برنامه‌هایی که امروز به شما معرفی می‌کنیم، هر کدام به نحوی برای کنجکاوی در کارهای دیگران مناسب هستند! برنامه‌هایی برای ضبط صدا، فیلم‌برداری به صورت پنهان یا کارهایی از این دست. اگر به هر نحوی به اینجور برنامه احتیاج داشتید، راه دوری نروید، ما اینجا چند نمونه‌ی عالی برایتان سراغ داریم.

  1. Cell Tracker

اگر توانستید به گوشی هدف خود دسترسی داشته باشید، می‌توانید با نصب Cell Tracker به تمام جاهایی که در ساعت‌های اخیر رفته راه پیدا کنید. این مهم با نشان دادن آنتن‌هایی که کاربر به آن متصل بوده است، قابل شناسایی خواهد بود!

Cell Tracker

  1. Ear Spy

Ear Spy به شما این امکان را می‌دهد تا یک آهنگ پلی کنید و در خفا به ضبط صدای اطراف خود بپردازید. البته بدون اجرای موزیک می‌توانید Ear Spy را اجرا کرده تا به ضبط بپردازد و سپس به برنامه‌ی دیگری بروید و هنوز صدا در حال ضبط شدن باشد.

Ear Spy

  1. Hidden Camera

اگر نگران دوربین‌های پنهان هستید، Hidden Camera به شما کمک می‌کند تا آن‌ها را پیدا کنید. مثلا اگر به اتاق پرو رفتید، این برنامه را روشن کرده و در جاهای مختلف اتاق بگیرید تا ببینید آیا دوربینی جایی پنهان شده یا نه!

Hidden Camera

  1. Alfred Baby & Pet Monitor CCTV

این برنامه در واقع برای منظور دیگری درست شده است، اما شما از آن به عنوان یک دوربین مدار بسته‌ی پنهان نیز می‌توانید استفاده کنید. برنامه‌ای که فیلتر نور کم نیز داشته و می‌تواند تصویر 24 ساعت از گوشی به یک گوشی دیگر ارسال کند.

Alfred Baby & Pet Monitor CCTV

  1. Quick Video Recorder

همانطور که از اسم برنامه پیداست، Quick Video Recorder برای ضبط سریع ویدیو است. در واقع این برنامه در صفحه‌ی قفل گوشی قرار می‌گیرد و شما بدون این که به برنامه‌ی دوربین بروید، می‌توانید به سرعت به ضبط ویدیو بپردازید.

Quick Video Recorder

  1. Presence Video Security Camera

یکی دیگر از برنامه‌هایی که به شما این امکان را می‌دهد تا گوشی قدیمی خود را به یک دوربین مدار بسته برای جاهای مختلف تبدیل کنید. با این برنامه تصاویر به صورت آنلاین برای گوشی دیگری ارسال می‌شود و شما می‌توانید از آن طریق حتی فلش گوشی قدیمی را روشن یا خاموش کنید یا تصویر ارسالی را ضبط نمایید.

Presence Video Security Camera

  1. iRecorder

iRecorder یک برنامه‌ی ضبط ویدیو به صورت پنهانی است به این ترتیب که وقتی برنامه را اجرا می‌کنید و شروع به ضبط کردید، حتی اگر به برنامه‌ی دیگری بروید یا صفحه را قفل کنید هم به ضبط ویدیو ادامه خواهد داد.

iRecorder

  1. Silent Camera

Silent Camera هم برای ضبط ویدیو به کار می‌رود و هم برای گرفتن عکس و برای هیچ کدام صدایی موقع اجرا نداشته و خیلی چراغ خاموش شروع به کار می‌کند. این برنامه‌ی رایگان کیفیت خیلی خوبی داشته و همچنین امکانات متعددی برای تایمر گرفتن عکس، عکاسی پیاپی و … داشته و حتی می‌توانید مسیر ذخیره‌ی فایل‌ها را نیز تغییر دهید تا در جایی پنهان روی گوشی شما ضبط شوند.

Silent Camera

  1. Easy video recorder

یک برنامه‌ی ضبط ویدیو دیگر که هم امکان ضبط سریع ویدیو و همچنین ضبط در پس زمینه را به شما می‌دهد. یکی از قابلیت‌های خیلی خوب Easy video recorder این است که شما می‌توانید فایل‌ها را مستقیم به گوگل درایو یا دراپ باکس بفرستید. همچنین Easy video recorder امکان تشخیص چهره را داشته و در مواقع ضبط نامحسوس، می‌تواند تصویری واضح برایتان به همراه داشته باشد.

Easy video recorder

Join the Conversation

1 Comment

  1. سلام قبلا” یک برنامه فیلمبرداری بنام security camera داشتم که وقتی تاچ گوشی را خاموش می کردی باز مشغول فیلمبرداری بود و ابعاد صفحه فیلمبرداری برای دیدن را می توانستی بزرگ و کوچک یا مخفی کنی.
    اگر این برنامه یا برنامه ای که اینچنین کارایی داشته باشد معرفی کنید. ممنون

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *