هدست‌های گیمینگ زیادی با قیمت بسیار بالا در بازار به فروش می‌رسند که هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند. اما برای دریافت کیفیتی خوب در بازی‌ها، حتما نیاز نیست هزینه‌ای گزاف پرداخت کنید. هدست‌های گیمینگ با قیمت زیر 100 دلار متنوعی در بازار هستند که کارایی بالایی داشته و به راحتی نیازهای شما در هر بازی رقابتی را برآورده می‌کنند.

بهترین هدست‌های گیمینگ با قیمت مناسب در سال 2024

در مقاله امروز که در پرشین تولز برایتان تهیه کرده‌ایم، به سراغ 5 مدل متنوع از شرکت های مختلف رفته‌ایم که همگی زیر 60 دلار قیمت داشته و جزو بهترین‌ها محسوب می‌شوند.

هدست گیمینگ Razer BlackShark V2 X

هدست گیمینگ Razer BlackShark V2 X

شرکت ریزر (Razer) معروف به ساخت تجهیزات گیمینگ گران قیمت است اما هدست Razer BlackShark V2 X‌ از این قائده مستثنی‌ست. این هدست با این که قیمت پایینی نسبت به دیگر هدست‌های این برند دارد، اما دارای امکانات ویزه‌ای بوده که در کنار طراحی جذابش، باعث می‌شود، یکی از برترین هدست‌های گیمینگ با قیمت مناسب در بازار باشد.

هدست گیمینگ Razer BlackShark V2 X

با توجه به کابل استانداردی که برای این هدست در نظر گرفته شده، از Razer BlackShark V2 X می‌توان در PC و کنسو‌لهای PS5، سوییچ و ایکس باکس استفاده کرد. جدا از کیفیت عالی صدا، طراحی بسیار زیبا و ویژگی‌هایی که تنها در هدست‌های پریمیوم مشاهده می‌کنید، این مدل دارای یک میکروفون خیلی خوب هم هست تا دیگر نیازی به میکروفون جدا برای انجام بازی‌های آنلاین نداشته باشید.

هدست گیمینگ SteelSeries Arctis Nova 1

هدست گیمینگ SteelSeries Arctis Nova 1

یکی از بزرگ‌ترین نکاتی که هدست گیمینگ  Arctis Nova 1 روی آن تبلیغ کرده، صدای چند بعدی است که دقیقا جهت درست صدا را برای شما شبیه سازی می‌کند. به این ترتیب، دیگر هیچ دشمنی در بازی‌های آنلاین، نمی‌تواند، بدون این که متوجه شوید از پشت سر شما را غافل گیر کند.

هدست گیمینگ SteelSeries Arctis Nova 1

Arctis Nova 1 بیشتر به عنوان یک هدست گیمینگ مختص سوییچ ارائه شده اما با توجه به این که از جک 3.5 میلی‌متری استفاده می‌کند، می‌توان از آن روی PC نیز بهره برد. این هدست نیز دارای طراحی بسیار خوبی است، امکانات خوبی از جمله کم کردن نویز محیطی با قدرت بالا دارد و همچنین روی آن یک میکروفون با کیفیت نیز نصب شده. در نهایت، گفتن این نکته نیز اهمیت دارد که از نظر راحتی، به خوبی روی سر مانده و در طولانی مدت شما را اذیت نخواهد کرد.

هدست گیمینگ Razer Kaira X

هدست گیمینگ Razer Kaira X

رنگ بندی Razer Kaira X به گونه‌ای است که کاملا با کنسول پلی استیشن 5 همخوانی داشته باشد. این محصول، یکی دیگر از هدست‌های گیمینگ ریزر است که با این که قیمت به نسبت پایینی داشته اما از امکانات خیلی خوبی از جمله سیستم کم کردن نویز با کیفیت بالا ومیکروفون خوب بهره می‌برد.

این محصول هم دارای درایور 50 میلی‌متری بوده، کیفیت صدای خیلی خوبی‌ست و همچنین دارای مموری فوم نیز هست تا راحتی بیشتری را روی سرتان به همراه داشته باشد. از همه بهتر این که، اگر قرار است از Razer Kaira X بر روی PS5 استفاده کنید، باید بدانید که سونی به صورت رسمی آن را لایسنس کرده و عملکرد آن روی این کنسول، بی‌نقص است. البته طراحی و مدل خاص Razer Kaira X باعث شده تا گزینه‌های شخصی سازی کمی داشته باشد.

هدست گیمینگ Microsoft Xbox Stereo Headset

در طرف دیگر، اگر دارای کنسول مایکروسافت هستید، بهتر است سراغ هدست گیمینگ Microsoft Xbox Stereo Headset بروید که از طرف خود مایکروسافت تولید شده و با قیمت مناسب به بازار آمده. یک سری امکانات خیلی خوب نرم‌افزاری برای این هدست در نظر گرفته شده و همچنین کیفیت صدای خیلی خوبی دارد که کاملا صدای اطراف را به گوش شما می‌رساند.

هدست گیمینگ Microsoft Xbox Stereo Headset

Microsoft Xbox Stereo Headset از درایور 40 میلی‌متری بهره برده و از صدای دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند. این گزینه را تنها در هدست‌های گران قیمت می‌بینید اما هدست مایکروسافت و قیمت پایینش آن را برای شما فراهم کرده و در تبلیغات خود نیز، روی این گزینه پافشاری می‌کند. Microsoft Xbox Stereo Headset روی سر راحت است و خیلی راحت می‌توانید آن را روی سر خود تنظیم کنید. میکروفون خوبی نیز دارد اما رنگ بندی محدود آن باعث می‌شود، خیلی حق انتخاب زیادی در مورد هدست نداشته باشید.

هدست گیمینگ Corsair HS55 Stereo Gaming Headset

Corsair HS55 نیز از آن دسته هدست‌های گیمینگ بسیار خوب و ارزانی است که می‌توان از آن روی تمامی پلت‌فرم‌های بازی بهره ببرید. هدستی که از درایور 50 میلی‌متری بهره برده و کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای را برایتان به همراه خواهد داشت. این را هم در نظر بگیرید که Corsair HS55 از طرف دیسکورد تایید شده و میکروفون آن نیز به خوبی، صدای اضافه اطراف را حذف می‌کند.

هدست گیمینگ Corsair HS55 Stereo Gaming Headset

یکی از ویژگی‌های Corsair HS55‌ وزن نسبتا کم، نورپردازی جالب توجه بر روی لوگو و استفاده از مموری فوم روی آن است. اما در کل طراحی آن ممکن است برای همه خوشآیند نباشد، مخصوصا این که نمی‌توانید، میکروفون آن را جدا کنید.

سوالات متداول در رابطه با خرید هدست گیمینگ با قیمت مناسب

اما آن‌هایی که تا به حال اقدام به خرید هدست‌های گیمینگ با قیمت مناسب نکرده‌اند، عموما با سوالاتی مواجه می‌شوند که برخی از آن‌ها را در زیر پاسخ داده‌ایم:

  • آیا هدست‌های گران قیمت در بازی تاثیری دارند؟

عموما در کیفیت صدای بازی، تفاوت شگرفی را مشاهده نمی‌کنید، اما این هدست‌ها عموما دارای میکروفون‌های بسیار با کیفیت‌تری هستند.

  • آیا می‌توان از هدست‌های گیمینگ برای تماس صوتی و تصویری استفاده کرد؟

تمامی کاربردهای یک هدست معمولی برای هدست گیمینگ نیز در نظر گرفته شده و تنها ظاهر و کیفیت آن است که باعث می‌شوند، پسوند گیمینگ را برایش به کار ببرند.

  • هدست بلوتوث برای گیمینگ بهتر است یا هدست کابلی؟

عموما هدست‌های سیمی به خاطر نداشتن وقفه، گزینه‌ی بهتری هستند اما هدست‌های بسیار گران قیمت بی‌سیم با استفاده از ارتباط بی‌سیم بسیار سریع این وقفه را برطرف کرده‌اند، اما این محصولات در این رنج قیمتی نمی‌گنجند.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *