بازی‌های اندرویدی به واسطه همه‌گیر بودن این گونه موبایل‌ها، تقریبا در همه جا مورد استفاده قرار می‌گیرد. حالا اگر در جمعی خارج از خانه بودید و یا به هر نحوی دسترسی به یک کنسول خانگی نداشتید، یک بازی مسابقه‌ای که بتوانید با WiFi آن را به صورت چند نفره برروی گوش هایی با سیستم عامل اندروید بازی کنید، می‌تواند تا ساعت‌ها شما و دوستانتان را سرگرم کند.

در این مقاله به بازی‌هایی خواهیم پرداخت که قابلیت بازی چند نفره در یک شبکه کوچک WiFi را دارند و به شما اجازه می‌دهند از دو تا دوازده نفر به صورت همزمان به بازی مشغول شوید.

  1. Asphalt 8: Airborne

Asphalt 8: Airborne

اگر همگی موبایل خوب و به روزی دارید، مستقیما به سراغ یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های سری آسفالت بروید. اگر چه این بازی امکان آنلاین بازی کردن از طریق اینترنت را نیز به کاربرانش می‌دهد، اما قابلیت بازی به وسیله شبکه WiFi نیز در آن نهفته است. به جز شکل اتصال، تقریبا همه چیز مانند نسخه آنلاین است و مراحل یا بازی‌های آزاد کاملا به همان شیوه انجام می‌شود. خوشبختانه این بازی به صورت رایگان (همراه تبلیغ) ارائه شده و به جز داشتن گوشی‌های قوی، مانعی پیش روی بازی‌کردن شما نیست.

دانلود  Asphalt 8: Airborne

  1. Mini Motor Racing

Mini Motor Racing

اما اگر به دنبال یک بازی ساده‌تر و مفرح می‌گردید که همه‌ی اعضای خانواده بتوانند از آن لذت ببرند، سراغ Mini Motor Racing بروید . بر خلاف چیزی که انتظار دارید، گیم‌پلی مفرح و جذاب بازی شما را شگفت‌زده می‌کند. البته محدودیت بازی برای چهار نفر ممکن است جمع‌های شلوغ را کمی اذیت کند، اما شیوه بازی به گونه‌ای است که به طور کلی نمی‌شد بیش از این ماشینی به پیست مسابقه اضافه کرد. دوربین این بازی تقریبا از بالا به پایین است و شما و همراهانتان، در پیست‌ها متنوع و جذاب به یک بازی پر هیجان و سریع مشغول خواهید شد.

دانلود Mini Motor Racing

  1. Racers Vs Cops: Multiplayer

Racers Vs Cops: Multiplayer

این بازی جذاب، بر خلاف دیگر بازی‌های لیست ما به نوعی یک مسابقه ماجراجویانه محسوب می‌شود. جایی که شما باید انتخاب کنید که یک مسابقه‌دهنده هستید یا پلیس و سپس بر اساس انتخابتان وارد پیست می‌شوید. آن دسته از دوستانی که نقش پلیس را بازی می‌کنند باید با استفاده از شبکه WiFi وارد بازی شده و به دنبال دوستان مسابقه دهنده خود میان خیابان‌ها به راه بیفتند. بازی هیجان‌انگیز، سریع و جذاب است و از نظر ظاهر نیز خوب کار شده، اما در بخش تنوع جاده‌ها کم و کسری‌هایی دارد که این موضوع در بازی چند نفره خیلی از اهمیت بالایی برخوردار نیست.

دانلود Racers Vs Cops: Multiplayer

  1. Turbo Race – War of Speed

Turbo Race – War of Speed

این بازی در حالت تک نفره به هیچ وجه بازی معروفی نیست! اما اگر قرار باشد یک تجربه عالی از بازی چند نفره مسابقه‌ای در شبکه محلی داشته باشید، این بازی یک عنوان ایده‌آل است. گرافیک سه بعدی آن دارای ریزه‌کاری‌های خیلی زیادی نیست اما آبرومند است و به همین واسطه بر روی بسیاری از گوشی‌های متوسط رو به پایین بازار نیز به راحتی اجرا می‌شود. فیزیک طبیعی بازی، آن را کمی سخت می‌کند، اما همین سختی جزوی از جذابیت‌های بازی است. کماکان حائز اهمیت است که در نظر بگیرید، بازی برای انجام مسابقات یک نفره جذابیت زیادی ندارد، اما اگر قصد مسابقه چند نفره با دوستانتان را دارید، حتما آن را نصب کنید.

دانلود Turbo Race – War of Speed

  1. Armored Car 2

Armored Car 2

زمانی پلی‌استیشن ۱ بازی Twisted Metal را داشت که بسیار محبوب و معروف بود و در آن ماشین‌های مختلف باید با ادوات جنگی به جان هم می‌افتادند. بعدها بازی‌های مسابقه‌ای زیادی با آن ایده ساخته شد که Armored Car 2 نیز از همان دسته است. شما در یک مسابقه چند نفره شرکت می‌کنید که هر کدام از بازیکن‌ها ماشین‌هایی با قابلیت‌های جنگی متفاوت دارند. در حین مسابقه باید هر آن چه که دارید بر روی دیگران پیاده کنید تا آن‌ها را از مسابقه باز دارید و در نهایت خود، اول از خط پایان گذر کنید. این بازی با المان‌های خاصی که به مسابقه اضافه می‌کند، هیجان آن را چند برابر کرده و برای جمع‌های شلوغ به شدت توصیه می‌شود.

دانلود Armored Car 2

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *