اگر چه بسیاری از توسعه‌دهندگان، برنامه‌های خود برای آیفون و آیپد را به صورت جهانی منتشر می‌کنند، اما هنوز هم هستند برنامه‌ها و بازی‌هایی که مختص بازار آمریکا عرضه می‌شوند و تنها کسانی که اپل آیدی آمریکا دارند، می‌توانند آن‌ها را دانلود کنند.

برای این که بتوانید این اپلیکیشن‌ها را دانلود کنید، تنها باید اپل آی دی آمریکا بسازید و چند چیز را نیز رعایت کنید، همین مشکل شما را حل خواهد کرد!

چرا نمی‌توان از اپل آیدی خود برای دانلود از اپ استور آمریکا استفاده کرد؟

احتمالا اولین کاری که برای حل این مشکل می‌کنید، عوض کردن کشور خود در اپل آیدی که دارید است. اما در این حالت حتما باید یک کارت اعتباری فعال مخصوص آمریکا داشته باشید تا بتوانید از اپ استور آمریکا خرید کنید و تغییر کشور به تنهایی کار ساز نخواهد بود.به جای این کار باید یک اپل آی دی جدید آمریکا بسازید، چون در این حالت نیازی به کارت اعتباری فعال ندارید و در نهایت می‌توانید به راحتی بین اکانت‌ خودتان و اکانت آمریکایی که ساخته‌اید، سوییچ کنید.

آموزش ساخت اکانت اپ استور آمریکا

برای ساخت اکانت اپ استور آمریکا شما نیاز به یک ایمیل جدید غیر از ایمیلی که برای اپل آیدی اصلی خود استفاده کرده‌اید و به یک آدرس پستی آمریکا احتیاج دارید. ایمیل را به راحتی می‌توانید در یکی از سرویس‌های رایگان مثل جیمیل بسازید و برای آدرس نیز می‌توانید به ViaBox رفته و از روی نقشه آمریکا جایی را انتخاب کنید و آدرس را وارد نمایید.

بهتر است قبل از شروع، با برنامه‌های تغییر آیپی، آیپی خود را به آمریکا تغییر دهید و سپس برای ساخت اپل آیدی آمریکا، از روی آیفون، آیپد یا مک به این آدرس بروید.

در این صفحه ابتدا Create Your Apple ID را انتخاب کرده و کشور خود را United States انتخاب کنید. باقی جزییات را می‌توانید به دلخواه وارد کرده و همچنین هر تلفنی از هر کشوری که خواستید را می‌توانید انتخاب نمایید.

وقتی از شما برای متد پرداخت سوال شد، None را انتخاب کنید تا نیازی به وارد کردن کارت اعتباری نباشد. در نهایت از طریق شماره تلفن یا ایمیل، لینکی برای شما ارسال می‌شود تا هویت شما تایید گردد.

سوییچ کردن بین دو اکانتی که دارید

بعد از این که اپل آیدی آمریکای خود را ساختید و با آیفون، آیپد یا مک لاگین کردید و برنامه‌ای که می‌خواستید را دانلود کردید، به Settings رفته، اسم خود را انتخاب کرده و به iTunes & App Store بروید. در این جا  Apple ID را زده و sign out را انتخاب نمایید تا از آن اکانت خارج شوید. حالا از همین مسیر اپل آیدی قبلی خود را وارد نمایید.

البته در iOS 14 نیاز است تا از تمامی سرویس‌هایی که از اپل آیدی استفاده می‌کنند، خارج شوید.

استفاده از برنامه‌های آمریکایی با اکانت اصلی خودتان

نگران برنامه‌هایی که دانلود کردید نباشید، خوشبختانه شما بعد از این که اکانت را عوض کردید، می‌توانید از برنامه‌هایی که از اکانت آمریکایی خود دانلود کردید، بدون مشکل استفاده نمایید. در واقع تنها با اپل آیدی آمریکا متصل می‌شوید، برنامه مورد نیاز خود را دانلود می‌کنید و در نهایت به اکانت خود برگشته و از آن‌ها استفاده می‌کنید. فقط در هنگام به روزرسانی مجبورید که دوباره به اکانت آمریکایی بازگردید و بعد از آپدیت، دوباره اکانت اصلی خود را وصل کنید.

استفاده از گیفت کارت‌های اپ استور برای خرید برنامه‌های آمریکایی

به جز برنامه‌های رایگان، برنامه‌هایی هم هستند که باید آن‌ها را از اپ استور آمریکا خریداری کنید. برای این کار یک راه حل دارید و آن هم استفاده از گیفت‌کارت‌هایی است که خرید آن‌ها از سایت‌های مختلف برایتان ممکن خواهد بود.

باید در نظر داشته باشید که این گیفت کارت‌ها را باید به اکانت آمریکایی خود بفرستید و از اکانت خود نمی‌توانید برای آن‌ها پرداختی داشته باشید. نکته دیگر این که نمی‌توانید از اپ استور این گیفت‌ کارت‌ها خریداری کنید، پس پیشنهاد می‌کنیم از سایت‌های متعددی که در این کار به شما کمک می‌کنند، استفاده کنید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *