بیشتر اوقات وقتی اکانت‌های تجاری دارید و خیلی‌ها را فالو کرده‌اید، با خودتان می‌گویید: “چقدر خوب می‌شد اگر می‌توانستم تمام آن‌ها را یکباره آنفالو کنم” . خوشبختانه برنامه‌های زیادی هستند که به شما کمک می‌کنند تا این روند را به صورت دستی طی نکنید.

ما در نوشته‌ی امروزمان در پرشین تولز، لیستی از این اپلیکیشن‌های رایگان را آورده‌ایم، فقط در نظر بگیرید که اولین بار که می‌خواهید در هر کدامشان لاگین کنید، احتمالا پیغام خاصی برای ورود می‌بینید. نگران نباشید، اکانت خود را در صفحه رسمی تحت وب اینستاگرام باز کنید، در پیغام نمایش داده شده THIS WAS ME را بزنید یا کد امنیتی را وارد کنید، همه چیز به خوبی پیش می‌رود.

یکباره آنفالو کردن تمام فالورهای اینستاگرام در اندروید

Unfollower for Instagram

Unfollower for Instagram یک برنامه ریگان است که به شما اجاز می‌دهد تا اکانت‌ها را با یک تپ ساده و به صورت دسته‌ای آنفالو کنید. این برنامه به شما دو گزینه می‌دهد، یا کاربرانی که شما را فالو نکرده‌اند آنفالو کنید یا اینکه آن‌ها که شما را فالو کرده‌اند آنفالو کنید. این برنامه از API رسمی اینستاگرام استفاده می‌کند، به همین خاطر لیست فالورهای شما به روز بوده و از نظر امنیتی نیز اوضاع خوبی دارد. نکته دیگر اینکه برنامه کاملا رایگان بوده و محدودیتی ندارد، پس شما می‌توانید تنظیمات لازم را انجام داده برنامه کار خود مبنی بر آنفالو کردن را انجام می‌دهد و شما می‌تواند به کارهای دیگر خود روی اینستاگرام مشغول شوید.

یکباره آنفالو کردن تمام فالورهای اینستاگرام در iOS

Mass Unfollow for Instagram

Mass Unfollow for Instagram نام برنامه‌ای رایگان است که کاری که می‌خواهید انجام دهید را به شکلی عالی در گوشی آیفون و آیپد برایتان به انجام می‌رساند. برای انجام کار هم کافی است به برگه‌ی Following بروید، روی select all the users بزنید تا همه‌ی کاربران انتخاب شوند و سپس روی Unfollow بزنید. متاسفانه مثل بیشتر برنامه‌های آیفون، این برنامه نیز محدودیت‌هایی دارد و تنها به شما اجازه آنفالو کردن ۱۰۰ کاربر به صورت یک جا را می‌دهد، مگر اینکه نسخه پولی آن به قیمت ۱٫۹۹ دلار را بخرید.

یکباره آنفالو کردن تمام فالورهای اینستاگرام در PC

Auto Follower for Instagram

بر خلاف برنامه‌های مخصوص گوشی، این کار در PC با افزونه کروم قابل انجام است. افزونه Auto Follower for Instagram را که روی کروم نصب کنید و از روی وبسایت اینستاگرام به بخش فاورکننده‌ها بروید، خواهید دید که به راحتی امکان انتخاب تمامی کاربران و آنفالو کردن دسته‌ای آن‌ها را خواهید داشت. فراموش نکنید برای اینکه اکانت شما با مشکل مواجه نشود، میزان آنفالو در آن واحد را به ۱۰ مورد کاهش دهید، به این ترتیب مراحل آنفالو کردن با فاصله و به صورت خودکار انجام می‌شود و شما نیز با مشکل مواجه نمی‌شوید.

 

Join the Conversation

2 Comments

  1. سلام من نصب کردم افزونه رو داخل اینیستا هم رفتم امت بازم نتونستم همه فالور ها رو یک جا انتخاب کنم و این تبی که شما تو عکس گذاشتین نیومد.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *