مایکروسافت اوت لوک (Microsoft Outlook) یکی از پرکاربردترین کلاینت‌های ایمیل در جهان است. به خصوص حرفه‌ای‌های کسب و کار از این سرویس گیرنده ایمیل با ویژگی‌های بسیارش لذت می‌برند. برای بهبود بیشتر تجربه ایمیل، متخصصان بیشتری منتظر مایکروسافت هستند تا فناوری ChatGPT، یک مدل زبان پیشرفته را در مایکروسافت اوت‌لوک ادغام کند.

دستیار مجهز به ChatGPT برای Microsoft Outlook

خبر خوب این است که می‌توانید با نصب برنامه افزودنی (Outlook Mailbutler) از قدرت ChatGPT در صندوق ورودی مایکروسافت اوت‌لوک خود لذت ببرید. به این صورت که دستیار هوشمند Mailbutler از قدرت ChatGPT استفاده می‌کند تا عملکرد زیر را به طور کامل در صندوق ورودی اوت‌لوک شما یکپارچه کند:

  • به ایمیل‌ها پاسخ دهید
  • ایمیل‌ها را خلاصه کنید
  • ایمیل‌ها را بر اساس کلمات کلیدی ورودی کوتاه بنویسید
  • کارها را از ایمیل ایجاد کنید
  • اطلاعات تماس را پیدا کنید
  • ایمیل‌ها را قبل از ارسال بهبود دهید

همه اینها، بدون اینکه صندوق ورودی ایمیل خود را ترک کنید، انجام می‌شود.

با ChatGPT به ایمیل‌های اوت‌لوک خود پاسخ دهید

دستیار هوشمند (Mailbutler) به شما کمک می‌کند که ایمیل‌ها را سریع‌تر، بدون اشتباه و با استرس کمتر بنویسید. دیگر لازم نیست زمان زیادی را در پنجره نوشتن اوت‌لوک خود صرف کرده و پاسخی عالی ایجاد کنید. از هوش مصنوعی Mailbutler (AI) برای نوشتن پاسخ استفاده کنید. با یک کلیک، یک پاسخ پیشنهادی به ایمیل بر اساس محتوای پیام و سبک نوشتن ایجاد می‌کند. می‌توانید انتخاب کنید که پاسخ منفی یا مثبت را بدهید، برای مثال، اگر کسی برای شما دعوت نامه ارسال کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پاسخ پیشنهادی را بررسی و ویرایش کنید و دکمه ارسال را فشار دهید.

دستیار ایمیل ChatGPT برای اوت‌لوک

خواندن ایمیل‌های طولانی را متوقف کنید.ChatGPT توسط OpenAI به عنوان بهترین هوش مصنوعی برای خلاصه کردن وب‌سایت‌ها، اسناد بزرگ یا حتی کل کتاب‌ها شناخته می‌شود. چرا از این قابلیت در صندوق ورودی ایمیل خود برای صرفه‌جویی در خواندن رشته‌های طولانی ایمیل استفاده نمی‌کنید؟!

ادغام (Mailbutler’s ChatGPT Outlook) به شما این امکان را می‌دهد که خلاصه‌ای از ایمیل خود را تنها با یک کلیک و بدون خروج از صندوق ورودی خود دریافت کنید. این کار ارزیابی صندوق ورودی خود را آسان می‌کند و تصمیم می‌گیرد که چه چیزی به توجه شما نیاز دارد، بدون اینکه به خواندن کامل هر پیام نیاز داشته باشید.

با ChatGPT مستقیماً در اوت‌لوک ایمیل بنویسید

تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند کلمه کلیدی را ارائه دهید و هوش مصنوعی Mailbutler با نوشتن یک ایمیل کامل، بقیه کارها را برای شما انجام خواهد داد. این به شما کمک می‌کند ایمیل‌ها را سریع‌تر، مؤثرتر و بدون هیچ غلط املایی یا اشتباه دیگری بنویسید. با Mailbutler، دیگر مجبور نیستید ساعت‌ها را در اوت‌لوک صرف کنید تا ایمیلی عالی بسازید. هوش مصنوعی این کار را برای شما انجام می‌دهد.

هوش مصنوعی به شما می‌گوید که در اوت‌لوک چه کارهایی باید انجام شود. پیگیری تمام وظایف خود بدون از دست دادن چیزی می‌تواند استرس‌زا و وقت‌گیر باشد. خواندن یک ایمیل، پردازش تمام اطلاعات و ایجاد کارهای انجام شده بر اساس محتوای ایمیل می‌تواند بسیار دشوار باشد. اما دیگر نه! اکنون، شما فقط باید از این دستیار هوشمند بخواهید تا ایمیل شما را برای یافتن وظایف اسکن کند و یک نمای کلی از وظایف احتمالی ناشی از مکالمه ایمیل در اختیار شما قرار می‌دهد. شما همچنان در صندلی راننده هستید و به او می‌گویید که کدام یک از آنها را می‌خواهید به لیست کارها اضافه کند و کدام را نه. اما دیگر نیاز به بررسی دستی ایمیل‌ها برای انجام هر کار و یادداشت کردن آنها را ندارید.

مدیریت ارتباط با مشتری در سطح بعدی

همه ما می‌دانیم که روابط با مشتری برای راه‌اندازی یک کسب و کار موفق بسیار مهم است، اما یک ابزار نرم افزاری CRM تنها زمانی مفید است که دائماً اطلاعات جدیدی به آن بدهید. اما بیایید صادق باشیم، چه کسی زمان ایجاد مخاطبین جدید را به صورت دستی دارد؟ شماره تلفن، آدرس ایمیل، نام شرکت و غیره را وارد کنید تا چندین مخاطب جدید هم سن طول می‌کشد. خوشبختانه، همه اینها را می‌توان فوراً توسط هوش مصنوعی Mailbutler ، که ایمیل شما را برای اطلاعات تماس اسکن می‌کند، انجام داد. در نتیجه می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام اطلاعات برای شما ارزشمند است و آنها را با یک کلیک ذخیره کنید.

دیگر خبری از غلط املایی یا گرامر بد نیست

در حال حاضر برنامه‌هایی مانند Grammarly وجود دارد که به شما در املا و دستور زبان کمک می‌کند. اما ما معتقدیم که هوش مصنوعی ChatGPT در حال حاضر بهترین است، زیرا می‌تواند به طور کامل زمینه ایمیل شما را درک کند. با دستیار هوشمند Mailbutler، شما مستقیماً به ChatGPT متصل هستید و به شما این امکان را می‌دهد تا قبل از ارسال ایمیل، آخرین اشتباه تایپی، دستور زبان و املا را بررسی کنید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *