حیوانات خانگی اگر چه همراهان خوبی برای زندگی هستند، اما مشکلات عدیده‌ای دارند که از عهده بسیاری از ما خارج است. حالا که گوشی‌های هوشمند جای همه چیز را گرفته‌اند، چرا یک حیوان خانگی دیجیتال بزرگ نکنیم؟ از دیرباز بازی‌های زیادی بوده‌اند که بر پایه یک موجود بامزه طراحی شده‌اند که شما باید هم از او مراقبت کنید هم به وسیله‌اش بازی‌های جالب را رد کنید.

بر همین اساس ما رفته‌ایم سراغ ۴ عنوان بسیار عالی و محبوب و قصد داریم آن‌ها را در پست امروز به شما معرفی نماییم.

My Tamagotchi Forever

My Tamagotchi Forever
My Tamagotchi Forever

Tamagotchis یکی از شخصیت‌های کارتنی جذابی است که از دهه نود، محصولات زیادی حول محورش ارائه شده است. حالا همین شخصیت جالب تبدیل به یک بازی جذاب رایگان شده است . My Tamagotchi Forever به شکل جذابی از بازی‌های مفرح و جالبی خواهد شد که بازی کرده‌اید. می‌توانید آن را در اختیار کودکان قرار دهید یا حتی خودتان به بازی با این حیوان خانگی مشغول شوید، برایش چیزهای جدید بخرید و از بودن با وی لذت ببرید. البته نسخه رایگان بازی اگر چه همه چیز در خود دارد و محدودیتی برایتان ایجاد نمی‌کند، اما وجود تبلیغ‌های مختلف کمی برایتان آزاردهنده خواهد بود.

Fishdom

Fishdom
Fishdom

همچون بقیه‌ی بازی‌هایی که در این لیست آورده‌ایم، Fishdom نیز یک بازی رایگان است که این بار به شما یک آکواریوم زیبا با چند ماهی می‌دهد تا بزرگشان کنید و با آن به حل انواع بازی‌های پازلی مشغول شوید. ظاهر بازی به شدت شبیه به شکل و شمایل انیمیشن معروف دیزنی، در جستجوی نمو است. حتی ماهی‌هایی که یک به یک به شما داده می‌شود، همه به شدت به شخصیت‌های آن انیمیشن شبیه هستند. Fishdom بیشتر به جای این که پیچیده باشد، مفرح است و انجام بازی‌های مختلف با ماهی‌ها بسیار لذت بخش خواهد بود. با توجه به این که در روند بازی شما به مرور وسایل مختلف برای آکواریوم خود می‌خرید، ماهی‌های جدید اضافه می‌کنید و بازی‌ها را پیش می‌برید، Fishdom تا مدت‌ها تازگی خود را برایتان حفظ می‌کند.

Cat Game

Cat Game
Cat Game

گربه‌ها از نظر من بهترین حیوانات خانگی هستند. اما چه بهتر این حیوانات زیبا را درن موبایل داشته باشید تا دردسرتان کم‌تر شود و تنها مجبور باشید با کارهای بازمزه‌شان سر و کله بزنید. Cat Game نیز از بسیاری جهات شبیه به دو بازی دیگر است، با این تفاوت که شما در این بازی چند گربه بزرگ خواهید کرد و بازی‌ها نیز که همگی تم پازلی دارند، با طرح گربه‌های رنگارنگ ظاهر می‌شوند. در Cat Game هم شما وسایل مختلف برای گربه‌ها می‌خرید، گربه‌های متفاوت و متنوع به جمع دوستانتان اضافه می‌کنید و مراحل بازی‌ها را یک به یک طی می‌کنید.

Wildscapes

Wildscapes
Wildscapes

آخرین بازی که به شما معرفی خواهیم کرد، در ظاهر به شدت شبیه Fishdom است که البته با توجه به این که یک شرکت هر دو را ساخته، دور از انتظار نبود. با این حال تفاوتی در بازی وجود دارد و آن این که، اگر شما در این بازی چندین حیوان مختلف دارید که باید از آن‌ها نگهداری کنید، اما بیشتر توجه شما باید به کسانی باشد که برای دیدن آن‌ها می‌آیند. تنوع حیوانات، تنوع گیم‌پلی و مینی‌گیم‌های عالی از Wildscapes یک بازی واقعا خوب و سرگرم‌کننده ساخته است.

Join the Conversation

1 Comment

  1. وقت بخیر
    بنده از بازی My Tamagotchi Forever استفاده کردم و خیلی هم کاربردی بودش
    ولی اوایل بسیار سخت خو گرفتش و مجبور شدم از اسباب بازی هم استفاده کنم
    گرافیکش جای کار داره

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *