ما همیشه دوست داریم که داشته‌هایمان، نمایانگر شخصیتمان باشد و به همین دلیل است که با استفاده از والپیپرها، زنگ‌های موبایل و هر چیز دیگری، دستگاه‌های الکترونیک خود را شخصی‌سازی می‌کنیم. استفاده از تصاویر پس زمینه زنده یا متحرک، یک روش عالی برای تنوع بخشیدن به محیط کاری بوده و استفاده از آن نیز ساده است. برای این کار حتما به برنامه‌ای احتیاج دارید که می‌توانید یکی از گزینه‌های عالی لیست امروز ما را مورد استفاده قرار دهید.

Desktop Live Wallpapers

این برنامه یکی از گزینه‌های استفاده جهت پس زمینه‌ی متحرک است و به شما اجازه می‌دهد تا از میان هزاران والپیپر مختلفی که در دسته‌بندی‌های متفاوت قرار داده شده‌اند، هر گزینه‌ای که خواستید را به صورت رایگان دانلود کنید. همچنین این امکان برای شما مهیاست که تکه فیلم مورد نظر خود را نیز در برنامه آپلود کنید تا به وسیله‌ی آن، تصویر پس زمینه متحرک دلخواه خود را بسازید. یکی از امکانات جالب در Desktop Live Wallpapers، پشتیبانی از حالت چند مانیتوره است که به شما امکان شخصی سازی هر کدام را به صورت جداگانه می‌دهد.

Desktop Live Wallpapers

Rainmeter

Rainmeter تنها برای استفاده از تصاویر پس زمینه زنده در ویندوز 10 نیست، بلکه به وسیله‌ی این ابزار شما می‌توانید بخش‌های مختلف سیستم عامل را از نظر ظاهری تغییر دهید. تم‌ها، تصاویر پس زمینه زنده و خیلی چیزهای دیگر وجود دارند که می‌توانید با دانلود آن‌ها و استفاده در Rainmeter، در ویندوز اعمال نمایید. برای این کار شما می‌توانید از عکس‌های گیف نیز استفاده کرده تا تصاویر پس زمینه متحرک داشته باشید.

Rainmeter

Wallpaper Engine

یکی دیگر از برنامه‌های تخصصی و عالی در زمینه تصاویر پس زمینه که به وسیله‌ی آن می‌توانید، تصاویر پس زمینه‌ی متحرک خود را ساخته یا اینکه از میان تصاویری بسیار زیادی که در مجموعه‌ی Wallpaper Engine وجود دارد، استفاده نمایید. این برنامه از رزولوشن‌های مختلف پشتیبانی کرده و به خوبی از پس دستگاه‌هایی که از چند نمایشگر استفاده می‌کنند، بر می‌آید.

Wallpaper Engine

Stardock’s DeskScapes

مثل دیگر برنامه‌های لیست که ما به شما معرفی کردیم، Stardock’s DeskScapes نیز مجموعه‌ای بزرگ از والپیپرهای مختلف را برای شما تدارک دیده که می‌توانید از میان آن‌ها هر کدام را که خواستید، دانلود نموده و به عنوان پس زمینه ویندوز خود استفاده کنید. این برنامه همچنین به شما امکان آپلود عکس و ویدیو اختصاصی خود را می‌دهد تا پس زمینه‌ای کاملا اختصاصی برای خود داشته باشید. امکانات جالبی در برنامه گنجانده شده که یکی از آن‌ها، افکت‌های مختلفی است که می‌توانید روی تصاویر اعمال کنید. افکت‌هایی مثل دید در شب، بافت‌های مختلف، سپیا و … بخشی از آن‌ها هستند که به راحتی روی عکس قرار می‌گیرند. Stardock’s DeskScapes نیز امکان گذاشتن تصاویر متفاوت بر روی مانیتورها به صورت مجزا را می‌دهد و همچنین سادگی آن باعث می‌شود تا هر فردی به راحتی بتواند از آن‌استفاده نماید. اما سمت بد ماجرا این است که این برنامه پولی بوده و برای استفاده از آن باید 6 دلار پرداخت نمایید.

Stardock’s DeskScapes

WinDynamicDesktop

WinDynamicDesktop یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های والپیپر شناخته می‌شود که نسخه سیستم عامل مک نیز دارد. این برنامه امکانات جالبی دارد که یکی از آن‌ها، تغییر تصویر پس زمینه بر اساس ساعت روز است. با توجه به این که این ابزار به شما امکان استفاده از تصاویر پس زمینه متحرک رامی‌دهد، شما می‌توانید برای ساعات مختلف، تصاویر متفاوتی را در نظر گرفته و تنوعی عالی به محیط کار خود بر روی ویندوز 10 بدهید.

WinDynamicDesktop

Lively Wallpaper

این برنامه بسیار شبیه به دیگر گزینه‌های لیست ماست، با این تفاوت که کاملا رایگان و کد باز بوده و شما به راحتی می‌توانید آن را روی دستگاه خود نصب کنید. استفاده از عکس‌های گیف، ویدیو و حتی صفحات وب به عنوان تصویر پس زمینه ویندوز 10 در این برنامه گنجانده شده و خوشبختانه Lively Wallpaper نیز امکانات لازم برای پشتیبانی از دستگاه‌های چند مانیتوره را دارد.

Lively Wallpaper

RainWallpaper

آخرین گزینه‌ی ما RainWallpaper است که برنامه‌ای نسبتا کوچک‌تر بوده اما شما می‌توانید با کلیک روی صفحه، پخش تصویر متحرک را متوقف کنید. با این کار زمانی که احتیاج به منابع دستگاه خود -مخصوصا رم- را دارید، می‌توانید تصویر را متوقف کرده و منابع را آزاد کنید.

RainWallpaper

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *