برنامه‌های محبوب زیادی هستند که کابردهای گوناگونی داشته و نصب آن‌ها از واجبات است اما از طرفی، هستند برنامه‌هایی که اگر چه محبوبند اما نصب آن‌ها به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. بعضی از این برنامه‌ها حتی ممکن است مخرب باشند مثل گزینه‌هایی که در گذشته روی پلی استور بودند اما بعد از این که مخرب بودنشان ثابت شد از این مارکت حذف شدند.

در زیر بعضی از برنامه‌های بسیار محبوب را به شما معرفی می‌کنیم که نباید روی گوشی خود نصب کنید.

QuickPic – Photo Gallery

QuickPic – Photo Gallery with Google Drive Support از برنامه های محبوب مخصوص گالری عکس از Cheetah Mobile مخصوص اندروید است. همانطور که می دانید اپلیکیشن های متعددی در زمینه ی گالری تصاویر و نمایش عکس ها برای سیستم عامل اندروید وجود دارد که همگی دارای حجم زیادی هستند اما QuickPic را داریم که این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که با مدیریت تصاویر بتوانید عکس ها و ویدیوهای خود را با سرعتی بالا نظاره گر شوید. این برنامه به دلیل سرعت بالا در مدیریت عکس ها توانسته است به عنوان بهترین برنامه مشاهده تصاویر در پلی استور معرفی شود!  اما این برنامه در پس ظاهر آراسته خود، گوشی شما را دچار مشکل می‌کند.

QuickPic – Photo Gallery

ES File Explorer

ES File Explorer از بهترین، پرامکانات ترین و بهترین برنامه های مدیریت فایل برای اندروید است که با آن می توانید همه عملیات ها را برروی فایل ها انجام دهید. ES File Explorer File Manager با دارا بودن قابلیت هایی بی نظیر توانسته است امتیاز خوبی را در مارکت از آن خود کند و با بیش از 100 میلیون دانلود ؛ در میان برنامه های فایل منیجر دیگر محبوب تر شود. با دارا بودن ظاهری ساده و کلاسیک و امکانات بسیار زیاد شما را از داشتن یک فایل منیجر کامل بی نیاز می سازد. این فایل منیجر که از 22 زبان زنده ی دنیا از جمله انگلیسی ، روسی ، ژاپنی ، فرانسوی ، اسپانیایی ، آلمانی ، چینی سنتی ، چینی ساده ، هلندی ، ایتالیایی ، عبری ، ویتنامی ، اسلواکی ، چک ، مجارستان ، اوکراین ، تامیلی ، کاتالان ، ترکی ، لیتوانیایی و پرتغالی پشتیبانی می‌کند. اما از زمانی که مشخص شد کلیک‌های ناخواسته از طرف کاربران بر روی تبلیغات انجام می‌دهد از گوگل پلی حذف شد.

ES File Explorer

UC Browser

مرورگر محبوب و رایگانUC Browser یک مرورگر حرفه‌ای و قدرتمند برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها می‌باشد که از جمله ویژگی‌های آن، می‌توان به سرعت بالای باز کردن صفحات وب ، دانلود فایل، تماشای ویدیو، اجرای بازی‌های تحت وب و خرید آنلاین اشاره کرد. یکی از امکانات قابل‌توجه این مرورگر، گزینه‌ی Shopping.Utility در صفحه‌ی اول است که به شما امکان می‌دهد قیمت فروشگاه‌های آنلاین را باهم مقایسه کنید و از تخفیف‌ها باخبر شوید؛ حتی می‌توانید در قسمت تنظیمات، کالاهای مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید تا درصورت قرار گرفتن این کالاها در حراجی‌، مرورگر UC با یک اعلانیه به شما اطلاع دهد! اما ترک کردن اطلاعات شما از جمله اطلاعات شخصی و سخت افزاری باعث می‌شود که این برنام گزینه‌ی خوبی برای نصب نباشد.

UC Browser

CLEANit

CLEANit مثلا یکی از بهترین ابزارهای اندروید برای پاکسازی فایل های بیهوده، تقویت موبایل و نظارت بر سیستم است که مورد اعتماد بیش از 45 میلیون کاربر در سراسر جهان می باشد. اما این ابزار در واقع هیچ تاثیری روی گوشی نداشته و بیشتر منابع گوشی را هدر می‌دهد.

CLEANit

Hago

بازی کنید، دوست پیدا کنید، این شعار Hago است. این برنامه در واقع محلی است که می‌توانید به صورت زنده با هزاران گیمر دیگر از سراسر دنیا ارتباط برقرار کرده و با هم در بازی های ساده و تفننی رقابت کنید. ‏هر هفته بازی های جدیدی به هاگو نیز اضافه می‌شوند و بازی های قبلی همچون بازی چالش پرتاب چاقو یا لینک‌های بامزه نیز به روز می‌شوند. البته تراکنش‌های مشکوک درباره این برنامه باعث شده تا جزو سیستم‌هایی باشد که نتوان به آن اعتماد کرد.

Hago

DU Battery Saver & Fast Charge

با ذخیره ساز باتری DU می توانید پروفایل هایی بسازید که با استفاده از آن در هر موقعیتی که قرار داشتید سریعا آن پروفایل را فعال کنید. برای مثال می توانید هنگامی که در بیرون از خانه قرار دارید، پروفایلی را فعال کنید که در آن به صورت خودکار وای فای گوشی خاموش باشد، یا این که هنگامی که در داخل خانه قرار دارید، GPS گوشی شما به صورت خودکار خاموش شود. برنامه برای بهینه سازی گوشی از سه سطح مختلف استفاه می کند. در اکثر زمینه‌ها این برنامه عملکرد بدی ندارد اما در نهایت تاثیری در ذخیره باتری برای مدت طولانی‌تر نداشته و بسیاری از کارهایی که ادعا می‌کند را نمی‌تواند انجام دهد.

DU Battery Saver & Fast Charge

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *