یکی از چیزهای عالی که وردپرس را به بهترین ابزار رایگان برای ساخت وبسایت بدل کرده، افزونه‌ها یا پلاگین‌های بی‌شماری است که برای این سرویس طراحی شده و هر کدام می‌توانند، امکاناتی جالب و جدید به سایت شما اضافه کنند. پلاگین‌هایی که برای ساخت فروشگاه آنلاین، وبلاگ شخصی، بهبود سئو و خیلی کارهای دیگر ساخته شده‌اند.

در ادامه ما به مرور برخی از بهترین افزونه‌های وردپرس در سال 2023 می‌پردازیم که بهتر است در سایت‌های خود از آن‌ها استفاده کنید.

HubSpot WordPress Plugin (رایگان)

افزونه وردپرس HubSpot به شما کمک می کند تا با فرم هاCRM، بازاریابی ایمیلی و تجزیه و تحلیل، بازدیدکنندگان وب را جذب، سازماندهی و درگیر کنید. این افزونه ارزش زیادی دارد و مهم تر  اینکه رایگان است.

این افزونه به خصوص برای طراحان مفید است. شما به راحتی می توانید فرم ها و پنجره های بازشو را ایجاد کنید. رنگ‌ها، استایل‌ها و موارد دیگر را برای مطابقت با برند خود تنظیم کنید و تجربه‌ای بی‌نظیر برای بازدیدکنندگان ایجاد کنید.

All in One SEO

All in One SEO (AIOSEO) یک افزونه و جعبه ابزار سئو کامل برای وردپرس است. می‌توانید تجزیه و تحلیل عمیقی از میزان بهینه‌سازی محتوا برای سئوی درون صفحه دریافت کنید. در هر پست و صفحه سایت خود یک چک لیست با نکات کاربردی برای بهبود رتبه بندی موتور جستجو دریافت خواهید کرد.

AIOSEO همچنین به Google کمک می‌کند محتوای شما را بهتر درک کند و آن را با افرادی که بیشتر به آن علاقه دارند مطابقت دهد. ریچ اسنیپت ها کلیک ها و ترافیک را افزایش می دهند.

Yoast SEO (رایگان)

Yoast SEO که توسط Joost de Valk ایجاد شده است، یکی از بهترین افزونه ها برای نوشتن محتوا و رعایت تمامی فاکتورهای سئوی درون صفحه است. Yoast SEO شما را به سمت بهینه‌سازی کلمات کلیدی سوق می‌دهد، که عاملی ضروری است که گوگل و سایر موتورهای جستجو هنگام رتبه‌بندی مقالات در نظر می‌گیرند.

Yoast SEO نکات کوچکی را که ممکن است هنگام بهینه سازی یک مقاله فراموش کنید را به شما یادآوری می کند. با بیش از 5 میلیون نصب، Yoast به عنوان یکی از بهترین افزونه های SEO برای وردپرس است.

W3 Total Cache

W3 Total Cache به بهینه سازی عملکرد با استفاده از فناوری کش کمک می کند. شرکت هایی مانند AT&T، Mashable و John Chow از جمله جمعیت یک میلیون کاربری هستند که به این افزونه اعتماد دارند.

W3 Total Cache کار بسیار خوبی در بهبود نتایج موتورهای جستجو انجام می دهد و همچنین سازگار با موبایل است. همچنین سرعت بارگیری صفحه و زمان انتظار بازدیدکننده در سایت شما را کاهش می‌دهد.

Monarch

قابلیت اشتراک گذاری یک ویژگی ضروری است که در هر وب سایت جدیدی که طراحی می کنید باید گنجانده شود. Monarch به عنوان یکی از بهترین افزونه‌های اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی برای وردپرس به شما کمک می‌کند تا ترافیک سایت‌های شبکه‌های اجتماعی را افزایش دهید.

Monarch گزینه های مختلفی را به شما ارائه می دهد تا بتوانید تعداد دفعاتی که بازدیدکنندگان محتوای شما را به اشتراک می گذارند را به حداکثر برسانید.

OptinMonster

بیش از 1 میلیون وب سایت از OptinMonster برای عملکرد باورنکردنی آن به عنوان یک پلاگین پاپ آپ استفاده می کنند. OptinMonster به کاربران کمک می کند تا صفحات فرود را با اهداف مختلف بسازند، مانند ثبت نام در دوره های رایگان، خبرنامه های ایمیل، اشتراک و موارد دیگر.

این افزونه انواع فرم های متعدد، تجزیه و تحلیل داخلی و موارد دیگر را ارائه می دهد. و تقریباً با تمام خدمات بازاریابی ایمیلی مانند MailChimp و Emma ادغام می شود.

Elementor Page Builder

همه ما می دانیم که این قبیل ابزارها زندگی را برای طراحان وب آسان تر می کنند. و اگر یک کاربر جدید وردپرس هستید، این ابزار می تواند به شما کمک کند بدون نوشتن یک خط کد، یک طراحی منحصر به فرد و سفارشی برای سایت خود ایجاد کنید.

Elementor افزونه‌ای است که به شما کمک می‌کند صفحاتی خیره‌کننده برای سایت خود بدون هیچ کدنویسی ایجاد کنید. این افزونه دارای نسخه رایگان و حرفه ای با چندین ماژول عالی و گزینه های طراحی است.

WPforms

WPforms یکی از بهترین افزونه های وردپرس است که تنها با چند کلیک فرمی خارق العاده ایجاد می کند. همچنین به یک طراح مبتدی کمک می کند تا یک وب سایت بدون نیاز به دانش کدنویسی ایجاد کند.

WPforms در مقایسه با سایر افزونه‌های موجود در این لیست از نظر عملکرد محدود است، اما اگر به یک راه ساده برای افزودن فرم‌ها نیاز دارید، این افزونه عالی است.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *