دهه‌ها بعد از سه گانه‌ی کلاسیک جنگ ستارگان، هنوز هم این فرنچایز بزرگ طرفداران بی‌شماری در دنیا دارد. با توجه به اکران آخرین قسمت از سه گانه‌ی جدید و همچنین سریال مندلورین که از شبکه اینترنتی اختصاصی دیزنی پخش می‌شود، تب جنگ ستارگان دوباره بالا گرفته است. در چنین وضعیتی، بهتر دیدیم ما هم چند اپلیکیشن به شما معرفی کنیم که به عنوان یک طرفدار جنگ ستارگان، حتما باید آن‌ها را روی دستگاه خود نصب کنید.

Star Wars

Star Wars
Star Wars

برنامه‌ی رسمی جنگ ستارگان، اولین چیزی است که باید از این فرنچایز روی موبایل خود نصب کنید. اپلیکیشن Star Wars هر آن چیزی که می‌خواهید در خود دارد. وقتی آن را اجرا می‌کنید، سه رابط کاربری مختلف برایتان به نمایش در می‌آید. حالت تاریکی (dark side)، حالت روشنایی (light side) و حالت دروید. هر کدام از این حالت‌ها، المان‌ها، انیمیشن‌ها و صداهای مخصوص به خود را دارند. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد تا با کاراکترها یا سفینه‌ها یا چیزهای دیگری که به صورت سه بعدی در آن تعبیه شده در حالت واقعیت افزوده عکس بگیرید. چیزهای زیادی در این اپلیکیشن وجود دارد که از اخبار رسمی تا تریلرها، عکس‌های مختلف و بازی‌های ساده را شامل می‌شود.

Star Wars: Galaxy of Heroes

Star Wars: Galaxy of Heroes
Star Wars: Galaxy of Heroes

این بازی کاملا رایگان، عنوانی متفاوت در موبایل برای طرفداران جنگ ستارگان است که در آن می‌توانید یک تیم از قهرمان‌ها و شخصیت‌های مختلف ساخته و به نبرد دیگر کاربران در سراسر دنیا بروید. بیش از ۱۴۰ کاراکتر مختلف با نیروهای متفاوت در بازی گنجانده شده و نبردها نیز به صورت نوبتی انجام می‌شود. از نکات جالب بازی همین قدرت شخصیت‌ها است که برای مثال می‌توان به خفه کردن از دور دارث ویدار یا شلیک دقیق هان سولو اشاره کرد. نبردها نیز حالات مختلفی داشته و در زمین‌های متفاوتی برگزار می‌شود.

Trivia – Star Wars Edition: Galaxy Quiz

Trivia – Star Wars Edition: Galaxy Quiz
Trivia – Star Wars Edition: Galaxy Quiz

فکر می‌کنید اطلاعات شما از دنیای جنگ ستارگان چقدر کامل است؟ اگر به خودتان اطمینان دارید حتما این برنامه را نصب کنید و به سوالاتش جواب دهید. سوال‌ها بر اساس تم‌ها، فیلم‌های مختلف و چند شکل دیگر دسته بندی شده‌اند.حتی وقتی مراحل را تمام می‌کنید یک سری مراحل ویژه نیز برایتان باز می‌شود. متاسفانه این برنامه تنها برای iOS در دسترس است اما لینک یک برنامه‌ی اندرویدی خوب را نیز برایتان می‌گذاریم که عملکردی این چنینی دارد.

Star Wars Studio FX App

Star Wars Studio FX App
Star Wars Studio FX App

ویدیوهای زیادی در طول سال از صحنه‌هایی که به وسیله اسباب‌بازی‌های جنگ ستارگان ساخته می‌شود، روی یوتیوب به اشتراک گذاشته شده که همین امر سبب درست کردن Star Wars Studio FX App شده است. با این برنامه شما می‌توانید افکت‌های مختص این سری را روی ویدیوی خود یا ویدیویی که کودکانتان ساخته‌اند بگذارید و نتیجه‌ای عالی را رقم بزنید.

Star Wars: Card Trader

Star Wars: Card Trader
Star Wars: Card Trader

این برنامه را شرکت Topps ساخته که درواقع در ارائه بازی‌های کارتی به صورت فیزیکی، شهرت بالایی دارد. در این اپلیکیشن شما با هزاران کارت مواجه هستید که از دنیای بزرگ جنگل ستارگان درست شده‌اند. کارت‌هایی به صورت رایگان هر روزه در اختیار شما گذاشته می‌شود و همچنین می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. اگر کارت تکراری داشتید، می‌‌توانید آن‌ها را با دیگران مبادله کرده تا شاید به کارت‌های بهتری دست پیدا کنید.

Star Wars Insider

Star Wars Insider
Star Wars Insider

و در نهایت، به هیچ وجه نصب Star Wars Insider را نباید فراموش کنید. از طریق این برنامه شما می‌توانید به تمامی اخبار، اطلاعات و همچنین نکات جالب در مورد دنیای جنگ ستارگان دست پیدا کنید. همچنین پیش نمایشی از کامیک‌ها یا مجلاتی که در مورد جنگل ستارگان مطلب دارند نیز  برایتان به تصویر کشیده خواهد شد. البته اینبرنامه نیز تنها برای iOS ارائه شده، اما کاربران اندروید می‌توانند از Zinio به این منظور استفاده کنند.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *