چیزی که برنامه Yoast SEO برای شاپیفای Shopify در نظر گرفته تا آن را متمایز کند این است که توسط تیمی با بیش از ده سال تجربه در سئو ایجاد شده است. حال  این راه حل چگونه افراد بیشتری را به فروشگاه شما جذب می‌کند؟ و در واقع چه کاری می‌توانید با آن انجام دهید؟ در این مقاله ما شش دلیل را برای افزایش رتبه به شما ارائه می‌کنیم.

اصلاح تم‌های Shopify

هنگامی که یک برنامه سئو را نصب می‌کنید، احتمالاً تغییراتی در وب سایت و موضوع شما ایجاد می‌شود. چنین چیزی کاملا طبیعی است. در واقع، قبلاً تغییرات دیگری در فایل‌های تم شما ایجاد شده است. بسیاری از برنامه‌های جدیدی که نصب می‌کنید، تغییرات خود را در بالای برنامه‌های موجود اعمال می‌کنند. به همین دلیل است که سایت‌ها اغلب با موارد ناهماهنگ، نادرست و گمشده‌ای از سئو مواجه می‌شوند. به خصوص اگر در طول تاریخ از چندین برنامه استفاده کرده باشید. Yoast SEO برای برنامه Shopify واقعا هوشمند است. به طور مشروط یک دسته کامل از موارد بالقوه متناقض را حذف می‌کند و خود را به روش بهتری خارج می‌کند. به‌جای اینکه آن را در بالای چیزی که از قبل وجود دارد وارد کنید.

داده‌های ساختار یافته

داده‌های ساختار یافته به گوگل و سایر موتورهای جستجو کمک می‌کند تا صفحات شما را بهتر درک کند. همچنین این داده‌ها برای رتبه‌بندی شما مفید می‌باشد. رویکرد داده‌های ساختاریافته برای اتصال و توصیف محصولات و صفحات کار بسیار خوبی انجام می‌دهد. این داده‌ها در یک نمودار به یکدیگر متصل می‌شوند و به گونه‌ای خروجی می‌دهند که تضاد و همپوشانی را به حداقل برسانند. داده‌های ساختاریافته همچنین این امکان را فراهم می‌کند که رتبه‌بندی مشتریان شما در نتایج جستجو نمایش داده شود.

سئو و بهینه‌سازی وب سایت در شاپیفای

برای بیش از ده سال تجربه، Yoast در حال ساخت محصولاتی است که به افراد دارای وب سایت وردپرس در سئوی خود کمک می‌کند. تمام این تجربه‌ها منجر به ایجاد اپلیکیشنی شده است که بسیاری از موارد فنی سئو را برای شما مدیریت می‌کند. به عنوان مثال، بهترین روش برای دستورالعمل‌های متا ربات‌ها، تنظیم صحیح کنترل‌های نمایه‌سازی در حالت‌های صفحه‌بندی‌شده می‌باشد. نکته اصلی اینجا است که چنین تنظیماتی نقش مهم و بسزایی در بالا رفتن شما در نتایج جستجو دارند.

ارائه کنترل سئو در سطح فردی

شما با سئوی  Yoast در شاپیفای تصمیم می‌گیرید که چگونه عناوین و توضیحات متا بر اساس نوع محتوا تنظیم شوند. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا روشی ثابت برای نمایش عناوین و توضیحات متای خود در نتایج جستجو تنظیم کنید. این برنامه کنترل صفحات را در اختیار شما قرار می‌دهد تا تغییرات مورد نظر خود را در هر صفحه یا محصولی که روی آن کار می‌کنید انجام دهید.

ایجاد محتوای باکیفیتی که موتورهای جستجو آنها را دوست دارند

محتوا یک عنصر کلیدی در سئو است. همان طور که می‌دانید گوگل از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اهمیت محتوای با کیفیت را به دنیای سئو یادآوری کند. برای شروع و حفظ رتبه، باید به تولید محتوای عالی ادامه دهید. محتوایی که برای بازدیدکنندگان سایت و موتورهای جستجو قابل درک باشد. به همین دلیل است که هنگام ایجاد محتوا برای صفحات محصول و پست‌های وبلاگ، خوانایی بسیار مهم است. نوشتن پست‌های وبلاگ با کیفیت بالا و ایجاد توضیحات عالی محصول همیشه باید در اولویت باشد.

درک محتوای تولید شده به بیست زبان مختلف

یکی از مهم‌ترین دلایلی که شما بخواهید از  Yoast SEO در شاپیفای خود استفاده کنید این است که در سال اخیر می‌توان آن را بهترین برنامه موجود برای درک محتوای نوشته شده به زبان شما و دادن بازخورد مستقیم در مورد آن دانست. در حال حاضر، Yoast  می‌تواند این کار را به بیست زبان مختلف انجام دهد: انگلیسی، هلندی، آلمانی، فرانسوی، روسی، ایتالیایی، اسپانیایی، سوئدی، پرتغالی، لهستانی، عربی، عبری، مجارستانی، نروژی، ترکی، چکی، ژاپنی، یونانی، اسلواکی و اندونزیایی. این موضوع تامل برانگیز است. چرا که برنامه‌های سئوی زیادی وجود دارد که بر روی زبان انگلیسی تمرکز دارند و فقط سئوی فنی را ساپورت می‌کنند. اما شما با استفاده از Yoast SEO Shopify با یک تیر دو نشان خواهید زد.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *