مراسم E3 امسال به صورت استریم برگزار شد و باز هم علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری، به خاطر بیماری کرونا این فرصت را نداشتند تا در بزرگ‌ترین کنفرانس بازی‌های کامپیوتری دنیا شرکت کنند. با این حال این صنعت با سرعت به پیشرفت خود ادامه داده و بازی‌های جذابی را به نمایش گذاشته ، که خیلی‌ها منتظر انتشارشان هستند. در این نوشته ما به معرفی 11 بازی خواهیم پرداخت .

Starfield

Starfield

بتسدا یک فرنچایز کاملا جدید را در حال آماده سازی دارد که سال قبل تصاویر بسیار کمی از آن را منتشر کرد اما امسال تیزر کاملی از آن را به نمایش گذاشت و وعده عرضه در سال 2022 را داد. این بازی بدون شک از بزرگ‌ترین عناوین سال بعد خواهد بود که برای Xbox و PC عرضه خواهد شد.

Forza Horizon 5

Forza Horizon 5

خیلی‌ها انتظار یک بازی جدید از این سری را نداشتند و تصور می‌کردند سال بعد قرار است یکی از عناوین قدیمی با گرافیک کنسول‌های جدید منتشر شوند، اما نمایش تریلر جذاب Forza Horizon 5 همه‌ی طرفداران این سری را به وجد آورده است. بازی در مکزیک جریان خواهد داشت و و مسیرهای چشم‌نوازی در آن طراحی شده است.

Mario + Rabbids Sparks of Hope

Mario + Rabbids Sparks of Hope

با توجه به بازخورد خوبی که کراس اور سری ماریو با ربیدز داشت، بازی جدیدی از آن معرفی شد که قرار است سال 2022 برای نینتندو سوییچ عرضه شود. این بازی که گیم پلی آن به صورت مبارزه‌های تاکتیکال است، درست شبیه به عنوان قبلی کراس اور Mario + Rabbids Kingdom Battle خواهد بود و اگر بخشی از آن جذابیت را در خود داشته باشد، بدون شک یکی از بازی‌های پرطرفدار نینتندو در سال جدید خواهد بود.

Redfall

Redfall

مایکروسافت یک سورپرایز دیگر نیز داشت و آن هم بازی جدیدی از سازندگان Dishonored بود که با حال و هوایی متفاوت و خاص ارائه شده و یک مقداری شبیه به Left 4 Dead اما با تم خون آشامی است. Redfall نیز در سال 2022 برای Xbox  و PC منتشر خواهد شد.

Battlefield 2042

Battlefield 2042

سری جدید Battlefield قرار است با نقشه‌های بزرگ خود، امکان بازی 128 نفر همزمان را در کنسول‌های Xbox Series X، PS5 و PC فراهم کند و دارندگان کنسول‌های قدیمی نیز می‌توانند نقشه‌هایی با 64 را تجربه کنند. این بازی متاسفانه خط داستانی نداشته و فقط برای بازی آنلاین منتشر می‌شود و در آن می‌توانید، تکنولوژی‌های آینده‌نگرانه را نیز ببینید که می‌تواند بعدی تازه به این فرنچایز بدهد. این بازی در اکتبر 2022 منتشر خواهد شد.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2

The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2

طرفداران زلدا وقتی دوباره با “لینک” در ادامه‌ی یکی از بهترین بازی‌هایش مواجه شدند، به شدت به وجد آمدند. نسخه قبلی این بازی یکی از بهترین بازی‌های فرنچایز بود و حالا شما این امکان را دارید که در سال 2022 روی کنسول اختصاصی نینتندو، ادامه‌ی آن داستان را دنبال کنید.

Far Cry 6

Far Cry 6

نسخه‌ی جدید این فرنچایز خیلی وقت است که رونمایی شده و برای انجام آن نیاز نیست تا سال بعد صبر کنید. Far Cry 6 که قصد دارد کاراکترهایی از نسخه‌های 3 تا 5 را به بازی برگرداند، با گیم‌پلی جذاب خود در اکتبر امسال منتشر خواهد شد.

Guardians of the Galaxy

Guardians of the Galaxy

شاید در دنیای سینمایی مارول بهتر از DC عمل کرده باشد، اما در دنیای بازی‌های کامپیوتری به هیچ وجه اینطور نبود و تنها بازی‌های سری اسپایدرمن عملکردی در خور داشته‌اند. به همین دلیل، طرفداران قهرمانان مارول خیلی به بازی Guardians of the Galaxy امید بسته‌اند. این امید به خاطر بازی قبلی اونجرز بوده که اسکوئر انیکس آن را ساخته، شرکتی که بازی‌های آن همیشه از بهترین کیفیت برخوردار بوده است و قرار بر این شده تا این نسخه را نیز آن‌ها بسازند.

Elden Ring

Elden Ring

Elden Ring‌ از آن عناوینی است که خیلی‌ها منتظرش بودند و بالاخره توانستند تصویری از آن را ببینند. همچنین قرار شده تا این بازی که سازندگان Dark Souls و Bloodborne آن را می‌سازند، در ژانویه 2022 منتشر شود. اما یک نکته بسیار جذاب درباره Elden Ring‌ وجود دارد و آن هم همکاری George R.R. Martin نویسنده کتاب “بازی‌های تاج و تخت” با تیم سازنده است و به همین دلیل انتظارات از داستان این بازی بسیار بالا رفته.

Halo Infinite

Halo Infinite

تقریبا تمام دارندگان Xbox منتظر این عنوان هستند تا بتوانند دوباره با مستر چیف و دیگر اسپارتان‌ها دیدار کنند. غیر از گیم پلی جذاب و گرافیکی که از Halo Infinite منتشر شد، امکان انجام بازی چند نفره آنلاین به صورت رایگان، دیگر خبری بود که از این سری منتشر شده است. این عنوان نیز در پایان سال منتشر خواهد شد و نیازی نیست تا سال بعد برای آن صبر کنید.

Babylon’s Fall

Babylon’s Fall

آخرین بازی لیست ما، محصولی دیگر از شرکت نام آشنای اسکوئر انیکس است که بازی‌های فاینال فانتزی، Nier و خیلی عناوین معتبر دیگر را در کارنامه دارد. Babylon’s Fall اما حال و هوایی شبیه به Nier Automata دارد و به همین دلیل است که تریلر آن برای بسیاری‌ها هیجان انگیز بود و آن را به سرعت به یکی از مورد انتظارترین بازی‌هایی که در E3 به نمایش در آمد، تبدیل کرد. با این حال هنوز زمان مشخصی برای انتشار بازی منتشر نشده است.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *