حتما تا به حال بارها پیامک‌های بدون شماره را دیده‌اید. پیامک‌هایی که اغلب برای اطلاع رسانی از سوی نهادها و شرکت‌های مختلف به دست شما می‌رسند و بیشتر جنبه یک سویه دارند. این پیامک‌های ناشناس یکی از معمول‌ترین شیوه اطلاع رسانی به ویژه در سازمان‌های مهم هستند. اما علاوه‌بر نهادها، گاهی افراد حقیقی و حقوقی مختلف نیز از روش ارسال پیامک ناشناس برای اطلاع رسانی‌هایی به مخاطبان خود استفاده می‌کنند. برای ارسال پیامک مخفی مانند دیگر روش‌های پیامکی، راه‌هایی وجود دارد. اگر در برنامه اجرایی خود ناچار به ارسال اس ام اس ناشناس هستید، این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب همه نکات مهم درباره ارسال پیامک بدون شماره را برای شما کاربران گرامی بررسی می کنیم.

کاربردهای پیامک ناشناس؛ چه زمانی از آن استفاده کنیم؟

استفاده از امکان ارسال پیامک بدون شماره، می‌تواند مانند یک شمشیر دو لبه باشد. این روش ارسال اس ام اس ممکن است برای همه جنبه‌های موردنظر شما کاربرد چندانی نداشته باشد. برای مثال اگر پیامک شما تبلیغاتی و برای به دست آوردن اعتماد کاربران به آن‌ها ارسال می‌شود، باید از یک سامانه پیامکی معتبر و با هویت پیام خود را ارسال کنید. چراکه ارسال اس ام اس بدون شماره ممکن است حس نا امنی را در مشتریان بالقوه شما ایجاد کند. با این وجود چه زمانی می‌توان پیامک ناشناس ارسال کرد؟

اطلاع رسانی به مشتریان با خطوط فروش شرکت

در بسیاری از شرکت‌ها پاسخگویی به مشتریان و اطلاع رسانی به آن‌ها، توسط چندین خط ثابت انجام می‌شود. در حقیقت تیم فروش ممکن است خطوط ارتباطی متفاوتی داشته باشند. به همین دلیل مشتریان از تعدد شماره‌های شرکت شما دچار سردرگمی خواهند شد. ارسال پیامک ناشناس یکی از راه حل‌های این مشکل است. در حقیقت با حذف شماره و تنها ذکر نام برند، می‌توانید اطلاع رسانی‌های مهم شرکت را به مشتریان خود انجام دهید. با این روش هم یک کانال ارتباطی واحد به نظر می‌رسید و هم برای واحد فروش مشکلات کمتری ایجاد می‌شود. البته یکی دیگر از راه حل‌های مناسب برای رفع این مشکل، ارسال پیامک انبوه به مشتریان با استفاده از یک پنل اس ام اس واحد است. در این صورت هم شماره مطمئن و قابل اعتمادی دارید و هم هویت برند خود را حفظ خواهید کرد.

ارسال پیامک ناشناس برای اطلاع رسانی در دستگاه‌های دولتی

بسیاری از نهادهای دولتی برای یک اطلاع رسانی خاص به طیفی وسیع، از ارسال پیامک بدون شماره استفاده می‌کنند. چراکه برای این اطلاع رسانی‌های ساده، نیازی به یک شماره خاص نیست و با کمک یک پنل می‌توان به تعداد زیادی از افراد یک پیام واحد و کاربردی را ارسال کرد.

چگونه پیامک بدون شماره بفرستیم؟

ارسال پیامک ناشناس می‌تواند در بعضی از موقعیت‌ها یکی از راه‌های منتخب شما برای اطلاع رسانی باشد. این شیوه از ارسال اس ام اس می‌تواند از طریق روش‌های متفاوتی انجام گیرد. در ادامه با بعضی از این روش‌ها آشنا شوید.

سایت‌های ارسال sms بدون شماره؛ ارسال پیامک بدون هویت

با توجه به اینکه ارسال اس ام اس مخفی در سراسر دنیا به یک کانال ارتباطی پرطرفدار برای بعضی از اطلاع رسانی‌های یک طرفه تبدیل شده، سایت‌هایی با هدف حذف شماره ایجاد شده‌اند. تنها کافی است با جستجو در اینترنت به دنیایی از این بسترهای ارسال دسترسی پیدا کنید. این سایت‌ها قابلیت‌های متفاوتی دارند و می‌توان با توجه به شرایط، یکی از آن‌ها را برای ارسال پیام ناشناس حتی به صورت دسته جمعی نیز انتخاب کرد.

اگر برای ارسال اس ام اس بدون شماره دلیل محکمی ندارید و تنها به دلیل کمبود خطوط شرکتی مایل به انجام این کار هستید، پیشنهاد می‌کنیم با دریافت نمایندگی پنل پیامک این مشکل را رفع کنید. چراکه پنل پیامک هم به اعتبار برند شما اضافه می‌کند و هم دردسرهای برقراری ارتباط با سایت‌های خارجی ارسال پیامک ناشناس را نخواهید داشت.

ارسال پیامک ناشناس با تغییر تنظیمات گوشی؛ ساده‌ترین راه برای ارسال sms بدون شماره

اگر قصد دارید تنها برای یک بار و برای افراد محدودی پیامک ناشناس ارسال کنید، نیازی به سایت‌های متفاوت ندارید. گاهی با تغییر در تنظیمات تلفن همراه، می‌توانید یک اس ام اس را بدون اسم به مقصد موردنظر خود برسانید.

برای اینکه به صورت مخفی به یک شماره sms ارسال کنید، باید قابلیت Email gateway در تلفن همراه شما و همچنین در دستگاه شخص گیرنده وجود داشته باشد. بنابراین حتی اگر گوشی شما در دسته تلفن همراه‌هایی است که این ویژگی را در امکانات خود دارند، باید از وجود این قابلیت در گوشی شخص گیرنده نیز مطمئن باشید.

سپس برای فعال کردن اس ام اس ناشناس، به تنظیمات پیامک بروید و در قسمت Email gateway شماره فرد مورد نظر را به لیست اضافه کنید. هنگام ارسال پیام باید در قسمت ورود ایمیل، نشانی ایمیل موردنظر خود را وارد کنید. در این صورت فرد مخاطب هنگام دریافت اس ام اس شما به جای شماره، ایمیل وارد شده توسط شما را خواهید دید.

استفاده از سایت های ارسال پیامک ناشناس

اگر راه کار قبلی برای شما کاربردی نیست، می توانید از سایت هایی که به شما امکان ارسال پیامک رایگان را می دهند استفاده کنید. این سایت ها از شما شماره مقصد را می گیرند و محتوای پیام خود را هم به آن ها می دهید؛ سپس در کمتر از چند ثانیه پیامک برای شخص موردنظر ارسال می شود. در ادامه دو سایت معتبر در این زمینه را معرفی می کنیم که می توانید از آن ها استفاده کنید:

  • سایت Seasms

سایت Seasms یکی از بهترین سایت ها در زمینه ارسال پیامک رایگان و البته ناشناس است. اگر به ارسال پیامک ناشناس نیاز دارید و به دلیل مشکلات پرداخت ارزی نمی خواهید از سایت های پولی استفاده کنید، این سایت برای شما کاربردی است. این سایت یکی از بهترین سایت هایی است که پیامکی با ۱۶۰ کاراکتر را ساپورت می کند تا بتوانید به هر شماره ای پیامک ناشناس رایگان ارسال کنید! همچنین نیاز نخواهید داشت تا هیچگونه از اطلاعات شخصی خود را به اشتراک بگذارید. رابط کاربری SeaSMS عالی است و به شما این اجازه را می دهد تا به صورت رایگان پیامک هایی نامحدود ارسال کنید.

  • سایت Sendanonymoussms

همانطور که از نام این سایت پیداست، این سایت هم برای ارسال پیامک ناشناس است! در واقع این سایت از بهترین سایت های ارسال پیامک است که برای ارسال پیامک بدون افشای هویت واقعی شما کاربرد دارد. بهترین نکته در مورد این سایت، این است که به کاربران اجازه می دهد تا پیامک ناشناس ارسال کنند بدون آن که جزئیات شخصی را وارد کنند. همچنین سرعت ارسال پیامک در این سایت بسیار عالی است و می توانید در کمتر از چند ثانیه پیامک موردنظر خود را وارد کنید.

آیا ارسال sms مخفی برای شرکت‌های تبلیغاتی کاربرد دارد؟

برای ارسال پیامک به صورت ناشناس توسط برند خود، باید دلایل محکم و قابل دفاعی داشته باشید. چراکه اغلب این پیام‌های ناشناس برای اطلاع رسانی‌های یک سویه صورت می‌گیرد. در حالیکه شما با ارسال پیام، به دنبال برقراری ارتباط با مخاطب و جلب اعتماد او هستید. بنابراین باید تنها در موارد خاص از این روش استفاده کنید.

برای مثال بسیاری از برندها، از ارسال اس ام اس برای تکمیل اطلاعات کاربران خود استفاده می‌کنند. در این شرایط بهتر است به جای راه‌های غیرمعمول مانند ارسال اس ام اس ناشناس، از خطوط خدماتی استفاده کنید. ارسال کد فعالسازی و وریفای شماره موبایل از مهم‌ترین موضوعات اس ام اس‌های ارسالی به مخاطبان است که به خطوطی با هویت قابل اعتماد نیاز دارد. بنابراین با اس ام اس ناشناس، ممکن است مشتریان خود را از دست بدهید.

به جای استفاده از ارسال پیامک ناشناس، پیشنهاد می کنیم از پنل پیامک استفاده کنید!

همانطور که گفتیم این روزها با کمک تکنولوژی، اپلیکیشن‌ها و سایت‌های متفاوتی امکان ارسال پیامک بدون هویت را ایجاد کرده‌اند. اما این روش برای شرکت‌ها و برندهایی که قصد گسترش دامنه مخاطبان خود را دارند، روشی بیهوده است و توصیه نمی‌شود. به جای آن می‌توانید با خرید سامانه پیامکی رند با یک هزینه به صرفه،بازاریابی پیامکی مطمئن و ارتباطی موثرتری با مشتریان خود داشته باشید.

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی راه کار ارسال پیامک به صورت ناشناس پرداختیم! اگر شما هم در این زمینه تجربه ای دارید، می توانید از طریق بخش نظرات مطرح کنید تا ما و سایر کاربرانی که به این قابلیت نیاز دارند، از تجربه شما استفاده کنیم. همچنین اگر سوالی دارید، می توانید از طریق بخش نظرات سوال یا مشکل خود را مطرح کنید تا شما را راهنمایی کنیم.

طراح گرافیک و وب‌سایت، متخصص تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *