در دنیای عجیب شبکه‌های اجتماعی که هر روز خبر نشر یا فروش اطلاعات کاربران جهت تبلیغات به گوش می‌رسد، جالب است بدانید، چند شبکه‌ی اجتماعی وجود دارند که هنوز سعی می‌کنند، بدون تبلیغات و الگوریتم‌های جمع‌آوری اطلاعات و محدودیت‌ها مختلف فعالیت خود را ادامه دهند.

این شبکه‌های اجتماعی متفاوت برای بسیاری از کاربران با ارزش محسوب می‌شوند و آن‌ها می‌توانند با حفظ حریم شخصی، از یک بستر بزرگ لذت ببرند. اگر شما هم کنجکاوید نام این شبکه‌های اجتماعی و امکاناتشان را بدانید، در ادامه‌ همراه ما باشید.

  1. Vero

Vero هیچ تبلیغات و الگوریتم جمع آوری اطلاعاتی ندارد و کاربران آن می‌توانند با خیال راحت، از این سایت استفاده کنند و به دیدن پست‌های دیگران بپردازند. بخش‌های حریم شخصی در Vero نیز به گونه‌ای است که کاربران می‌توانند، بخش‌های مختلف را از دید کاربران عمومی پنهان کنند تا تنها دوستانشان پست‌ها، نظرات و … را ببینند.

Vero

این سایت از آن دسته شبکه‌های اجتماعی عمومی است که شما محتوای متفاوتی رویش خواهید دید. از عکس‌ها و فیلم‌های شخصی تا پست‌های مربوط به فیلم، سریال، موسیقی، کتاب و … . Vero به شما اجازه می‌دهد تا پست‌ها را به اشتراک بگذارید و از طریق لیست دوستان یا جستجو یا …، دوستانی جدید پیدا کنید.

  1. Caffeine

امکانات بسیار جالبی در Caffeine وجود دارد که در شبکه‌های اجتماعی معروف و اصلی دیده نمی‌شود. برای مثال شما در Caffeine می‌توانید همراه با دوستان خود به دیدن یک ویدیوی خاص بپردازید یا فیلمی را تماشا کنید یا لایو‌های خصوصی برگزار کنید. البته همین امر باعث شده تا به طور کلی نشود آن را شبکه‌ی اجتماعی مثل دیگر سایت‌ها به شمار آورد و Caffeine بیشتر شبیه به یک پلتفرم پخش ویدیو است.

Caffeine

این شبکه‌ی اجتماعی از طرف تولید کنندگان محتوا و همچنین گیمرها مورد توجه قرار گرفته و یک سری از فستیوال‌های موسیقی و بازی‌های ورزشی نیز به صورت اختصاصی بر روی آن منتشر می‌شود. Caffeine نیز هیچ گونه تبلیغاتی ندارد و شما می‌توانید بدون مزاحمت، از آن استفاده کنید.

  1. Clubhouse

کلاب‌هاوس، شبکه‌ی اجتماعی که این روزها سر و صدای زیادی کرده و همه در حال ساخت یک اکانت جدید در آن جا هستند. کلاب‌هاوس یک شبکه‌ی اجتماعی مبتنی بر صوت بوده و شما این امکان را دارید تا به صورت یک به یک یا در گروه‌ها، با دیگران به صحبت بپردازید. همین موضوع باعث شده تا کلاب‌هاوس به عنوان یک محیط عالی برای اظهار نظر و گفتگو در مورد موضوعات خاص، بسیار محبوب شود.

Clubhouse

گروه‌های مختلفی در زبان‌های متفاوت در کلاب‌هاوس‌ وجود دارد و یک سری سخنران در آن‌ها فعال هستند و شما می‌توانید برای حرف زدن، درخواست داده و نظر خود را نیز اعلام کنید. در مجموع کلاب‌هاوس به خاطر طراحی هوشمندانه، کارکرد متفاوت و البته بدون تبلیغات بودن، یکی از گزینه‌های عالی برای این روزهای اینترنت محسوب می‌شد و همین امر باعث شده تا حجم بالایی از کاربران به سمتش سرازیر شوند. البته هنوز هم برای ثبت نام در کلاب‌هاوس نیاز به دعوتنامه دارید، اما خوشبختانه حالا این دعتونامه‌ها به وفور پیدا می‌شوند.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *