اکثر فروشگاه‌های اینترنتی که سایت خود را با وردپرس راه‌اندازی کرده‌اند از ووکامرس استفاده می‌کنند. ووکامرس توانسته تاامروز با امکانات بی‌نظیر خودش کاربران بسیار زیادی را به خود جذب کند. درست است که راه‌اندازی آسان یک سایت برای شما مهم است اما خب شما باید این را بدانید که چگونه می‌توانید کاربران بیشتری به سایت خود جذب کنید و از این طریق درآمد خود را افزایش دهید. امروز قصد داریم ۹ پلاگین رایگان برای افزایش درآمد سایت را به شما معرفی کنیم که برای افرادی که از ووکامرس استفاده می‌کنند بسیار مفید واقع خواهد شد.

پلاگین‌های ووکامرس برای افزایش درآمد سایت

همان‌طور که در بالا برای شما گفتیم تمامی این پلاگین‌ها رایگان هستند و نیازی نیست شما برای استفاده از آن‌ها هزینه‌ای پرداخت کنید. البته این نکته را هم باید به شما یادآور شویم که تمامی این افزونه‌ها کارکرد یکسانی ندارند و ممکن است هریک از آن‌ها برای یک عملکردهای مختلفی استفاده شوند. ما سعی کردیم برخی از بارزترین ویژگی‌های هر یک از پلاگین‌ها را برای شما بیان کنیم تا شما بتوانید به نسبت نیاز خود و سایتتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

Beeketing for WooCommerce

اولین پلاگین افزایش درآمد سایت که قصد داریم برای شما معرفی کنیم Beeketing for WooCommerce است. درواقع این پلاگین به شما کمک می‌کند تا بازاریابی سایت فروشگاهی خودتان را اتوماسیون کنید.

این افزونه امکانات بسیار زیادی از قبیل ارسال ایمیل به افرادی که در سایت شما یک خرید ناقص داشته‌اند، ترغیب مشتری‌های جدید با ارسال یک کپن خرید برای آن‌ها دارد و مورد دیگر اینکه این افزونه، قبل از اینکه مشتری وارد صفحه پرداخت شود یک سری محصولات را به آن توصیه می‌کند.

ویژگی بسیار مهم دیگری که در این پلاگین وجود دارد این است که شما می‌توانید یک سری پاپ‌آپ با مضمون کپن و کد تخفیف برای کاربران خود قرار دهید تا بازدیدکنندگان را به مشتریان دائمی تبدیل کنید، که این مورد در میزان فروش شما تأثیر بسزایی خواهد داشت.

همچنین با این پلاگین شما می‌توانید کاربران خود را در جریان کوچک‌ترین جزئیات خرید از سایت قرار دهید، به این صورت که کاربر بتواند از محصولاتی که در سبد خرید و یا تعداد خریدهای خود قرار دارد باخبر شود.

WooCommerce Multilingual

اینکه شما بتوانید سایت خود را به زبان‌های مختلفی ترجمه کنید به توسعه دادن کسب‌وکارتان و افزایش درآمدتان کمک بسیار زیادی خواهد کرد. چند زبانه کردن سایت وردپرس باعث می‌شود کاربران از نقاط مختلف دنیا، بدون هیچ محدودیتی از سایت شما خرید کنند.

اگر به دنبال جذب کاربر از کشورهای دیگر هستید بدون شک WooCommerce Multilingual انتخاب بسیار مناسبی برای شما است. با استفاده از این افزونه نه تنها می‌توانید تمامی محصولات و صفحات خود را ترجمه کنید بلکه این امکان را خواهید داشت که از این افزونه برای ارسال ایمیل‌های چندزبانه به کاربران خود استفاده کنید.

امکانات بی‌نظیر این افزونه باعث شده است بیش از ۱۰۰هزار نفر این پلاگین را برای ترجمه سایت خود به زبان‌های مختلف استفاده کنند.

YITH Live Chat

ازآنجاکه مشتری‌های دنیای اینترنتی این امکان را ندارند که از نزدیک با شما در ارتباط باشند و شما را ببینند ممکن است نسبت به شما اعتماد کمتری داشته باشند؛ شما باید نهایت تلاش خود را در پیش بگیرید تا کاربران را به سمت خود جذب کنید و به آن‌ها احساس اطمینان دهید. شما به عنوان مسئول و مدیر فروشگاه اینترنتی موظف هستید راه های ارتباطی مشتریان را با خود یا پشتیبانان فروشگاه برقرار کنید. برای این منظور راه های فراوانی وجود دارد. مثلا از راه پاسخگویی به دیدگاه های مشتریان، سامانه های پرسش و پاسخ، طرح سوال در صفحه ی محصول، آدرس ایمیل فروشنده یا فروشگاه و… که هر یه به نوبه ی خود نقش های مفیدی را ایفا می کنند.

اما موضوعی که نمی توان نادیده گرفت این است که معمولا افراد علاقه دارند تا سوالات خود را به صورت زنده و آنلاین مطرح کرده و درجا پاسخ خود را دریافت کنند. برای این منظور باید چه کرد؟

افزونه های خوبی برای وردپرس موجود است که بعضی از آن ها پرمیوم هستند و برخی رایگان، برخی برای داخل ایران کاربرد دارند و برخی خیر! اما در رابطه با فروشگاه اینترنتی طی بررسی هایی که کردیم به یکی دیگر از افزونه های کاربردی yith رسیدیم که افزونه بسیار خوبی است. در این بخش از آموزش ووکامرس امروز به بررسی چت آنلاین در فروشگاه اینترنتی می پردازیم.

بنابراین YITH Live Chat Premium نام افزونه کاربردی ووکامرس می‌باشد که توسط آن قادر هستید تا یک سیستم چت و پشتیبانی آنلاین برای فروشگاه ووکامرسی خود راه اندازی کنید. از آنجا که اکثرا مشتریان سوالات مختلفی در هنگام خرید برای آنها به وجود خواهد آمد و نمی‌توان تمام سوالات خود از طریق ارتباط با ایمیل با شما در میان بگذارند، این نیاز در آنها به وجود خواهد آمد که در هنگام خرید به صورت زنده با شما ارتباط باشند. که از این طریق بتوانند سوالات خود را پرسیده و ابهامات خود را بر طرف کنند.

افزونه YITH Live Chat Premium با در اختیار گذاشتن این امکان برای مشتریان فروشگاه اینترنتی شما ، به آنها کمک خواهد کرد تا با استفاده از پنجره چت با اپراتورهای فروشگاه اینترنتی شما در ارتباط باشند و سوالات خود را به راحتی مطرح کنند.

اگر تا اینجای مقاله برای شما جذاب بوده، در مقاله بعدی این لیست را کامل‌تر می‌کنیم تا راحت‌تر فروش خود را افزایش دهید.

طراح گرافیک و وب‌سایت، متخصص تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *