طرح‌های گرافیتی ظاهری متفاوت نسبت به دیگر هنرهای خطاطی دارند. البته درست کردن این طرح‌های نیاز به مهارت داشته و خب خیلی از ما دارای چنین مهارتی نیستیم. با این حال امروز ما می‌خواهیم چند ابزار بسیار خوب و رایگان به شما معرفی کنیم، که با آن‌ها می‌توانید اسم خود یا هر کلمه‌ی دیگری را به در استایل یک گرافیتی زیبا بسازید.

  1. Graffiti Creator

Graffiti Creator
Graffiti Creator

این سایت بسیار قدیمی در عرصه ساخت گرافیتی، خود را اولین سایت ساخت گرافیتی آنلاین در دنیا می‌داند. شما در این سایت می‌توانید از چندین نوع استایل مختلف یکی را انتخاب کنید و سپس کلمه‌ی مورد نظر خود را وارد کرده و رنگ بندی را به کار اضافه کنید. این سایت از Adobe Flash استفاده می‌کند، پس اگر مشکلی در اجرای آن داشتید سمت چپ آدرس بار روی آیکون علامت تعجب کلیک کرده به Sute Setting بروید و گزینه‌ی Flash  را روی Allow بگذارید. البته به نظر می‌رسد بهترین حالت اجرای این سایت بر روی مرورگر Edge باشد. کار کردن با این سایت با توجه به جزییات زیادش و تفاوت تنظیمات در طرح‌های مختلف کمی سخت است، اما به مرور با آن آشنا خواهید شد. با توجه به این که هیچ جایی برای ذخیره عکس وجود ندارد، در نهایت باید از نتیجه کار اسکرین شات بگیرید.

  1. دانلود فونت‌های گرافیتی

یکی دیگر از روش‌های رایگانی که می‌توانید از آن استفاده کنید، استفاده از فونت‌های رایگان گرافیتی است که تعداد زیادی از آن‌ها را می‌توانید روی اینترنت پیدا کنید. برای مثال اگر در سایت Dafont چرخی بزنید، به راحتی چندین فونت خوب پیدا می‌کنید تا بتوانید از آن‌ها در انواع برنامه‌های گرافیکی استفاده کنید. یکی از نمونه فونت‌های مرسوم برای این کار نیز  Graffiti Fonts collection on Font Meme است که می‌توانید از این لینک آن‌ها را دانلود کنید و به سرعت لوگوی گرافیتی خود را بسازید. در این جا می‌توانید پیش نمایش فونت را نیز مشاهده کنید و سپس آن را دانلود کنید.

  1. GraffWriter

GraffWriter
GraffWriter

یکی از جایگزین‌های مرسوم برای Graffiti Creator این سایت است که استفاده از آن راحت بوده و افکت‌های بسیار خوبی نیز در آن گنجانده شده تا بتوانید در کنار فونت از آن‌ها استفاده کنید. همچنین امکان تغییر تصویر پس زمینه نیز وجود دارد و فونت‌های زیادی نیز در آن گنجانده شده است. البته در نظر داشته باشید که وقتی نوشته‌ی خود را تایپ می‌کنید، تصویر در همان لحظه تغییر نمی‌کند و شما باید Submit را بزنید تا تصویر شما ساخته شود. پس بعد از هر تغییر یک بار این دکمه را بزنید. بعد از اتمام کار روی Host this image بزنید تا لینک دانلود و اشتراک گذاری آن برایتان تولید شود.

  1. Graffiter

Graffiter
Graffiter

تا این جا ما در مورد برنامه‌هایی گفتیم که اسم گرافیتی برایتان تولید می‌کنند. اما Graffiter در واقع ابزاری است تا کمی ذوق به خرج داده و با امکاناتی که در اختیارتان می‌گذراد طرح‌های گرافیتی بکشید. خیلی نگران نباشید، چیزهای آماده‌ی زیادی در Graffiter وجود دارد که به شما کمک می‌کند به راحتی از پس کار بر بیایید.

Join the Conversation

1 Comment

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *