امروزه ویرایش ویدیو برای کاربران عادی عمومی‌تر شده چون اکثر افراد در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند و این که نیازمند یک برنامه‌ی کامل برای ویرایش فیلم باشند بسیار زیاد است. ویرایش ویدیو و رندر کردن آن کار سنگینی است که برای حرفه‌ای بودن آن حتما نیاز به کامپیوتر و سخت‌افزاری قوی است .اما توسعه دهندگان اندروید این کار را نشدنی نمی‌دانند و اپلیکیشن‌های فراوانی در این زمینه ساخته‌اند که در این مطلب قصد داریم چهار مورد از جدیدترین و برترین اپلیکیشن‌های ویرایش ویدیو را معرفی کنیم.

 

Movie Maker

با این اپلیکیشن که به تازگی در گوگل پلی منتشر شده است می‌توانید ویدیوها را با استفاده از ابزارهای حرفه‌ای که در اختیار شما قرار می‌دهد ویرایش کنید .البته توسعه دهندگان این برنامه تاکید خود را بیشتر بر روی نمایش پشت سرهم ویدیوها و موزیک گذاشتن بر روی آن‌ها قرار داده است.

در این برنامه می‌توان در کمترین زمان ممکن موزیک دلخواه خود را روی ویدیو یا تصاویر خود قرار داد. از امکانات دیگر این اپلیکیشن اندروید می‌توان به فیلترهای جالب ویدیویی اشاره کرد که تعدادی فیلتر مختلف مثل انعکاس نور و جلوه‌های گرافیکی زیبا را که می‌توانید روی ویدیو خود قرار دهید وجود دارد. اما با در نظر گرفتن تمام معیارهای برنامه‌های ویرایش فیلم کم و کاستی‌هایی وجود دارد ولی به عنوان یک برنامه‌ی کوچک برای ویرایش ویدیوهای شخصی خود مناسب است.

 

Slideshow Maker

اپیکیشنی کاربردی در زمینه‌ی ویرایش ویدیو که به تازگی توسط استودیو معروف Stupendous Andro منتشر شده است. این برنامه دارای ابزارهای زیادی است که می‌توانید یک اسلاید شو حرفه‌ای را بسازید و در کمترین زمان ویدیو شما آماده می‌شود.

از خصوصیات این اپلیکیشن سرعت رندر بالا است که طی مدت کوتاهی ویدیو شما آماده می شود و از خصوصیات دیگر این اپلیکیشن راهنمایی در انتخاب موزیک است . احتمالا برای شما هم پیش آمده یک اسلاید بسازید ولی نتوانید موزیک مناسبی برای موضوع اسلاید پیدا کنید ، این برنامه قابلیت جدیدی دارد که می‌توانید موضوع تصاویر را بنویسید و برنامه در بین موسیقی متن‌های موجود سرچ می‌کند و به شما موزیک‌های مناسب را پیشنهاد می‌دهد . این قابلیت جالب باعث متمایز شدن این برنامه نسبت به دیگر برنامه‌ها شده است.

در این برنامه به مجموعه‌ی کاملی از انیمیشن‌ها و افکت‌های تصویری دسترسی دارید که می‌توانید در اسلایدهای خود از آن‌ها استفاده کنید. همچنین زمان هر تصویر را هم می‌توانید به دلخواه خودتان با یک کلیک و نوشتن ثانیه مورد نظر تنظیم کنید. این برنامه در کل برای ساخت یک اسلاید از مجموعه تصاویر مناسب است .

 

Video Flyer, GIF Poster Maker, Video Editor PRO

این اپلیکیشن به تازگی توسط شرکت Photo Studio منتشر شده است. از خصوصیات این برنامه می‌توان به قالب‌ها و افکت‌های مختلف اشاره کرد که هر قالب هم تا حد زیادی قابلیت شخصی سازی دارد و شما می توانید با چند کلیک ساده قالب را طبق دلخواه خود تغییر دهید.

از خصوصیات این اپلیکیشن تنوع فراوان بین افکت‌ها ، قالب‌ها ، ویدیوهای آماده ، استیکرها و متن‌های آماده است که بسیار خوب روی این موارد مانور داده‌اند و می‌توان این برنامه را برنامه‌ای متنوع و قوی در زمینه‌ی ویرایش ویدیو دانست .

 

VideoShowLite

این اپلیکیشن توسط استودیو قدرتمند EnjoyMobi Video Editor & Video Maker Studio ساخته و منتشر شده است که به جرات می‌توان جزو برترین و جدیدترین برنامه‌ها در زمینه‌ی ویرایش ویدیو محسوب کرد. دسترسی آسان به ابزارهای مفید در زمینه‌ی ویرایش ویدیو یکی از خصوصیات این اپلیکیشن است که به راحتی می‌توانید فایل‌های ویدیویی و تصاویر را با هم میکس کنید ، موسیقی دلخواهتان را قرار بدید ، از فونت‌های مختلف برای متن‌های روی تصویر استفاده کنید ، جلوه‌های آماده صوتی و گیف را روی ویدیو خود بگذارید ، اعمالی مانند برش و چرخش را روی ویدیو خود قرار دهید و ویدیو خود را با حجمی مناسب و با سرعتی خوب تحویل بگیرید. در آخر این برنامه ویرایشگر قوی ویدیو است که کاربران عمومی به آن نیاز دارند.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *