اگر کار حرفه‌ای گرافیکی انجام می‌دهید یا به عنوان گرافیست و تصویرگر در شرکت‌های مختلف کار می‌کنید، به یک لپ‌تاپ حرفه‌ای و قدرتمند احتیاج دارید. در این مقاله می‌خواهیم چند نمونه از بهترین مدل‌های لپ‌تاپ ایسوس برای کارهای گرافیکی را معرفی کنیم و روش خرید لپ‌ تاپ قسطی ایسوس را توضیح دهیم. شما با استفاده از اعتبار خرید اقساطی می‌توانید یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های برند ایسوس را خریداری کنید و هزینه آن را به صورت ماهیانه پرداخت کنید.

قوی‌ترین لپ‌تاپ‌های گرافیکی ایسوس

لپ‌تاپ‌های برند ایسوس از کارت گرافیک قدرتمند و پردازنده خوبی برخوردار هستند و با قیمت‌های مختلفی تولید می‌شوند. در ادامه چند نمونه از این لپ‌تاپ‌ها را معرفی می‌کنیم.

لپ‌تاپ ROG Strix G513 2022 

این لپ‌تاپ در بازه قیمتی ۴۵ تا ۵۰ میلیون تومان است و با کارت گرافیک RTX 3050 کار می‌کند. پردازنده دستگاه از نوع AMD Ryzen7 6800HS است. وجود این فناوری‌ها باعث شده است که لپ‌تاپ ROG Strix عملکرد فوق‌العاده‌ای در کارهای گرافیکی داشته باشد. وزن لپ‌تاپ ۲.۱ کیلوگرم است و با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی DDR5 کار می‌کند. آخرین نکته پردازنده گرافیکی دستگاه هم از نوع Nvidia Geforce RTX 3050 است و می‌تواند انواع بازی‌ها و تصاویر را با کیفیت بالایی نشان بدهد.

لپ‌تاپ ROG Zephyrus G14 GA402RK-L8214W

اگر کار گرافیکی انجام می‌دهید و عاشق گیم هستید، ما لپ‌تاپ ROG Zephyrus G14 GA402RK-L8214W را پیشنهاد می‌کنیم. این لپ‌تاپ با نمایشگر ۱۴ اینچی ساخته شده است و حدود ۱.۷ کیلوگرم وزن دارد. در سخت‌افزار دستگاه از یک پنل IPS مات استفاده است و نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز است.

پردازنده لپ‌تاپ ROG Zephyrus از نوع Ryzen 9 مدل 6900 HS است و قدرت بالایی دارد. ۱۶ مگابایت حافظه کش و حافظه رم ۳۲ گیگابایتی از مشخصات این لپ‌تاپ هستند. حافظه دستگاه از نوع SSD است و ۱ ترابایت گنجایش دارد. پردازنده گرافیکی لپ‌تاپ از نوع RADEON RX 6800S است و به اندازه ۸ گیگابایت حافظه GDDR6 دارد. لپ‌تاپ ROG ایسوس با باتری ۴ سلولی 76WHr کار می‌کند می‌تواند بین ۲ تا ۴ ساعت بدون شارژر کار کند.

لپ‌تاپ ایسوس مدل TUF Gaming FX506HE-HN33

این لپ‌تاپ برای کارهای سنگین گرافیکی مناسب است و سخت‌افزار قدرتمندی دارد. لپ‌تاپ TUF Gaming FX506HE-HN33 حدود ۲.۳ کیلوگرم وزن دارد و با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی از نوع IPS مات کار می‌کند. این نمایشگر باعث می‌شود که تصاویر و فیلم‌ها در لپ‌تاپ کیفیت بالایی داشته باشند.

پردازنده دستگاه از نوع Core i5 و مدل 11400H است و ۱۲ مگابایت حافظه کش دارد. پردازنده گرافیکی دستگاه از نوع Geforce RTX 3050Ti است و ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی دارد. حافظه داخلی دستگاه هم از نوع SSD است و به اندازه ۵۱۲ گیگابایت ظرفیت دارد. ۱۶ گیگابایت رم DDR4، نمایشگر باکیفیت، حافظه کافی و پردازشگر خوب از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ هستند.

لپ‌تاپ ایسوس مدل VivoBook G513QR-HF317 R7 5800H

لپ‌تاپ ویووبوک به کارایی و کیفیت بالایش معروف است و ظاهر جذابی هم دارد. ابعاد دستگاه ۲۷.۲ در ۲۵۹ در ۳۵۴ میلی‌متر است و حدود ۲.۵ کیلوگرم وزن دارد. اندازه نمایشگر لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچ است و می‌تواند تصویر را با کیفیت Full HD نشان دهد. پنل IPS با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، پردازنده مرکزی رایزن ۷ مدل 5800H، ۱۶ مگابایت حافظه کش و ۸ گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR6 از مشخصات این دستگاه هستند. حافظه داخلی لپ‌تاپ از نوع SSD است و به اندازه ۱ گیگابایت ظرفیت دارد. حافظه رم هم ۱۶ گیگابایت است و می‌تواند تا ۳۲ گیگابایت ارتقا پیدا کند. اگر اهل گیم هستید، می‌توانید انواع بازی‌ها را با فریم بالا در این دستگاه اجرا کنید.

لپ‌تاپ ایسوس مدل TUF Dash F15 FX517ZE-HN069

لپ‌تاپ ایسوس TUF Dash برای کارهای گرافیکی، ادیت ویدئو و تصویر و اجرای گیم مناسب است. این لپ‌تاپ CPU و GPU قدرتمندی دارد و می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های سنگین را با کیفیت فوق‌العاده‌ای اجرا کند. نمایشگر لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچ است و با پنل مات IPS کار می‌کند. وضوح تصویر در این لپ‌تاپ Full HD است و شما می‌توانید تصویرها را با کیفیت فوق‌العاده‌ای تماشا کنید.

پردازنده دستگاه از نوع Core i7 و مدل 12650H و پردازنده گرافیکی هم از نوع GEFORCE RTX 3050TI است. ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6 و حافظه رم ۱۶ گیگابایتی از نوع DDR5 4800MHZ است. این لپ‌تاپ با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی و از نوع SSD کار می‌کند.

لپ‌تاپ ایسوس مدل ROG FLOW X13 GV301RE-LI187

یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های گرافیکی برند ایسوس، لپ‌تاپ ROG Flow X13 GV301RE-LL187 است. این دستگاه طراحی سبک و ظریفی دارد و وزن آن حدود ۱ کیلوگرم است. اگر دانشجوی گرافیک یا گرافیست هستید و به لپ‌تاپی قابل‌حمل احتیاج دارید، لپ‌تاپ ایسوس مدل ROG Flow برای شما مناسب است. صفحه نمایش این دستگاه ۱۳ اینچی است و پنل IPS دارد.

رزولوشن لپ‌تاپ 4k است و با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و روشنایی ۵۰۰ نیتی کار می‌کند. بنابراین، با خرید لپ‌تاپ ایسوس ROG Flow می‌توانید از کیفیت تصویر و فیلم مطمئن باشید. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد دستگاه، چرخش ۱۸۰ درجه صفحه نمایش است. شما با این لپ‌تاپ آزادی عمل دارید و می‌توانید به راحتی کار کنید. پردازنده مرکزی دستگاه از نوع رایزن ۷ و مدل 6800HS است. حافظه کش لپ‌تاپ به اندازه ۱۶ گیگابایت ظرفیت دارد و پردازنده گرافیکی دستگاه هم از نوع RTX 3050TI است. آخرین نکته اینکه لپ‌تاپ ایسوس ROG Flow با حافظه داخلی ۱ ترابایتی و حافظه رم ۳۲ گیگابایتی کار می‌کند.

لپ‌تاپ ایسوس مدل مدل ROG Zephyrus M16 GU603HR-A

این لپ‌تاپ برای کسانی است که به یک دستگاه فوق‌العاده و ماندگار احتیاج دارند و می‌خواهند بهترین خروجی را لپ‌تاپ بگیرند. لپ‌تاپ ایسوس ROG Zephyrus M16 برای کارهای گرافیکی و گیم مناسب است و با نمایشگر ۱۶ اینچی و رزولوشن QHD کار می‌کند. پنل IPS LCD، نرخ تازه‌سازی ۱۶۵ هرتز، پردازنده مرکزی Core i7 11800H و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 3070 از مشخصات این محصول هستند. درباره حافظه دستگاه هم باید بگوییم که حافظه گرافیکی دستگاه ۸ گیگابایت و حافظه رم ۱۶ گیگابایت است. ۱ ترابایت حافظه داخلی SSD هم در این لپ‌تاپ وجود دارد.

خرید اقساطی لپ‌تاپ ایسوس

برای خرید قسطی لپ‌تاپ ایسوس باید در سایت‌های فروش قسطی لپ‌تاپ ثبت‌نام کنید و مشخصات خودتان را وارد کنید. ثبت‌نام در این سایت‌ها با شماره تلفن همراه انجام می‌شود. بعد از تکمیل مشخصات فردی و بانکی، سابقه بانکی شما بررسی می‌شود و یک رتبه اعتباری دریافت می‌کنید. در صورتی‌که قسط عقب‌مانده و چک برگشتی نداشته باشید، حساب شما تایید می‌شود و می‌توانید لپ‌تاپ قسطی موردعلاقه‌تان را خریداری کنید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *