بازی‌های پلت‌فرم همیشه جزو محبوب‌ترین ژانرهای بازی‌های کامپیوتری بوده‌اند و حالا هم که خیلی‌ها روی موبایل‌های خود بازی می‌کنند، لذت این بازی‌ها دوچندان می‌شود. همین حالا هم عناوین مهمی همچون سونیک، ماریو یا ریمن بر روی موبایل عرضه شده‌اند و بازی‌های بیشتری هم در راه هستند.

همین محبوبیت بالای بازی‌های پلت‌فرم باعث شده تا ما نوشته‌ای برای شما تدارک ببینیم و بهترین بازی‌های پلت‌فرم موبایلی را به شما معرفی کنیم.

  1. Hot Lava

Hot Lava اگر بهترین بازی‌های پلت‌فرم بر روی موبایل نباشد، بدون شک یکی از بهترین‌ها است. اما متاسفانه تنها بر روی اپل آرکید ارائه شده و شما برای انجام آن باید، هم یک آیفون یا آیپد داشته باشید و هم اشتراک آرکید را خریداری کنید. شما در این بازی، نقش یک اسباب بازی را دارید که باید از موانع مختلف رد شوید.

Hot Lava

  1. Super Mario Run

سوپرماریو همیشه جزو معروف‌ترین و بهترین بازی‌های پلت‌فرم بوده و هست و نسخه‌ی موبایلی این بازی نیز به سرعت به محبوبیتی بالا دست پیدا کرد. Super Mario Run کاملا آن جادوی ماریو را در خود دارد و تنها یک بازی معمولی با نامی بزرگ نیست، بلکه یک بازی پلت‌فرم فوق‌العاده است.

Super Mario Run

  1. Grimvalor

Grimvalor یک بازی پلت‌فرم هیجان انگیز است که هم مبارزات سریع و جالبی دارد و هم باید مراحل را با پرش و رد شدن از موانع طی کنید. غول‌های پایانی بزرگ و منحصر به فرد و داستان زیبا در کنار عوامل بصری چشم‌گیر از Grimvalor یک بازی کامل و عالی ساخته است.

Grimvalor

  1. Spitkiss

بازی‌های پلت‌فرم گاهی باید آنقدر دوست داشتنی باشند که نشود زمین گذاشتشان و Spitkiss نیز دقیقا یکی از این بازی‌هاست که شما در نقش یک دختر مازه خواهید بود که باید مراحل را با یک گیم پلی دوست داشتنی و جذاب طی نمایید.

Spitkiss

  1. سری بازی‌های Mikey

Mikey سری بازی‌هایی است که مختص به موبایل طراحی شده و چندین عنوان از آن ارائه شده است. Mikey یک عنوان پلت‌فرم سریع است که که هر مرحله‌اش به شکلی عالی طراحی شده تا حس و حال بازی‌های کلاسیک را به شما القا کند. البته هر 4 بازی Mikey بر روی اپ استور ارائه شده و دارندگان گوشی‌های اندرویدی امکان انجام آن‌ها را ندارند.

Mikey

  1. Limbo

Limbo بازی جدیدی نیست ولی مدت‌هاست که به عنوان یکی از بهترین بازی‌های پلت‌فرم بر روی سیستم‌های مختلف از آن یاد می‌شود. یک بازی تاریک که در آن شما نقش یک پسر بچه مرموز را بر عهده خواهید داشت که در جنگلی تاریک و ترسناک پیش می‌رود. کیفیت طراحی مراحل و صداگذاری آن فوق‌العاده عالی است و حتما از انجام آن لذت خواهید برد.

Limbo

  1. Total Party Kill

Total Party Kill را یک کمپانی خوشنام در زمینه ساخت بازی‌های پلت‌فرم درست کرده و به نظر می‌رسد این بازی، بهترین عنوان آن‌ها برای موبایل است که شما را با چالش‌های بی‌شماری مواجه می‌کند که باید طی مراحل پرتعدادش، یک به یک هر کدام را رد کنید. بعضی اوقات هم باید همراهان خود در بازی را بکشید تا بتوانید مرحله‌ای را رد کرده یا معمایی را حل کنید.

Total Party Kill

  1. Dandara

Dandara بازی پلت‌فرمی است که ساختار بازی‌های این چنینی را تغییر داده و یکی از قابلیت‌ها اصلی در این زمینه را از شما می‌گیرد: دویدن! شما در این بازی یک جا می‌ایستید و به به شلیک کردن ادامه می‌دهید و می‌توانید از جایی به جای دیگر بپرید. بازی بسیار سریع است و رد کردن مراحل بالاتر، نیاز به مهارت دارد.

Dandara

  1. سری بازی‌های Rayman

همچون ماریو، Rayman نیز به خوبی راه خود را بر روی موبایل پیدا کرده است. چند عنوانی که Rayman بر روی موبایل داده است همگی کیفیت بالایی داشته و توانسته‌اند کاربران را راضی نگه دارند. Jungle Run و Fiesta Run بسیار به بازی‌های کلاسیک این سری شبیه هستند اما Rayman Adventures یا Rayman Mini گیم پلیی دارند که بیشتر مختص به موبایل طراحی شده.

Rayman

  1. سری بازی‌های Super Cat Tales

Super Cat Tales به نوعی شبیه به بازی Super Mario World  است با این تفاوت که در آن مملو از گربه‌هایی است که در نقشه وجود دارند. مراحل پر تعداد و چالش‌های متعدد از جمله ویژگی‌های دو بازی جذاب از این سری هستند که هم برای اندروید و هم برای آیفون و آیپد ارائه شده‌اند.

Super Cat Tales

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *