یکی از جذابیت‌های استفاده از کروم این است که شما می‌توانید با نصب افزونه‌های مختلف، کاربردهای بیشتر و امکانات جالب‌تری را به این مرورگر اضافه کنید. با توجه به این که اکثر کاربران توییتر، از ظاهر این سایت و امکاناتش می‌نالند، افزونه‌های زیادی وجود دارد که به وسیله‌ی آن‌ها می‌توانید تغییراتی را در این سایت به وجود بیاورید. اگر می‌پرسید که این افزونه‌ها، کدام‌ها هستند؟ ما چند مورد از بهترین‌ها را همراه با لینکشان در این پست برایتان آورده‌ایم.

  1. TweetDeck for Chrome

TweetDeck for Chrome

TweetDeck از دیرباز یکی از ابزارهای به شدت محبوب برای توییتر بازها بود که کلاینت نسخه ویندوز داشت و روی گوشی‌های هوشمند ارائه شده بود. اما چند سال قبل TweetDeck به صورت یک افزونه‌ی عالی برای کروم ارائه شد و به سرعت به محبوب‌ترین افزونه‌ برای کاربران توییر در این مرورگر بدل گشت.

TweetDeck for Chrome

با نصب این افزونه، دیگر توییتر یک نوار از توییت‌ها نخواهد بود و به چند نوار تقسیم می‌شود که می‌توانید هر کدام را برای نمایش توییت‌های مد نظر خود، پیغام‌ها یا چیزهای دیگر تنظیم کنید. برنامه‌ریزی برای گذاشتن توییت و اشتراک گذاری تایم‌لاین از دیگر امکاناتی tweetdeck است.

  1. Twitter Tool

Twitter Tool

یکی از بهترین روش‌ها برای جذب مخاطبین بیشتر در توییتر، پیدا کردن محتوا و اشتراک گذاشتن به موقع توییت‌هاست. Twitter Tool در واقع یک افزونه‌ی همه کاره برای برنامه‌ریزی توییت‌های مختلف است تا شما بتوانید به صورت مرتب و در بازه‌های زمانی مناسب، بدون این که در آن زمان آنلاین باشید، توییت‌های خود را ارسال کنید. با توجه به این که Twitter Tool یک افزونه‌ی کروم محسوب می‌شود، دیگر نیاز نیست به اپلیکیشن دیگری بروید و همه‌ی کار خود را می‌توانید در محیط مرورگرتان به انجام برسانید.

  1. Chirp for Twitter

Chirp for Twitter

افزونه‌ خیلی جالب Chirp for Twitter، برای آن‌هایی که واقعا در توییتر فعالیت دارند، خیلی به درد می‌خورد. به این ترتیب که گاهی شما بر روی وب مطلب جالبی می‌بینید یا این که محتوایی که خود تولید کرده‌اید را می‌خواهید به اشتراک بگذارید، اما این مطلب طولانی‌تر از محدودیت 280 کاراکتری توییتر است. در این افزونه شما می‌توانید لینک مطلب را داده و افزونه به صورت خودکار یک عکس از مطلب را به توییت شما اضافه می‌کند. البته این افزونه کارهای بسیار بیشتری برای شما انجام می‌دهد که این مورد تنها بخشی از آن است.

  1. Twitter account detector

Twitter account detector

وقتی در میان صفحات توییتری رقبای خود را زیر نظر دارید یا این که به دنبال مخاطب جدید می‌گردید، بهتر نیست تمامی اکانت‌هایی که در آن صفحه هستند را سریعا به دست بیاورید؟ Twitter account detector دقیقا این کار را برای شما انجا می‌دهد و شما کافی‌ست تا لینک خود را وارد کنید تا Twitter account detector تمامی اکانت‌های مرتبط با آن صفحه را برای شما لیست کند.

  1. QualiTweet

QualiTweet

به وسیله‌ی QualiTweet شما قادر خواهید بود تا محتوای با کیفیت و افراد فعال با توییت‌های خوب را به راحتی روی توییتر پیدا کنید. QualiTweet در واقع به شما این امکان را می‌دهد تا فید یا جستجوهای خود را بر اساس پارامترهای مختلف مرتب کنید و فیلترهای متفاوتی را اعمال کنید تا در نهایت دقیقا به محتوایی که مد نظر دارید برسید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *