حالا همه می‌دانند که انرژی پاک تنها جوابی است که می‌توان به مشکلات زیست محیطی امروز بشر داد. گجت‌هایی که امروز قصد معرفی آن‌ها را به شما داریم نیز دقیقا در همین راستا ارائه شده‌اند تا بتوانید، هر جای دنیا که هستید، از این انرژی برای روشن کردن چراغ، شارژ گوشی یا خیلی کارهای دیگر استفاده کنید.

Lixada Solar Panel Charger

این پنل‌های کوچک به شما کمک می‌نند تا گوشی یا تبلت خود را با نور خورشید شارژ کنید. این پنل‌های خورشیدی از سیلیکون Monocrystalline‌ درست شده‌اند که 20 درصد نور خورشید را بیشتر جذب کرده و به همین دلیل در سفرها و کمپینگ‌ها، یک منبع مناسب برای شارژ وسایل برقی شما به حساب می‌آید. این پنل‌ها نازک و سبک بوده و به راحتی پشت کوله پشتی نصب می‌شود.

Lixada Solar Panel Charger

Sunlitec Solar Lights

این گجت جالب که به صورت یک مشغل طراحی شده، یک جایگزین عالی برای مشعل‌های شعله‌ای در شرایط بد آب و هوایی بوده و که از نور خورشید برای شارژ شدن استفاده کرده و کاملا ضد آب است.

Sunlitec Solar Lights

GOLDFLOWER Solar Fountain

این فواره‌ی آبی کوچک نیز کاملا با نور خورشید شارژ می‌شود و می‌تواند با هر منبع آبی کار کند. یک فیلتر بسیار کارآمد در این دستگاه قرار گرفت که باعث می‌شود برگ، شن، گل و … جلوی کارش را نگیرد. این فواره‌ها هم برای آب رسانی به پرنده‌ها و هم برای زیبایی در حیاط یا حتی برای آب رسانی به گل‌ها و گیاهان، می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

GOLDFLOWER Solar Fountain

4M Green Science Solar Robot Kit

کیت ساخت ربات بسیار جذابی که هم برای آموزش و هم برای سرگرمی بچه‌ها، انتخابی عالی به حساب می‌آید. مخصوصا اگر بخواهید آن‌ها را با انرژی‌های پاک آشنا کنید، چون این ربات‌ها از انرژی خورشیدی برای حرکت استفاده می‌کنند.

4M Green Science Solar Robot Kit

WakaWaka Power+

یک شارژر خورشیدی دیگر که باتری قوی 3 هزار میلی آمپری دارد و در کنار شارژ کردن گوشی، یک نور قوی نیز پشت آن نصب شده و با سه ساعت قرار گرفتن زیر نور مستقیم خورشید، 12 ساعت روشنایی را برای شما به همراه خواهد داشت. همچنین باتری این شارژر در حالت کامل، می‌تواند یک و نیم بار گوشی‌های معمول بازار را شارژ کند.

WakaWaka Power+

Secur Solar/Dynamo LED Flashlight

این چراغ LED یک روش خیلی جالب برای شارژ باتری 80 میلی‌آمپری دارد. این که شما دسته‌ی کنار این چراغ را بچرخانید تا باتری آن برای مدتی کوتاه شارژ شود، اولین گزینه برای گرفتن نور از چراغ قوه است و در وهله دوم، Secur Solar/Dynamo LED Flashlight یک پنل خورشیدی هم دارد که می‌توانید به وسیله‌ی آن باتری را شارژ کنید.

Secur Solar/Dynamo LED Flashlight

Etekcity LED Solar Camping Lantern

یک چراغ همراه دیگر که باتری 450 میلی آمپری دارد و پنل خورشیدی آن کوچک و جمع و جور بوده، اما به سرعت شارژ می‌شود و یک نیم روز کامل روشنایی را برایتان به همراه خواهد داشت. یکی از گزینه‌های عالی برای سفر و کمپینگ چند روزه که خیال شما را از بابت نور راحت خواهد کرد.

Logitech Wireless Solar Keyboard K750

Logitech یک کیبورد بی‌سیم نیز دارد که برق خود را از پنل‌های خورشیدی روی آن تامین می‌کند. این کیبورد بسیار عالی می‌تواند با یک شارژ کامل بیش از 3 ماه کار کند و به مرور با آفتاب کمی که از پنجره می‌آید نیز شارژ شود. کیفیت خود کیبورد واقعا فوق‌العاده بوده و با اتصال بدون سیم 2.4 GHz به هیچ وجه تاخیری را در اجرای فرمان‌ها مشاهده نخواهید کرد.

Logitech Wireless Solar Keyboard K750

Rock Out 2 Solar Speaker

Rock Out 2 اسپیکری همراه است که در کنار امکان شارژ با پنل خورشیدی، کیفیتی عالی داشته که خود اولین دلیل برای تهیه آن محسوب می‌شود. باتری 800 میلی آمپری برای این گجت همراه در نظر گرفته شده که برای 10 ساعت موسیقی با کیفیت را در هر جایی برای شما به همراه خواهد داشت و شارژ شدن آن نیز تنها به چند ساعت نور مستقیم خورشید، نیاز دارد.

Rock Out 2 Solar Speaker

Goal Zero Yeti 150 Portable Power Station

این باتری بزرگ 150 واتی آخرین گجتی است که به شما معرفی می‌کنیم. اگر چه می‌توانید آن را با برق شهری هم شارژ کنید، اما پنل خورشیدی برای این محصول در نظر گرفته شده و همچنین پورت‌های متنوع امکان استفاده از آن برای هر نوع دستگاهی از گوشی‌های هوشمند تا انواع چراغ‌های روشنایی را می‌‌دهد.

Goal Zero Yeti 150 Portable Power Station

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *