تیک تاک با سرعتی باورنکردنی به یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی دنیا بدل شده است و بسیاری از افراد معروف و حتی شرکت‌ها هم در آن به فعالیت مشغولند. اگر شما هم از کاربران پر و پا قرص این شبکه اجتماعی هستید و فعالیتی جدی روی آن دارید، احتمالا ابزارهایی که به شما اجازه دهند، پست‌ها را برای انتشار زمان بندی کنید و سپس آن‌ها به صورت خودکار منتشر شوند را نیاز داشته باشید.

خوشبختانه یک ابزار رایگان بسیار خوب در این باره ارائه شده که در آخرین گزینه‌ی لیست ما قرار گرفته است. ابتدا ما چند برنامه‌ی پولی فوق‌العاده عالی به شما معرفی می‌کنیم که در کنار زمان‌بندی برای انتشار پست‌ها کارهای بیشتری هم انجام می‌دهند و برای شبکه‌های اجتماعی مختلف نیز کار می‌کنند.

Loomly

Loomly
Loomly

Loomly نه تنها برای تیک تاک، بلکه ابزاری بسیار معروف برای مدیریت انواع شبکه‌های اجتماعی بوده و به همین دلیل از نظر قیمتی، گران به نظر می‌آید. شما می‌توانید انواع پست‌ها و تبلیغات را برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله تیک تاک، برنامه ریزی کنید. Loomly در کنار این موضوع، می‌تواند با استفاده از معرفی موضوعات ترند شده، برنامه‌هایی که در روزهای مختلف در جریان است و اطلاعات متنوع دیگر، ایده‌هایی برای تولید محتوا نیز در اختیارتان بگذارد.

SocialPilot

SocialPilot
SocialPilot

اگر در کنار انتشار پست‌ها به صورت خودکار، می‌خواهید یک ابزار جامع مارکتینگ در زمینه شبکه‌های اجتماعی داشته باشید، باید به سراغ SocialPilot بروید. این ابزار معروف و بسیار کارآمد، اولین جایی بود که انتشار پست‌ها به صورت برنامه‌ریزی شده را برای تیک تاک رونمایی کرد و همین حالا هم یکی از بهترین‌ها است. بعد از انتشار پست‌ها نیز می‌توانید به خوبی آنالیز کاملی از اطلاعات مربوط به بازدیدها را مشاهده کنید.

Crowdfire

Crowdfire
Crowdfire

Crowdfire ابزار کوچک‌تری نسبت به دو مورد قبلی است که به شما معرفی کردیم. این سایت به شما کمک می‌کند تا پست‌های مختلفی برای شبکه‌های اجتماعی از جمله تیک تاک را مهیا و برای انتشار برنامه‌ریزی کنید. Crowdfire یک پلن رایگان دارد که می‌توانید به صورت محدود از آن بهره ببرید و در صورت استفاده از پلن پولی نیز، هزینه‌ی آن بسیار کم‌تر از سایت‌هایی است که قبلا معرفی کردیم. همچنین باید ذکر کرد که این ابزار نیز به شما آنالیز خوبی از بازدیدهای پست‌هایی که منتشر کرده‌اید ارائه می کند.

TikTok Scheduler

TikTok Scheduler
TikTok Scheduler

اگر به دنبال یک برنامه‌ی رایگان می‌گردید که تنها پست‌های شما را به صورت زمان‌بندی شده منتشر کرد، می‌توانید از TikTok Scheduler بهره ببرید. این برنامه کاملا رایگان بوده و هیچ پلن پولی ندارد و شما می‌توانید در آن پست‌های خود را ساخته، مدیریت و برای انتشار برنامه‌ریزی کنید.

از کدام یک از این ابزارها باید استفاده کنید؟

این نکته به وسعت کسب و کار شما و همچنین برنامه‌ریزی‌تان برای رشد بستگی دارد. اگر شرکت بزرگی هستید که چندین شبکه‌ی اجتماعی دارید و می‌خواهید آماری اجماع شده و کامل از تمامی پست‌های خود داشته باشید، مسلما باید از ابزارهایی همچون Loomly بهره ببرید، در صورتی که اگر برای یک صفحه‌ی شخصی می‌خواهید پست‌های خود را به صورت زمان‌بندی شده منتشر نمایید، بهترین کار استفاده از ابزار رایگان و بسیار خوبی همچون TikTok Scheduler است.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *