بات‌های تلگرامی در بسیاری از موارد امکانات بیشتر و یا اطلاعات خیلی جالبی را به این پیام‌رسان که حالا تبدیل به شبکه‌ اجتماعی شده، اضافه می‌کند. از اطلاعات آب و هوایی تا امکاناتی برای بهتر کردن بهره بروی، این بات‌ها تنوع بسیار زیادی دارند. به همین خاطر از میان هزاران بات، ما چند عنوان کارآمد را به شما معرفی می‌کنیم تا آن‌ها را به تلگرام خود اضافاه کنید.

  1. Feed Reader

Feed Reader
Feed Reader

اگر فکر می‌کنید فید‌های RSS دیگر مورد استفاده قرار نمی‌گیرند، باید بگوییم اشتباه کرده‌اید. تنها روش استفاده از آن‌ها تفاوت پیدا کرده است. در حال حاضر یکی از بهترین را‌های استفاده از فیدهای RSS استفاده از بات تلگرامی Feed Reader که باعث می‌شود شما به راحتی فید سایت‌های متنوعی همچون سایت‌های خبری یا یوتیوب، اینستاگرام و … را روی تلگرام داشته باشید.

  1. Song ID Bot

Song ID Bot
Song ID Bot

بات Song ID چیزی شبیه به Shazam است که البته روی تلگرام کار می‌کند و می‌تواند آهنگ‌هایی که به آن می‌‌دهید را شناسایی کند. استفاده از آن نیز بسیار ساده بوده و کافی‌ست پنجره‌ی چت بات را باز کنید و دکمه ضبط صدا را نگه دارید و چند ثانیه‌ای از آهنگ را برای این ربات باهوش پخش کنید تا اسم آهنگ و خواننده را برایتان نشان دهد. همچنین از این بات برای شناسایی آهنگ‌هایی که روی اینستاگرام قرار گرفته نیز می‌توانید استفاده کنید.

  1. IMDb Bot

IMDb Bot
IMDb Bot

برای طرفداران فیلم و سریال، هیچ رباتی بهتر از IMDb Bot در تلگرام نیست که جزییات فیلم‌ها و سریال‌های مختلف را از سایت معروف IMDB برای شما گردآوری می‌کند. با وارد کردن اسم فیلم شما به اطلاعاتی از جمله بازیگران، کارگردان، ژانر، خلاصه داستان، امتیاز فیلم و … دسترسی خواهید داشت.

  1. Whale Bot

Whale Bot
Whale Bot

هر روز به تعداد ارزهای دیجیتال اضافه می‌شود و برای کسانی که قیمت این گونه ارز‌ها  اهمیت دارد، پیدا کردن قیمت‌ها به صورت جداگانه خیلی سخت است. با استفاده از Whale Bot شما می‌توانید قیمت اکثر عرض‌های دیجیتال و همچنین وضعیت بازارهای جهانی را به روز روی تلگرام خود داشته باشید.

  1. Verify Bot

Verify Bot
Verify Bot

مثل اکثر شبکه‌های اجتماعی، تیک آبی نشان دهنده تایید اکانت شماست و از نظر وجهه این تاییدیه از اهمیت بالایی برخوردار است. برای این که بتوانید این تیک آبی را از تلگرام دریافت کنید، باید مراحل آن را از طریق این بات تلگرامی پیش بروید.

  1. GetMedia

GetMedia
GetMedia

این بات تلگرامی در واقع ابزاری است که از طریق آن می‌توانید ویدیو و یا آهنگ‌هایی که روی شبکه های اجتماعی مختلف منتشر می‌شود را دانلود کنید. GetMedia از سایت‌هایی همچون فیسبوک، یوتیوب، اینستاگرام، ساندکلاود، توییتر و … پشتیبانی می‌کند.

  1. Pomodoro Timer

Pomodoro Timer
Pomodoro Timer

این بات تلگرام در دسته ابزارهایی قرار می‌گیرد که به بهره‌وری بهتر شما در کار کمک می‌کند. بر اساس بعضی متد، بهتر است شما در هر نوبت 25 دقیقه کار و 5 دقیقه استراحت داشته باشید. Pomodoro Timer به شما کمک می‌کند تا چنین زمان‌بندی‌هایی را در روزهای خود حفظ نمایید.

  1. Skeddy

Skeddy
Skeddy

مهم‌ترین کاربردی که Skeddy برای شما خواهد داشت، یادآوری نکاتی است که در آن وارد می‌کنید. البته قابلیت‌های خوبی از جمله اضافه کردن یادآوری‌های تکرار شونده یا عقب انداختن بعضی دیگر نیز دارد و البته در زبان انگلیسی شما می‌توانید به صورت صوتی نیز آن‌ها را وارد بات کنید.

  1. Auto Delete Join Message Bot

Auto Delete Join Message Bot
Auto Delete Join Message Bot

اگر شما صاحب یک گروه بزرگ تلگرامی هستید، گاهی پیغام‌های عضویت یا قطع عضویت کاربران در این گروه‌ها آنقدر زیاد می‌شود که روی اعصاب شما و دیگر اعضای گروه می‌رود. به همین دلیل شما می‌توانید با استفاده از بات در گروه خود، جلوی این گونه پیغام‌ها را بگیرید.

  1. Giphy GIF Search

Giphy GIF Search
Giphy GIF Search

کاربران همیشگی تلگرام احتمالا با این بات آشنایی دارند. ابزاری که به شما اجازه می‌دهد از مجموعه‌ای بزرگ از گیف‌هایی سایت Giphy در چت‌های خود استفاده کنید. برای استفاده از این بات، کافی‌ست @gif را در چت خود تایپ کنید تا به جستجوی گیف‌ها بروید و سپس عبارت مورد نظر خود را جتسجو نمایید و گیف مورد نظر خود را پیدا و استفاده کنید.

  1. Now Trending Bot

Now Trending Bot
Now Trending Bot

Now Trending Bot یکی دیگر از بات‌های جالب در تلگرام است که ترندهای موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی مختلف را برای شما در تلگرام لیست می‌کند.

  1. Shieldy

Shieldy
Shieldy

کاربران تلگرام هم مثل واتساپ از حجم آزاردهنده‌ای از اسپم‌ها رنج می‌برند. Shieldy یکی از ابزارهایی است که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کرده تا جلوی چنین پیغام‌هایی را بگیرید. برای مثال این بات به شما کمک می‌کند تا بعضی از کاربران گروه‌ها را بن کنید، کاربران را به صورت دسته‌ای از گروه بیرون کنید یا لینک‌هایی را به صورت خودکار حذف نمایید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *