ایده‌ی ساخت بازی‌های موبایلی برای این بوده که در زمان‌هایی که حوصله‌تان سر رفته و زمان خالی دارید، آن‌ها را بازی کرده وخوش بگذرانید. این بازی‌ها برای آزاد کردن ذهن شما آمده بودند اما در نهایت عناوین جدی و بعضا بسیار اعتیاد آور پایشان به موبایل‌ها باز شد و حالا این وسایل ارتباطی، خود چیزی شبیه به کنسول بازی شده‌اند.

در نوشته‌‌ی امروز ما می‌خواهیم بازی‌های اعتیاد آور را به شما معرفی کنیم اما نه بازی‌های مثل  CandyCrush یا FarmVille و در واقع به سراغ بازی‌های جذاب و خوبی رفته‌ایم که با گیم پلی عالی و گرافیکی که دارند، شما را معتاد خود کرده و باطری آیفونتان را خالی می‌کنند. پس در ادامه همراه ما باشید تا این بازی‌های معرکه را به شما معرفی کنیم:

Seven Knights 2

Seven Knights 2 یک بازی ماجرایی است که قهرمانان افسانه‌ای در آن به مصاف هم می‌روند تا افتخارات و جوایزی را به دست بیاورند. نسخه اول این بازی بسیار محبوب بود و نسخه دوم با کیفیت بهتر، ساعت‌ها گیم پلی سرگرم کننده با گرافیکی جذاب را برایتان به همراه خواهد داشت.

Seven Knights 2

در این بازی باید قهرمانان مختلفی را به خدمت بگیرید و برای این کار باید داستان جذاب Seven Knights 2 را پیش بروید. مبارزات طراحی بسیار خوبی دارد و برای انجام روی موبایل عالی است.

Baba Is You

بر خلاف بازی قبلی، Baba Is You گرافیک چشم گیری ندارد و بیشتر روی مکانیک فوق‌العاده جذابش استوار است. بازی معمایی که پازل‌های چالش برانگیزش، ساعت‌ها شما را مشغول خود خواهد کرد. مکانیک خاص بازی این است که شما می‌توانید قوانینش را در هر مرحله تغییر دهید و در نهایت با همین کار به حل کردن معماها بپردازید.

Baba Is You

بازی با اینکه گرافیک خفنی ندارد اما طراحی آن بامزه و جالب است اما نگذارید این ظاهر بامزه شما را گول بزند. بازی در هر مرحله شما را شگفت زده کرده و با شیبی تند، سخت و چالش برانگیز می‌شود.

Unruly Heroes

اگر طرفدار بازی‌های اکشن و سریع هستید، عاشق Unruly Heroes خواهید شد. این بازی طراحی خاص و منحصر به فردی دارد و از نظر بصری چشم نواز است. داستان بازی از یکی از قصه‌های محلی چینی برگرفته شده اما به آن ته مایه طنز اضافه شده است.

Unruly Heroes

در این بازی شما همراه استادی خواهید بود که سه جانور در اختیار دارد که برایش پازل‌ها را حل کرده، لوت‌ها را جمع آوری کرده و هیولاها را در مسیر راهشان می‌کشند. بازی اکشن جذابی داشته، داستان دلچسبی دارد و تا آن را به پایان نرسانید، نمی‌توانید ازش دست بکشید.

Crash Bandicoot: On the Run!

Cash Bandicoot همیشه یکی از محبوب‌ترین عناوین بازی‌های کامپیوتری به حساب می‌آمده است. البته این عنوان موبایلی با نسخه‌های کنسولی‌اش کاملا متفاوت است. در این بازی کاراکتر شما به صورت خودکار می‌دود و شما باید در مسیر، با پریدن، چرخیدن و ضربه زدن، دشمنان را از بین ببرید، از موانع رد شوید و تا می‌توانید جایزه جمع کنید.

Crash Bandicoot: On the Run!

در این بازی با لوکیشن‌های معروف بازی‌های Cash Bandicoot مواجه می‌شوید و چالش‌های بسیار جذابی را می‌بینید که باعث می‌شود، همین طور بخواهید مراحل بعدی را زودتر شروع کنید. این بازی را هم به صورت تک نفره و هم همراه دوستانتان انجام دهید.

LEGO® Star Wars

اگر تا به حال بازی‌های لگویی را انجام نداده‌اید، به شدت ضرر کرده‌اید. بازی‌های لگویی اصلا بازی‌های بچه‌گانه‌ای نبوده و اتفاقا با گیم پلی خاص خود و طنز متفاوتی که در داستانشان وجود دارد، شما را مجذوب خود خواهند کرد.

LEGO® Star Wars

بازی‌های مختلف لگویی هم روی کنسول و هم روی موبایل عرضه شده اما اگر از طرفداران استاروارز باشید، حتما از این نسخه که روی گوشی آیفون عرضه شده، حسابی استقبال می‌کنید. بازی کاراکترهای متنوعی دارد و مکانیک خاص بازی‌هایی لگویی را در 36 مرحله و مود مختلف به شما عرضه می‌کند.

Cut the Rope Remastered

یکی از بازی‌های بسیار پرطرفدار موبایلی که بین کاربران آیفون ، خیلی محبوب است، Cut the Rope بوده که حالا نسخه بازسازی شده با گرافیک بهتر و مراحل بیشتر آن ارائه شده است. Cut the Rope Remastered یک بازی ساده‌ی معمایی نیست، بلکه یک عنوان بسیار هوشمندانه بوده که اگر برای طی مراحلش، ویدیوهای یوتیوبی نبینید، شما را به چالش خواهد کشید.

Cut the Rope Remastered

کاراکترهای بامزه، 9 مجموعه مراحل متنوع و همچنین سیستم امتیاز دهی مجزا برای هر لول، شما را شدیدا درگیر این بازی خواهد کرد.

Rocket League Sideswipe

در میان درگیری‌های بین اپیک گیمز و اپل، بازی فورتنایت از اپ استور کنار گذاشته شد اما هنوز دیگر بازی محبوب آنلاین آن یعنی Rocket League روی این پلت فرم حضور دارد. عنوانی که با یک ایده خاص بسیار محبوب شد و این روزها کاربرانی میلیونی دارد.

Rocket League Sideswipe

در این بازی که تنها به صورت آنلاین انجام می‌شود، شما باید با ماشین خود توپ را در یک بازی فوتبال، از تور دروازه حریف رد کنید و برای این کار باید از قدرت‌های ماشین خود برای ضربه زدن به توپ استفاده کنید. Rocket League Sideswipe دارای چند مود مختلف است که هر کدام قوانین خاص به خود را دارد.

Northgard

اگر به خدایان و داستان‌های اساطیری مردم شمال اروپا علاقه دارید و همچنین از بازی‌های استراتژی لذت می‌برید، Northgard عنوان مورد نظر شما باید باشد. Northgard دارای گرافیک خیلی خوب و گیم‌پلی عالی است و شما در این بازی فقط به مبارزه نمی‌پردازید، بلکه باید دهکده خود را رشد داده و به کشف در سرزمین‌های دیگر نیز بپردازید.

Northgard

به عنوان رییس قبیله، در طول بازی به شما ماموریت‌های مختلف داده می‌شود تا بتوانید مرزهای دهکده را افزایش داده و منابع و پیروزی‌های بیشتری را برای مردمتان به ارمغان بیاورید.

Animal Crossing: Pocket Camp

Animal Crossing بازی بسیار محبوبی است که ایده‌های عناوینی همچون هاروست مون را در قالبی مدرن و جذاب پیاده کرده و توانسته طرفداران زیادی برای خود به دست بیاورد.

Animal Crossing: Pocket Camp

Animal Crossing: Pocket Camp‌ نسبت به نسخه کنسولی کمی متفاوت است و دنیای آن کوچک‌تر است اما با مراحل جذاب خود، آنقدر جذاب است که به شدت شما را معتاد خود خواهد کرد.

Poly Bridge

Poly Bridge بازی خاصی است که اگر کمی اهل مهندسی باشید، شما را درگیر خود خواهد کرد. در این بازی شما باید پلی بسازید که ماشینتان را از روی جایی مشخص رد کنید.

Poly Bridge

ایده‌ای ساده که با توجه به محدودیت‌هایی که در هر مرحله پیش پای شما گذاشته می‌شود، سخت و سخت‌تر خواهد شد.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *