جدا از چند ایرادی که طی سال‌های گذشته بر یوتیوب وارد است، اما این سایت بزرگ اشتراک ویدیو، همیشه بهترین بوده و بعید است تا مدت‌ها سایتی بتواند جلوی او قد علم کند.

شما در این سایت تولیدکننده‌های محتوای مختلفی را می‌بینید که در زمینه‌های مختلف از جمله موسیقی، علمی، مد یا خیلی چیزهای دیگر به فعالیت مشغولند و بعضی از آن‌ها، میلیون‌ها دنبال کننده دارند. در این میان اما بانوان نیز فعالیت چشم گیری در یوتیوب دارند و از فعالیت در زمینه‌ی دنیای مد تا حتی دسته‌بندی‌هایی همچون بازی‌های کامپیوتری نیز، می‌توانید آن‌ها را ببینید که در استودیوهای خانگی خود، مشغول به کار هستند.

اما محبوب‌ترین این تولیدکنندگان محتوا بر اساس تعداد دنبال کننده، چه کسانی هستند؟ این سوالی است که امروز ما می‌خواهیم جوابش را در لیست زیر برایتان بازگو کنیم.

  • این لیست بر اساس آخرین آمار سال 2020 ارائه شده
  1. Colleen Ballinger (mirandasings)

بر خلاف دیگر گزینه‌هایی که در لیست داریم، Colleen Ballinger در سال 2008 کاراکتری را برای خود درست کرد و سال‌هاست که همان نقش را روی کانال خود بازی می‌کند. این کاراکتر جذاب طی سال‌های مختلف رشد کرده و شوخی‌های بامزه‌ای با موزیک‌ ویدیوها، بازی‌های یا خیلی چیزهای دیگر می‌کند.

با توجه به محبوبیت بالای Colleen Ballinger، مهمان‌های معروف زیادی نیز در این کانال حضور پیدا کرده‌اند و همچنین او توانست در نتفلیکس نیز سریالی برای خود دست و پا کند که دو فصل از آن ساخته شد.

  1. Lele Pons

او که 17.3 میلیون دنبال کننده دارد، با اضافه کردن چیزی در حدود 10 تا 20 هزار دنبال کننده جدید در روز، خیلی سریع به یکی از محبوب‌ترین بانوان تولید کننده محتوا در یوتیوب بدل شد و این مسیر را از سال 2003 تا به امروز حفظ کرده است. البته او قبل از سال 2013 در سایت Vine فعالیت می‌کرد که با تعطیلی آن سایت، سریعا به یوتیوب مهاجرت نمود.

او عموما ویدیوهای طنز با مدت زمان 4 تا 5 دقیقه روی کانال خود تولید می‌کند و در چند موزیک ویدیو از خوانندگان معروف نیز نقش ایفا کرده است. همچنین وی یک کتاب نیز به چاپ رسانده که جزو پر فروش‌های نیویورک تایمز در زمان خود بوده است.

  1. Lia Shelesh (SSSniperwolf)

خیلی‌ها این تولید کننده را تنها به نام SSSniperwolf می‌شناسند. کسی که با بازی کردن عنوان معروف Call of Duty و علاقه‌ای که به دنیای بازی‌های کامپیوتری داشت معروف شد.

او از 6 سالگی شروع به انجام بازی‌های کامپیوتری کرد و حالا در سال 2020، بیش از 23 میلیون دنبال کننده دارد. او متولد انگلیس است، اما در آمریکا زندگی می‌کند و کار خود روی یوتیوب را از 2012 شروع کرده بود.

  1. Rosanna Pansino

او یکی از هزاران آشپزی که روی یوتیوب کار می‌کنند، نیست. او با خلاقیت و نوآوری‌هایی که به خرج داده بود، توانست میلیون‌ها دنبال کننده در یوتیوب برای خود دست و پا کند.

یکی از بخش‌های پرطرفدار یوتیوب او، Nerdy Nummies است که او غذاهایی بر اساس فیلم‌های فانتزی، یا بازی‌های کامپیوتری ارائه می‌کند.

  1. Bethany Mota

در میان تولیدکنندگان محتوایی که به ساخت وسایل جالب وکاردستی مشغول هستند، Bethany Mota از همه معروف‌تر است.

البته او کمی ویدیوهای مربوط به مد و پرو لباس نیز منتشر می‌کند، اما عمده فعالیتش در زمینه کاردستی است. او البته از معروفیت خود به خوبی استفاده کرده و هم در زمینه موسیقی و هم در برنامه‌های معروف تلوزیونی نیز شرکت کرده.

  1. Lindsey Stirling

ما سعی کرده‌ایم خوانندگان و نوازنده‌ها را در لیستمان نیاوریم، اما Lindsey Stirling را به دلایلی نمی‌شد نادیده گرفت. اول این که او ویولونیستی است که سعی دارد با ساخت ویدیوهای خلاقانه تولید محتوا کند و خیلی به عنوان موسیقی صرف به کارهایش نگاه ندارد.

البته او با حضور در برنامه‌ی معروف America’s Got Talent به محبوبیت رسید و با تولید محتوای درجه یک، این محبوبیت را حفظ و بیشتر کرد.

  1. Rachel Levin (RCLBeauty101)

مثل خیلی دیگر از زنانی که به تولید ویدیوهای آرایشی مشغولند، کانال RCLBeauty101 نیز از همین طریق به محبوبیت رسید.

او البته ویدیوهایی در زمینه کاردستی و ساخت مجموعه‌هایی مثل 10 دلار در مقابل 1000 دلار ساخت نیز توانست به بینندگان کانال خود اضافه کند.

  1. Lisa Koshy

Lisa Koshy از جمله کاربرانی است که در سال‌های گذشته در Vine فعالیت می‌کرد تا این که با پایان کار آن سایت، به یوتیوب نقل مکان کرد.

او البته غیر از فعالیت خود روی یوتیوب و پلت‌فرم‌های آنلاین دیگر، در کانال‌های تلوزیونی همچون Hulu، TRL و MTV نیز فعالیت داشته و در حال حاضر یک سریال پرطرفدار در یوتیوب قرمز نیز دارد.

  1. Jenna Marbles

او نه تنها یکی از برترین تولیدکنندگان ویدیوی زن در یوتیوب بلکه از بهترین‌ها در کل تولیدکنندگان محتوا در این سایت است.

او از سال 2010 بر روی یوتیوب فعالیت می‌کند و به صورت مستمر به ارائه ویدیو می‌پردازد. ویدیوهای او متنوع بوده و بیشتر شبیه به یک وبلاگ ویدیویی است.

  1. Yuya

24 میلیون دنبال کننده، باعث شده تا Yuya یکی از بهترین تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب باشد که به زبانی غیر از انگلیسی کار می‌کند.

او که در مکزیک سکونت دارد، محتوای خود را به زبان اسپانیایی تولید کرده و یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های آنلاین در کشورش و در بعضی دیگر از کشورها محسوب می‌شود. او از سال 2009 در یوتیوب فعالیت می‌کند و با برنده شدن در چند مسابقه آرایشی، محبوبیت او بسیار بیشتر از قبل شده است.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *