اگر یک صفحه اینستاگرام داشته باشید، ممکن است برای افزایش فالوورهای خود نیاز به خرید فالوور داشته باشید! خرید فالوور همیشه هم بد نیست و اگر با رعایت نکات اصولی آن باشد، می تواند به رشد شما کمک کند. به خصوص زمانی که تازه صفحه اینستاگرام خود را راه اندازی کرده اید، خرید فالوور ایده مناسبی است تا بتوانید نظر افراد دیگری را برای فالور کردن خود جلب کنید. البته برای آن که بتوانید بهترین کیفیت را از خرید فالوور داشته باشید، ابتدا باید ببینید چه لازم است چه نکاتی رعایت شود تا بهترین نتیجه را بگیرید. در این مقاله قصد داریم به بررسی چند نکته مهم در مورد خرید فالوور اینستاگرام بپردازیم تا بتوانید راحت تر در مورد آن تصمیم بگیرید. بنابراین اگر قصد خرید فالوور دارید، در این مقاله همراه ما باشید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

حفظ امنیت هنگام خرید فالوور اینستاگرام

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که تصمیم به خرید فالوور اینستاگرام گرفته باشید اما در هنگام خرید، این سوال برایتان پیش بیاید که اگر امنیت صفحه ما به خطر بیفتد باید چه کار کنیم! در واقع، کاربران نگران صفحه اینستاگرام خود هستند و حتی گاهی اوقات نگران این موضوع هستند که سایت ارائه دهنده خدمات سفارش آن ها را تحویل ندهد. این موارد باعث می شود تا نگرانی های مختلفی در کاربران به وجود بیاید، اما برای رفع این نگرانی باشد چکار کنیم؟ امنیت خرید فالوور اینستاگرام یکی از مسائلی است که هر کاربری که بخواهد فالوور اینستاگرام خریداری کند، باید به آن دقت کند. امنیت خرید فالوور اینستاگرام در چند مورد بسیار مهم خلاصه می شود! اولین مورد آن، این است که هنگام سفارش اگر هزینه از شما دریافت شد اما خدماتی ارائه نشد باید چه کار کنیم؟

در چنین شرایطی شاید بتوانید هزینه خود را پس بگیرید، اما مراحل اداری آن بسیار طولانی است. از طرف دیگر، با رعایت چند نکته ساده و استفاده از سرویس دهنده های معتبر نظیر سایت اینستا ربات می توانید جلوی چنین مشکلی را به راحتی بگیرید.

نکات مهم در مورد خرید فالوور اینستاگرام

اگر قصد خرید فالوور اینستاگرام را دارید و می خواید از یک خدمات دهنده مطمئن فالوور بخرید، چند نکته وجود دارند که با رعایت آن ها می توانید بهترین سرویس دهنده را انتخاب کنید! در واقع با رعایت این نکات به راحتی می توانید یک مجموعه مورد اعتماد برای خرید فالوور اینستاگرام پیدا کنید. 4 مورد از مهم ترین نکاتی که برای امنیت خرید فالوور اینستاگرام باید به آن دقت کنید عبارتند از:

1. وجود روش‌های مختلف پشتیبانی

اولین نکته ای که برای خرید فالوور اینستاگرام باید به آن دقت کنید، این است که از کدام مجموعه خریداری می کنید! بخش پشتیبانی مجموعه یکی از مهم ترین بخش هایی است که هنگام انتخاب ارائه دهندگان خدمات اینستاگرام باید دقت کنید. معمولاً خدمات دهندگان حرفه ای چندین راه برای پشتیبانی از کاربران قرار می دهند تا اگر کاربران از طریق یک روش قادر به برقراری ارتباط نبودند، از روش دیگری استفاده کنند.

در حالی حاضر بسیاری از کسب و کارها از طریق بخش پشتیبانی آنلاین، سوالات کاربران خود را پاسخ می دهند. شما هم هنگام انتخاب سرویس دهنده باید بررسی کنید و ببینید که کدام سرویس دهنده از پشتیبانی آنلاین استفاده می کند. همچنین یک سوال از پشتیبان آنلاین بپرسید تا ببینید که چقدر طول می کشد تا سوال شما را پاسخ دهند. اگر مدت زمان پاسخگویی مناسب باشد، می توانید به آن مجموعه اعتماد کنید اما اگر خیلی طول کشید، شاید بهتر باشد از یک مجموعه دیگر برای خرید فالوور اینستاگرام استفاده کنید. البته گاهی اوقات ساعت کاری در بخش پشتیبانی مشخص شده است که باید به آن توجه کنید!

2. میزان پاسخگویی پشتیبانی تلفنی

در هر کسب و کاری ممکن است مشتریان به مشکلی برخورد کنند که در آن نیاز به تماس سریع با تیم پشتیبانی داشته باشند! معمولاً پشتیبانی تلفنی سریع ترین راه برای رفع مشکل است و بهتر است کسب و کاری که قصد خرید فالوور اینستاگرام از آن را دارید، این نوع پشتیبانی را داشته باشد. گاهی اوقات کسب و کارها شماره تماسی در سایت درج می کنند اما پاسخگوی کاربران نیستند! در این صورت یا شماره درج شده اشتباه است یا آن کسب و کار ارزشی برای کاربران خود قائل نیست. در چنین شرایطی هم بهتر است از یک خدمات دهنده دیگر برای خرید فالوور استفاده کنید!

بنابراین اگر قصد خرید فالوور اینستاگرام از یک سرویس دهنده را دارید، بهتر است به سراغ کسب و کاری بروید که شماره تماس برای پشتیبانی تلفنی در سایت خود درج کرده است! همچنین برای یک بار هم که شده، با آن ها تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید تا ببینید تیم پشتیبانی آن مجموعه چقدر در کنار شما است. اگر نتیجه رضایت بخش بود، به راحتی می توانید به آن ها اعتماد کنید و سرویس موردنظر خود را خریداری کنید.

3. استفاده از درگاه مستقیم بانکی

یکی دیگر از بخش هایی که می توانید برای بررسی میزان اعتبار یک خدمات دهنده فروش فالوور اینستاگرام به آن دقت کنید، درگاه بانکی است! معمولاً برای دریافت درگاه بانکی به صورت مستقیم یا واسط، مدارکی از کاربر گرفته می شود تا آن کسب و کار تایید شود. اگر مدارک درست باشد و آن کسب و کار مدارک دقیقی داشته باشد، درگاه بانکی دریافت می کند. داشتن درگاه بانکی نشان دهنده معتبر بودن آن خدمات دهنده است و می توانید از خدمات آن استفاده کنید.

به خصوص زمانی که درگاه بانکی به صورت مستقیم باشد، نشان می دهد که آن کسب و کار خیلی دقیق و حرفه ای فعالیت های خود را انجام داده است! بنابراین هنگام انتخاب یک خدمات دهنده فروش فالوور اینستاگرام به این موضوع دقت کنید که درگاه بانکی مستقیم در آن سایت استفاده شده است یا خیر! اگر درگاه بانکی مستقیم است، آن کسب و کار اعتبار بالایی دارد. گاهی اوقات هم درگاه های واسط اعتبار بالایی دارند اما به اندازه درگاه بانکی مستقیم معتبر نیستند!

4. عدم ارائه رمز عبور به سایت ارائه دهنده خدمات

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید فالوور اینستاگرام باید در نظر بگیرید، این است که برای خرید خدمات خرید فالوور اینستاگرام نیازی به ارائه رمز عبور نیست! تنها چیزی که نیاز است، باز نگه داشتن پیج (خارج کردن آن از حالت خصوصی) است تا سرویس موردنظر به راحتی روی صفحه اینستاگرام شما اجرا شود. گاهی اوقات خدمات دهندگان از شما درخواست رمز عبور برای ارسال فالوور دارند که در این صورت شک نکنید که هدف دیگری غیر از افزایش فالوورهای شما قرار است اتفاق بیفتد.

پس اگر می خواهید امنیت صفحه و خرید فالوور اینستاگرام شما حفظ شود، حتماً از خدمات دهندگانی که از شما درخواست رمز عبور نمی کنند استفاده کنید. تنها چیزی که نیاز است به چنین افرادی بدهید، نام کاربری صفحه اینستاگرام است و هیچ چیز دیگری نیاز نیست! البته همان طور که گفتیم، صفحه شما باید روی حالت خصوصی قرار نگرفته باشد تا بتوانید فالوورهای صفحه خود را افزایش دهید.

چگونه برای خرید فالوور اینستاگرام زمان‌بندی درست انجام دهیم؟

یکی از نکاتی که برای خرید فالوور اینستاگرام اهمیت زیادی دارد، زمان بندی درست برای گرفتن بهترین نتیجه است. گاهی اوقات کاربران بدون توجه به زمان، اقدام به خرید فالوور می کنند که این مسئله تنها باعث آسیب دیدن صفحه می شود! به خصوص زمانی که بخواهید تعداد زیادی فالوور به صفحه اینستاگرام خود اضافه کنید باید حتماً به زمان دقت کنید. در این بخش از مقاله می خواهیم به بررسی 4 مرحله برای افزایش فالوور به صورت زمان بندی شده بپردازیم تا بهترین نتیجه را بگیرید:

مرحله اول) تعیین تعداد فالوور موردنظر

اولین قدم برای آن که بتوانید بهترین نتیجه را از خرید فالوور بگیرید، این است که ببینید چقدر فالوور نیاز دارید! گاهی اوقات صفحات اینستاگرامی با 10 هزار دنبال کننده می توانند فعالیت رسمی خود را شروع کنند اما گاهی اوقات به بیشتر از 100 هزار فالوور نیاز دارند. این سوال را پیش از هر اقدامی باید حتماً از خودتان بپرسید تا بتوانید استراتژی مناسبی برای خود در نظر بگیرید. اکنون که مشخص شد چه تعداد فالوور نیاز دارید، نباید همه آن ها را به صورت یک جا روی پیج پیاده سازی کنید! بلکه باید به سراغ مرحله دوم یعنی انتشار پست در اینستاگرام بروید.

مرحله دوم) انتشار پست در اینستاگرام و خرید فالوور

انتشار پست در اینستاگرام اهمیت بسیار زیادی دارد و بر اساس الگوریتم های اینستاگرام، اگر صفحه شما فالوورهای زیادی داشته باشد اما پستی نداشته باشید، ممکن است پیج از طرف اینستاگرام بلاک شود. در این مرحله باید 15 پست برای یک ماه آماده کنید و هر پست را با فاصله زمان روز در میان منتشر کنید. سپس به اندازه یک دهم فالوورهای موردنیاز، پس از هر پست به پیج اضافه کنید! مثلاً اگر قصد خرید 20 هزار فالوور را دارید، پس از انتشار هر پست 2 هزار نفر به صفحه اضافه کنید.

مرحله سوم) برنامه ریزی برای لایک، ویو و کامنت پست ها

لایک بخش مهمی از فرآیند خرید فالوور اینستاگرام است! در این مرحله شما باید به اندازه 30 درصد تعداد فالوورهای اضافه شده به صفحه، روی پست آخر لایک خریداری کنید. به عنوان مثال در بخش بالا که 2 هزار فالوور پس از پست اول اضافه کردیم، اکنون باید 600 لایک روی پست آخر درج کنیم. همچنین لایک و سیو اینستاگرام ارزش زیادی در رشد صفحه دارند و نباید آن را فراموش کنید.

مرحله چهارم) کارهایی که پیش از خرید فالوور باید انجام دهید چیست؟

گاهی اوقات کاربران اقدام به خرید فالوور واقعی می کنند که در این صورت ممکن است بتوانید برخی از آن ها را به فالوورهای همیشگی صفحه خود تبدیل کنید! البته ممکن است شما را آنفالو کنند و باید جلوی این کار را بگیرید. در هر صورت امکان ریزش همیشه وجود دارد اما شما با انجام دادن چند کار می‌توانید از این اتفاق جلوگیری کنید. بهتر است پیش از خرید فالوور تعدادی پست با کیفیت را در پیج خود قرار دهید. انجام این کاراز دو جهت حائز اهمیت است. اولا این که فالوورهایی که از طریق خریدن به پیج خود اضافه می‌کنید با دیدن این پست‌ها علاقه مند می‎شوند که محتوای شما را دنبال کنند. از سویی دیگر کاربران دیگر با دیدن پست‌ها و تعداد فالوورها فکر می‌کنند که این دنبال‎‌کننده‌ها به شیوه‌ی طبیعی به پیج شما اضافه شده‌اند، در نتیجه متوجه خریداری فالوور توسط شما نخواهند شد. بهتر است. سعی کنید پست های جذابی طراحی کنید که کاربر با دیدن آن خوشش بیاید و طرفدار شما شود.

همچنین باید اهمیت هشتگ را در نظر بگیرید و حتماً از آن استفاده کنید! در واقع باید سعی کنید در پست‌های خود از تعدادی هشتگ مناسب و مرتبط از جمله هشتگ‌های ترند، هشتگ‌های برند و هشتگ‌های مفهومی استفاده کنید تا خود را حرفه‌ای تر نشان دهید. پروفایل خود را تکمیل کرده و عکس خوب در آن قرار داده و توضیحات مورد نیاز را در بخش بیوگرافی درج کنید. در قرار دادن پست‌ها، تنوع را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده و پست‌های ویدیویی، عکس، اسلاید و igtv قرار دهید. همچنین استوری را فراموش نکنید.

با این چند مرحله به راحتی می توانید فالوورهای صفحه اینستاگرام خود را افزایش دهید!

یک توصیه مهم از طرف متخصصان!

استفاده از تکنیک خرید فالوور برای هر کسب و کار مناسبی است اما باید در زمان مناسب صورت بگیرد! همچنین باید مراحل آن را به خوبی طی کنید تا نتیجه بسیار خوبی از آن بگیرید. در غیر این صورت، ممکن است کاربران شما را آنفالو کنند و کاملاً نتیجه برعکس بگیرید. در واقع متخصصان توصیه می‌کنند که هر کسب و کاری که دوست دارد خود را ارتقاء دهد و درآمد بیشتری داشته باشد، بهتر است که از تکنیک خرید فالوور دربازه‌ی زمانی خاصی از تاسیس استفاده کند. هر چه فالوورهای بیشتری داشته باشید میزان تعامل در پیج شما و نرخ اینگیجمنت افزایش پیدا می‌کند. در نتیجه امکان ورود شما به بخش اکسپلورر خیلی زیاد خواهد شد. فرقی نمی‌کند که در چه حوزه‌ای مشغول به کار هستید. اگر از طریق تبلیغات درآمد کسب می‌کنید، اگر با فروش مستقیم کالا و خدمات پول در‌می‌آورید، اگر در حوزه‌ی همکاری در فروش فعال هستید، تعداد فالوورها روی میزان فروش شما اهمیت زیادی دارد و باید حتماً به آن توجه ویژه ای کنید.

نتیجه گیری

اگر قصد خرید فالوور با کیفیت را دارید و نمی خواهید امنیت صفحه شما به خطر بیفتد، نکاتی وجود دارد که با رعایت آن ها می توانید افزایش فالوور موفقی داشته باشید. در این مقاله سعی کردیم به بررسی کامل این نکات بپردازیم تا بهترین نتیجه را از خرید فالوور اینستاگرام بگیرید! اگر سوالی دارید، می توانید از طریق بخش نظرات مطرح کنید تا شما را راهنمایی کنیم.

طراح گرافیک و وب‌سایت، متخصص تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو

Join the Conversation

1 Comment

  1. سلام خسته نباشید، ببخشید من درباره خرید فالوور توی مجله اقتصاد آفرین یک رپورتاژ میخوندم، نوشته بود با استفاده از یکسری ربات هم میشه فالوور هارو افزایش داد. خواستم بدونم این روش امنه؟ باعث بلاک شدن اکانت نمیشه؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید ❤️🙏

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *