اگر در شبکه‌های اجتماعی به ساخت محتوای ویدیویی می‌پردازید، حتما باید یک نرم‌افزار کامل و قوی ویرایشگر ویدیویی داشته باشید. خیلی از کاربران به سراغ برنامه‌های ادوبی می‌روند اما محصولاتی همچون Wondershare UniConverter 14 امکانات کامل و گسترده با رابط کاربری ساده‌تر ارائه می‌کنند و خیلی از کاربرانی که چندان آشنایی استفاده از برنامه‌های مخصوص تدوین را ندارند نیز، می‌توانند با آن‌ها کار کنند.

در نوشته‌ی امروز، ما به معرفی نسخه 14 Wondershare UniConverter خواهیم پرداخت، از امکانات جدید برنامه و ویژگی‌هایش برایتان می‌گوییم.

کلیاتی درباره Wondershare UniConverter

Wondershare UniConverter یک ویرایشگر ویدیویی با امکاناتی کامل است که به شما اجازه ویرایش کامل، فشرده سازی ویدیوها، ضبط، انتقال و تبدیل فرمت‌های مختلف ویدیویی و صوتی را می‌دهد و در آن می‌توانید به بریدن، تغییر سایز، اضافه کردن واترمارک و زیرنویس و اعمال افکت‌های مختلف بپردازید. در واقع اگر تدوین گر حرفه‌ای نباشید و بخواهید برای شبکه‌های اجتماعی به تولید محتوا بپردازید، این برنامه بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

یکی ازویژگی‌های Wondershare UniConverter عملکرد مطلوب آن است که می‌توانید چندین کار را همزمان روی این برنامه انجام دهید و به خوبی از منابع دستگاه خود استفاده کنید. همچنین این برنامه برای رندر از کارت گرافیک استفاده می‌کند که باعث، رندر سریع‌تر می‌شود. در نهایت این را هم اضافه کنید که برنامه‌ی یاد شده از تکنولوژی هوش مصنوعی بر روی ویندوز و مک بهره می‌برد تا عملکرد بهتری هم داشته باشد.

ویژگی‌های جدید Wondershare UniConverter 14

آن‌هایی که روی این نرم‌افزار کار می‌کنند، همیشه سعی در به روز کردن آن و اضافه کردن امکانات جدید هستند و نسخه جدید نیز به خوبی این مسئله را نشان می‌دهد. برخی از ویژگی‌های جدید Wondershare UniConverter 14 به شرح زیر هستند:

1. تبدیل فرمت‌های ویدیویی

با توجه به پلت‌فرم‌های بسیاری که حالا وجود دارد، این که ویرایشگر ویدیویی شما یک مبدل هم باشد بسیار عالی است. در حال حاضر Wondershare UniConverter 14 با پشتیبانی از بیش از هزار فرمت ویدیویی، عکس و صدا، هر چیزی را برای شما تبدیل می‌کند و البته شما می‌توانید، جزییات این تبدیل را به خوبی تنظیم کنید تا دقیقا به کیفیت مورد نظر خود برسید. همچنین این برنامه از پردازنده‌های M1 مک هم پشتیبانی کرده.

برای این کار با باز کردن برنامه، روی Converter بزنید.

فایل یا فایل‌هایی که می‌خواهید را بکشید و در برنامه رها کنید. بعد از این که فرمت‌های مورد نظر خود را انتخاب کردید، روی Start All بزنید.

2. فشرده سازی ویدیو

یکی دیگر از قابلیت‌های عالی این برنامه فشرده سازی ویدیوهاست که برای شبکه‌های اجتماعی عالی است. این امکان برای کاربران فراهم است که کیفیت ویدیو را در سه حالت مختلف: کیفیت بالا، کیفیت پایین و تنظیمات پیشنهادی دلخواه دریافت کنند. برای این کار نیز در صفحه اول، گزینه Compress در نظر گرفته شده است.

باقی مسیر مثل تبدیل می‌ماند و شما بعد از تنظیمات مورد نظر، روی Start All می‌زنید. این‌جا هم می‌توانید چند فایل را به صورت همزمان، فشرده کنید.

3. استخراج صدا با استفاده از هوش مصنوعی

از این قابلیت جذاب می‌توانید برای استخراج صدای خواننده، موزیک و حتی صدای هر ویدیویی استفاده کنید. الگوریتم استفاده شده در این برنامه به خوبی کار می‌کند اما خب همیشه نمی‌توان انتظار کارکرد 100 درصدی از آن را داشت. بعد از زدن روی Vocal Remover چند گزینه به شما داده می‌شود که می‌توانید برای اسخراج، روی یکی از آن‌ها بزنید.

البته در این بخش محدودیت فرمت دارید و تنها می‌توانید از فرمت‌های معمول ویدیویی استفاده کرده و خروجی نیز با فرمت mp3 ذخیره می‌شود.س

4. حذف نویز با استفاده از هوش مصنوی

یکی دیگر از قابلیت‌های عالی که با استفاده از هوش مصنوعی در UniConverter 14 انجام می‌شود، حذف نویز است. با استفاده از این قابلیت که به اسم Noise Remover در صفحه اول برنامه قابل دسترس است و با چند کلیک ساده، می‌توانید نویز اضافی در ویدیو را در پس زمینه ویدیو حذف کنید. حذف اکو، صداهای ممتد، همهمه، صدای باد و… از جمله چیزهایی هستند که با استفاده از این قابلیت، می‌توانید آن‌ها را در خروجی حذف نمایید.

5. ویرایشگر واترمارک

یکی دیگر از گزینه‌های عالی برای آن‌هایی که برای شبکه‌های اجتماعی محتوا تولید می‌کنند. در UniConverter 14 نه تنها می‌توانید واترمارک با فرمت عکس بگذارید، بلکه می‌توانید واترمارک درست کنید و یا حتی واترمارک خود را هم ویرایش کنید.

تمام این امکانات در بخش واترمارک در دسترس شما خواهد بود.

6. تغییر صدا

اگر به Voice Changer بروید، می‌بینید که یک سری صداهای پیش فرض وجود داردو به وسیله‌ی آن‌ها، می‌توانید صدای خود را تغییر دهید. یک ویژگی جالب و بامزه که گاهی اوقات به کارتان خواهد آمد.

قیمت Wondershare UniConverter

این برنامه در دو نسخه برای سیستم عامل مک و سیستم عامل ویندوز ارائه شده و قیمت آن‌ها متفاوت است. نسخه ویندوز 39.99 دلار در سال بوده و نسخه مک قیمت 49.99 دلار در سال دارد و قیمتی برای خرید کلی در نظر گرفته نشده و حتما باید هزینه سالیانه برایش پرداخت کنید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *