دنیای امروز، به راحتی می‌تواند گیمرها را تحت تاثیر قرار داده تا نتوانند آن قدری که دوست دارند به بازی مشغول شوند. به همین دلیل است که بازی‌های موبایلی تا این حد محبوب شده‌اند، چون همه جا همراه شما هستند. اما در نهایت خیلی‌ها نمی‌توانند به کل از بازی‌های PC دل بکنند، پس ما امروز پیشنهادی برایشان داریم! بازی‌هایی که در PC می‌توانید انجام دهید و در صورت لزوم آن را در موبایل ادامه دهند. بازی‌هایی که در هر دو سیستم ارائه شده و البته مقبولیتی جهانی دارند. این لیست کوتاه بهترین‌ها و محبوب‌ترین‌ها را در بر می‌گیرد، پس اگر بازی خاصی بود که شما می‌توانید پیشنهاد دهید، آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

  1. فورتنایت

Fortnite
Fortnite

البته فورتنایت در همه جا حضور دارد و البته بعد از مدت‌ها سرورهای آن خاموش شده تا نسخه‌ی جدید این بازی بسیار پرطرفدار رونمایی شود. هر چقدر هم که منتقدین به این بازی ایراد بگیرند و گیمرهای حرفه‌ای آن را بی‌هدف و موجب اتلاف وقت بدانند، نمی‌توان این نکته را از یاد برد که فورتنایت یکی از موفق‌ترین بازی‌های آنلاین تاریخ است که به صورت کاملا رایگان عرضه شده و میلیون‌ها نفر همیشه در حال بازی در سرورهای آن هستند. اگر با فورتنایت آشنای نیستید باید بگوییم این بازی یک عنوان بتل رویال است که بازیکن‌ها را در یک جزیره با اسلحه‌های مختلف به جان هم می‌اندازد و در آخر یک نفر باید زنده از آن بیرون بیاید.

  1. ماینکرافت

Minecraft
Minecraft

ماینکرافت بازی خاصی است که شاید در سلیقه همه نگنجد. این عنوان با گرافیک و گیم پلی خاصش توانست طرفداران بسیاری برای خود به دست بیاورد و حالا با امکان کراس پلی بین PC و موبایل، از پیش بیشتر بازی خواهد شد. البته نکته بد این است که شما غیر از بازی اصلی، باید نسخه Minecraft: Pocket Edition را نیز روی موبایل خود خریداری کنید تا بتوانید این عنوان را در هر دو دستگاه بازی کنید.

  1. هارت استون

Hearthstone
Hearthstone

طرفداران بازی‌های کارتی حتما Hearthstone را می‌شناسند. این عنوان بسیار پرطرفدار که از دنیای وارکرافت نشات گرفته است، جدا از PC به رایگان روی سیستم عامل اندروید و سیستم عامل iOS نیز ارائه شده است. از نکات خیلی خوب این بازی حالت نوبتی آن است، که باعث می‌شود بازیکن‌هایی که روی PC هستند در مواجهه با بازیکن‌های موبایل از ابتکار عمل بیشتری برخوردار نباشند.

  1. شادوورس

Shadowverse
Shadowverse

Shadowverse یکی دیگر از بازی‌های کارتی بسیار معروف است که به جای دنیاهای غربی، از دنیای شرقی انیمه‌ها الهام گرفته است و با استایل خاص هنری‌اش، طرفداران بسیار زیاد و خاص به خود را دارد. این بازی نیز به رایگان روی هر دو پلتفرم مهم موبایل عرضه شده و با توجه به این که زمان زیادی برای هر بار بازی آن نیاز نیست خرج کنید، انتخابی عالی برای PC و موبایل خواهد بود.

  1. کرشلندز

Crashlands
Crashlands

خیلی از بازی‌ها ابتدا روی یک پلتفرم کار خود را آغاز می‌کنند و سپس به سراغ دیگر پلتفرم‌ها می‌روند. Crashlands اما از ابتدا به گونه‌ای طراحی شده بود که شما بتوانید بازی خود را روی هر دو پلتفرم ادامه دهید به شکلی که انگار همیشه بازی برای شما جریان دارد. عنوانی متفاوت و خاص که می‌توان آن را به شکلی با ماینکرافت مقایسه کرد و هم زمان آن را کاملا متفاوت نامید. Crashlands از آن دست بازی‌هایی است که باید تجربه کنید تا دقیقا درک کنید تا با چه بازی مواجه هستید.

Join the Conversation

4 Comments

  1. روبلاکس هم هست که می تونین هم در موبایل آیفون هم موبایل اندروید هم لپتاب بازی کرد آنلاین هست و بهترین بازی دنیاست هرچی ازش بگم کمه

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *