وقتی بین تبلت‌های مختلفی که در بازار است، مقایسه انجام می‌دهیم، به این نتیجه می‌رسیم که هر کدام با خوبی‌ها و بدی‌هایشان، برای قشری خاص مناسب هستند اما وقتی به بحث تبلت‌های مناسب کودکان می‌پردازیم، اوضاع کاملا متفاوت بوده و آن محصولات باید ویژگی‌های خاصی داشته باشند تا برای کوچک‌ترها مناسب باشند.

در میان انواع تبلت‌هایی که در سال 2021 می‌توانید تهیه کنید، ما چند محصول که از هر جهت برای سنین پایین بهترند را در این نوشته جدا کرده و معرفی نموده‌ایم. پس همراه ما باشید با معرفی 5 تبلت مناسب کودکان که می‌توانید در سال 2021 تهیه کنید.

  1. Amazon Fire HD 8 Kids Edition Tablet

آمازون با محصول مخصوص کودکانی که این روزها در بازار دارد، یکی از بهترین انتخاب‌ها را پیش پای شما خواهد گذاشت. تبلتی بسیار زیبا و جذاب برای کودکان که نمایشگری عالی با رزولوشن 600×1024 دارد و به خوبی بازی‌ها و کارتون‌های مختلف را برای کودکانتان به نمایش خواهد گذاشت.

Amazon Fire HD 8 Kids Edition Tablet

همچنین با توجه به وجود انواع اپلیکیشن‌های مخصوص بزرگسالان در اپ استور گوگل، آمازون یک نسخه ویژه‌ی سنین 3 تا 12 سال تهیه دیده است که این تبلت به آن وصل بوده و شما هیچ نگرانی از بابت دانلود برنامه‌ها و بازی‌ها نخواهید داشت. 15 هزار برنامه در این اپ استور گنجانده شده که به خوبی نیازهای شما را برآورده می‌کند. باتری بسیار خوب، ابزارهای مناسب برای کنترل والدین و سخت افزار مناسب، از جمله دیگر قابلیت‌های این دستگاه هستند.

نکات منفی: تقریبا برای کار با آن نیاز به اکانت آمازون پرایم دارید، محدودیت‌های مربوط به یوتیوب باید به صورت دستی انجام شود

  1. Kurio Advance Tablet

دومین گزینه‌ی لیست ما از نظر ظاهر بسیار شبیه به محصول آمازون بوده و نمایشگری دقیقا شبیه به آن دارد. با این حساب قیمت پایین آن در کنار امکانات نسبتا خوبش، از جمله گزینه‌هایی هستند که باعث شده تا در این لیست قرار بگیرد.

Kurio Advance Tablet

Kurio Advance Tablet مجموعه‌ای بزرگ از بازی‌ها و برنامه‌های رایگان را برای شما تهیه دیده که می‌توانید از میان آن‌ها دانلود کنید و همچنین سخت‌افزار نسبتا خوبش نیز به خوبی از پس کارهای معمول بر می‌آید، اما نباید خیلی از آن انتظار بالایی داشته باشید.

نکات منفی: باتری نسبتا ضعیف، پردازنده می‌توانست قوی‌تر باشد

  1. Apple iPad

تقریبا تمامی مدل‌های آیپد مناسب سنین پایین است و این به خاطر ابزارهای خوبی است که برای کنترل والدین در این دستگاه‌ها در نظر گرفته شده و البته کیفیت بالایی که از نظر سخت افزار و نمایشگر دارند.

Apple iPad

با این حال در میان گزینه‌های لیست ما که تمامی‌شان مختص به کودکان هستند، آیپد گران‌ترین بوده و البته نیاز است که شما نیز تنظیمات مورد نظر روی آن انجام دهید تا بتوانید دست کم سن و سال‌ها بدهید. با تمام این اوصاف، این محصولات، دستگاه‌هایی هستند که تا چندین سال به خوبی برای کودکان شما کار خواهند کرد، البته اگر یک کیس مناسب برایشان تهیه کنید!

نکات منفی: هزینه‌ی بالا، نبود محتوای اختصاصی کودکان در بخشی خاص، نداشتن کیس مناسب برای کودکان

  1. Samsung Galaxy Tab E Lite Kids Tablet

یکی دیگر از گزینه‌های خیلی خوب برای کودکان، تبلت مخصوص کودکان سامسونگ است که ابزارهای خیلی خوبی برای کنترل والدین در اختیارتان می‌گذارد، بدون این که آن‌ها حس کنند، خیلی محدود شده‌اند. همچنین با در اختیار گرفتن سرویس کودکان سامسونگ، شما به مجموعه‌ای بزرگ از بازی‌ها و محتوای مخصوص سنین پایین دسترسی خواهید داشت.

Samsung Galaxy Tab E Lite Kids Tablet

این تبلت نمایشگر بسیار خوبی دارد اما به طور کلی از نظر سخت‌افزاری قوی نیست و تنها در بخش باتری عملکردی چشم‌گیر دارد.

نکات منفی: تنها رنگ سبز برای آن ارائه شده، رم پایین دارد، نسبت به سخت‌افزار گران است

  1. LeapFrog LeapPad Ultimate

آیکون‌های بزرگ، کیس خوش رنگ و زیبا و طراحی متفاوت، باعث شده تا این تبلت که به صورت مشخص برای کودکان زیر 5 سال تهیه دیده شده، بهترین گزینه برای آن‌ها باشد. البته گول ظاهر عجیب آن را نخورید، این محصول نمایشگری بسیار خوب و دیدنی دارد که نمی‌شکند و به سختی خط می‌افتد.

LeapFrog LeapPad Ultimate

اپلیکیشن‌ها و بازی‌های خیلی خوبی برای LeapFrog LeapPad Ultimate در نظر گرفته شده، اما متاسفانه این تبلت نیز از نظر سخت افزاری خیلی خوب نیست و باتری ضعیفی هم دارد. در نهایت اما با توجه به این که برای سنین خیلی پایین در نظر گرفته شده، نمی‌توان خیلی خرده‌ای به آن گرفت.

نکات منفی: باتری ضعیف

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *