اگر قصد سفر دارید، ابتدا باید بهترین مقصد را با توجه به هدف و بودجه‌تان انتخاب کنید و بلیط رفت و برگشت را تهیه کنید. همچنین جایی برای اقامت رزرو کنید. اما دیگر لازم نیست برای انجام همه این‌ها وقت و انرژی زیادی صرف کنیم. زیرا با استفاده از اپلیکشن‌های سفر که بر روی موبایل نصب می‌شوند، کارها سریع‌تر و آسان‌تر صورت می‌گیرند . در این مقاله قصد داریم به بررسی برخی از ابزارها و اپلیکیشن‌هایی که در هنگام سفر به آن نیاز خواهید داشت بپردازیم. اپلیکیشن‌هایی برای رزرو خدمات حمل‌ونقل، اقامت، تفریح و… به کمک شما می‌آیند که برخی از این اپلیکیشن‌ها مختص به سرویس‌های داخلی و برخی برای سرویس‌های خارجی هستند.

پیش‌بینی وسایل موردنیاز با اپلیکیشن PackPoint

رفتن به یک سفر نیازمند تامین برخی از ابزار و وسایل است تا بتوانید در سفر خود از آن استفاده کنید؛ حال این وسایل باتوجه به نوع سفر، مدت زمان، مقصد و… متفاوت هستند! برای فراهم کردن وسایل موردنیاز برای هر سفر نیازمند بدست آوردن تجربه‌های زیادی هستید تا بدانید در هر سفر چه وسایلی را باید همراه خود بردارید. یکی از بهترین اپلیکیشن‌هایی که در پیش از سفر، در هنگام سفر و حتی بعد از سفر برای شما مفید است، اپلیکیشن PackPoint است که با استفاده از آن قادر به پیش‌بینی وسایل موردنیاز برای سفر با توجه به مدت زمان آن، مقصد، نوع و همچنین تعداد نفرات همراه خود خواهید بود.

اپلیکیشن PackPoint لیست فعالیت‌های شما را در طول سفر می‌گیرد و به شما لیستی از امکانات و ابزار موردنیاز می‌دهد تا بتوانید یک سفر بسیار عالی را تجربه کنید. یکی از قابلیت‌های بسیار جالب و عالی این اپلیکیشن، قابلیت به اشتراک‌گذاری تجربیات سفر و همچنین امکانات لازم در سفر با سایر کاربران است! به طور مثال می‌توانید دوستان خود را در این اپلیکیشن دنبال کنید و سپس لیست امکانات موردنیاز خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید؛ در این لیست می‌توانید مشخص کنید که وظیفه نگهداری و جابه‌جایی هریک از وسایل را کدام یک از دوستانتان به عهده دارد. بسیاری از افراد هستند که کمتر تجربه سفر دارند و در این اپلیکیشن می‌توانند مقصدی مشابه با مقصد خود تعیین کنند؛ سپس اپلیکیشن به شما لیست امکانات پیشنهادی و موردنیاز شما را پیشنهاد می‌دهد.

موارد امنیتی و امکانات مجاز در سفرهای هوایی با اپلیکشن My TSA

یکی از مهم‌ترین مسائلی که بسیاری از افراد از آن اطلاع کاملی ندارند، وسایل و ابزاری است که در هنگام سفرهای هوایی می‌توانند با خود حمل کنند! همین مسئله سبب می‌شود تا بسیاری از افراد در هنگام سفر و حمل وسایل، با مشکلاتی مواجه شوند و در سفر خود معطلی را تجربه کنند. اپلیکشن My TSA یک ابزار بسیار عالی و کاربردی است که به شما کمک می‌کند تا وسایلی را که می‌توانید در سفرهای هوایی و هواپیما حمل کنید را شناسایی کنید! این وسایل، وسایلی هستند که بخش امنیتی فرودگاه به آن اجازه حمل در بار و همچنین بخش سرنشین را می‌دهد.

پیش از آنکه بخواهید چمدان خود را برای یک سفر لذت‌بخش ببندید، این اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب کنید و سپس وسایل مجاز برای حمل را بررسی کنید. پس از بررسی، وسایل خود را با آن تطبیق بدهید و به این صورت می‌توانید متوجه شوید که کدام یک از وسایل شما اجازه حمل با هواپیما را ندارد و برای حمل آن به فکر راه‌حل باشید.

یافتن بهترین صندلی‌های هواپیما با استفاده از اپلیکشن SeatGuru

اپلیکشن SeatGuru یک اپلیکیشن کاربردی و حرفه‌ای دیگر است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین صندلی برای یک سفر لذت‌بخش را تجربه کنید. این اپلیکیشن با بررسی تمام بخش‌های یک هواپیما به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک صندلی با موقعیت مناسب و با رفاه بیشتر را انتخاب کنید؛ به طور مثال این اپلیکیشن به کاربران خود می‌گوید که در هواپیمایی که قصد سفر با آن را دارید، در صندلی پیشنهاد شده جای پای بیشتری دارید و سفری آسوده‌تر را با آن صندلی تجربه خواهید کرد. از دیگر مزایای این اپلیکیشن این است که به شما می‌گوید کدام صندلی‌ها بیشترین جا برای حمل بار همراه را دارند و می‌توانید وسایل خود را بهتر در جای تعیین‌شده قرار دهید.

استفاده از اپلیکیشن‌ها در هنگام سفر به شما کمک می‌کنند تا بدون دسترسی مستقیم به سازمان‌های خدماتی از هر نقطه در جهان بتوانید سرویس‌های موردنظر خود را رزرو کنید. مهم‌ترین مسئله در هنگام سفر حمل‌ونقل و اقامت است که هریک از این موارد می‌توانند به شما کمک کنند تا بدون اطلاع قبلی در همان لحظه سرویس‌های موردنظر خود را بررسی و در نهایت رزرو کنید. اپلیکیشن‌های حمل‌ونقل که معمولا به دست سازمان‌های حمل‌ونقل طراحی و توسعه پیدا می‌کنند، به شما کمک می‌کنند تا بتوانید به صورت آنلاین و لحظه‌ای از آخرین بلیط‌ها اطلاع پیدا کنید. همچنین این اپلیکیشن‌ها تخفیف‌های بسیار خوبی به صورت عمومی و خصوصی در اختیار شما قرار می‌دهند که هزینه‌های سفر شما را کاهش می‌دهند.

طراح گرافیک و وب‌سایت، متخصص تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *