مجله فوربز چندی پیش لیستی از پردرآمدترین تولیدکنندگان محتوا بر روی تیک تاک را منتشر کرده بود که نشان از درآمد میلیون دلاری این افراد داشت. البته اوج گرفتن تیک تاک در سال‌های جاری، باعث شده تا درآمد تولید کنندگان محتوا بر روی این شبکه‌ی اجتماعی نیز بسیار بیشتر از قبل باشد.

 

حالا خیلی از کسانی که کار خود را روی تیک تاک شروع کرده‌اند، آنقدر به معروفیت رسیده‌اند که سریال‌های مخصوص خود را روی تلویزیون‌های بزرگ همچون هولو یا نتفلیکس خواهند ساخت. اما فارغ از این صحبت‌ها، بیایید با هم ببینیم که 8 تیک تاکر پردرآمد کدام‌ها بوده و چقدر از این راه به جیب می‌زنند!

چارلی دی آملیو (Charli D’ Amelio)

چارلی دی آملیو (Charli D’ Amelio)

هیچ فردی روی تیک تاک بزرگ‌تر از چارلی نیست. او با 133 میلیون دنبال کننده، بیشترین طرفدار را روی این شبکه‌ی اجتماعی دارد و چندین اسپانسر بزرگ دارد که Invisalign و Morphe هم شامل آن می شود و به تازگی برند Dunkin’ Donuts نیز با او قرار داد امضا کرده است و در ضمن نمایش اختصاصی روی اسنپ نیز دارد. او همچنین بیشترین درآمد را روی تیک تاک داشته و سالیانه حدود 17.5 میلیون دلار درآمد خالص دارد!

دیکسی دی آملیو (Dixie D’ Amelio)

دیکسی دی آملیو (Dixie D’ Amelio)

دیکسی شاید خواهر بزرگ‌تر چارلی باشد، اما او با اختلاف بسیار زیاد، دومین فرد پر طرفدار روی تیک تاک به حساب می‌آید و اختلاف در آمد او نیز با خواهر کوچک‌ترش به همین ترتیب است. او که در برنامه‌های تلویزیونی پیش رو نیز با چارلی همکاری خواهد داشت، تا قبل از تیک تاک سعی داشت تا خواننده موسیقی پاپ شود و در سال 2021 نیز در نهایت دو آهنگ منتشر کرد که یکی از آن‌ها به شماره‌ی 25 لیست بیلبورد نیز رسید. او با 57 میلیون دنبال کننده، درآمدی در حدود 10 میلیون دلار دارد.

ادیسون ری (Addison Rae)

ادیسون ری (Addison Rae)

ادیسون متولد سال 2000 است و جدا از محبوبیت بالای خود روی تیک تاک، سال پیش با ایفای نقش در سریال He’s All That محصول نتفلیکس، با سرعت بیشتری به کسب دنبال کننده مشغول است. نتفلیکس هم قراردادهای بیشتری با او به امضا رسیده و به نظر می‌رسد مسیر محبوبیت او، هنوز اول راه است. او البته با داشتن 86 میلیون دنبال کننده، درآمدی کم‌تر از دیکسی داشته و 8.5 میلیون دلار در سال در می‌آورد، اما بخشی از درآمد دیکسی به خاطر موفقیت‌های خواهرش نیز هست که او را در خیلی از برنامه‌های خود شریک می‌کند.

بلا پورچ (Bella Poarch)

بلا پورچ (Bella Poarch)

بلا پورچ هم 87 میلیون نفر دنبال کننده دارد و حالا جایگاه سوم در لیست پرطرفدارترین شخصیت‌ها در تیک تاک را به خود اختصاص داده است. او کار خود را روی این شبکه‌ی اجتماعی از مرداد ماه 2020 آغاز کرد و ابتدا ویدیوهای لیپ سینک منتشر می‌کرد. بعد از این که ویدیوهای او که متولد فیلیپین است و در آمریکا بزرگ شده به شدت طرفدار پیدا کرد، خیلی زود به تعداد دنبال کننده‌های او اضافه شد. اسپانسرها عاشق بلا هستند و او برای نام‌های بزرگی مثل گوگل، پرادا و تیندر تبلیغ کرده است. او که درآمدی حدود 5 میلیون دلار در سال دارد، اولین آهنگ خود را نیز سال گذشته منتشر کرد که در لیست بیلبورد به مقام 56 رسید.

جاش ریچاردز (Josh Richards)

جاش ریچاردز (Josh Richards)

تنها مرد لیست ما جاش ریچارد نام دارد که با 26 میلیون دنبال کننده، قراردادهای خیلی خوبی با آمازون و کش اپ امضا کرده و خیلی قراردادهای کوچک اسپانسری دیگر نیز دارد. او ویدیوهای مختلف طنز و لیپ سینک روی کانال خود منتشر می‌کند و البته کاراکتر بامزه‌ای هم در بعضی از آن‌ها دارد که نظراتی درباره موضوع ورزشی و چیزهای دیگر ارائه می‌کند. او سرمایه گذاری بزرگی روی اپلیکیشن اختصاصی خود کرده و به عنوان بازیگر و خواننده نیز فعالیت دارد. او به نسبت دیگر رقبای خود، میلیون‌ها دنبال کننده کم‌تر دارد اما درآمد سالیانه‌اش به 5 میلیون دلار می‌رسد.

کریس کالینز (Kris Collins)

کریس کالینز (Kris Collins)

کالینز هم از آن دسته افرادی است که با سرعت بسیار زیاد روی تیک تاک به موفقیت رسید و حالا 42 میلیون دنبال کننده روی این شبکه‌ی اجتماعی دارد. او که یک آرایشگر مو اهل ونکوور است، در زمان همه گیری کرونا که نمی‌توانست کار کند، به پیشنهاد برادرش، کارهای کمدی کوتاه روی تیک تاک منتشر کرد و خیلی زود به موفقیت رسید. او کاراکترهای متفاوتی را به نمایش می‌گذاشت که از جمله آن می‌توان به یک مادر مهاجر اشاره کرد. او روی یوتیوب هم فعالیت گسترده داشته و تنها خود را به تیک تاک محدود نکرده است. درآمد سالیانه کریس کالینز به 4.75 میلیون دلار در سال می‌رسد.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *