عمده میان این دو وجود دارد و آنهم پشتیبانی ساعت هوشمند جدید از eSIM‌ است.

به گزارش Engadget : این گجت پوشیدنی که در بالا از آن سخن گفتیم از ارتباط مبتنی بر بلوتوث پشتیبانی به عمل آورده و eSIM آن نیز می‌تواند بر بستر شبکه‌های نسل دوم، سوم و چهارم کار کرده و روی آنها ارتباط برقرار نماید. هر چند جزئیات فنی این محصول به صورت کامل اطلاع رسانی نشده، اما وبسایت «انگجت» در گزارشی از مجهز بودن آن به GPS، NFC و سنسور پایش ضربان قلب خبر داده است.

ضمناً دیگر منابع خبری گمانه‌زنی می‌کنند با توجه به شباهت واچ ۲ پرو به دیگر محصول هوآوی، یعنی واچ ۲ کلاسیک، این ساعت نیز دارای مشخصات فنی مانند ۷۶۸ گیگابایت رم، چیپست اسنپدراگون ۲۱۰۰، نمایشگر ۱.۲ اینچی AMOLED، استاندارد IP68، ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری ۴۲۰ میلی‌آمپر ساعتی باشد.

همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که هوآوی روی اندروید پوشیدنی محصول تازه‌اش نیز سفارشی سازی‌هایی را صورت داده و با حذف سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های گوگل از آن، سرویس‌ها و اپ‌های مشابه‌ای که توسط کمپانی «بایدو» توسعه یافته‌اند را جایگزین کرده است.

در پایان می‌بایست خاطر نشان سازیم واچ ۲ پرو با قیمت ۳۹۰ دلار فعلاً به صورت انحصاری در بازار چین عرضه خواهد شد و البته نسخه‌ی دیگری از آن با عنوان واچ ۲ پورشه دیزاین هم با طراحی متفاوت و خاص در ازای هزینه‌ای ۷۵۰ دلاری در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

حال باید منتظر ماند و دید آیا هوآوی این دیوایس را به صورت جهانی نیز عرضه خواهد کرد یا خیر.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *