اینستاگرام رفته رفته به محبوب‌ترین شبکه اجتماعی دنیا تبدیل شده است . جایی که شما می‌توانید با گذاشتن عکس‌های رنگارنگ در مدل‌های مختلف و با فیلترگذاری‌های متنوع، پست‌های زیبایی بگذارید. امکان آپلود ویدیو هم خود دنیای دیگری دارد. اما متاسفانه در بخش نوشتاری این سیستم امکانات و ابزارهای مفیدی به شما ارائه نمی‌کند. پس چاره‌ی کار چیست؟ تغییر فونت به وسیله یک برنامه جانبی!

اینستاگرام در سال اخیر چند قابلیت بسیار کاربردی و جذاب در اختیار کاربران قرار داده است که در بخش شبکه های اجتماعی سایت پرشین تولز سه قابلیت جدید اینستاگرام را برسی کردیم و همچنین ترفندهای کاربردی که هر فرد باید بداند تا بتواند از اینستاگرام در بهبود کسب وکار خود استفاده کند نیز آموزش دادیم.

آموزش تغییر نوع قلم اینستاگرام درگوشی های اندروید

  • این آموزش در حال حاضر فقط بر روی سیستم عامل اندروید قابلیت اجرا دارد و تنها روی اندروید در دسترس است.
  • در ابتدا برنامه Font Changer App را از فروشگاه گوگل دانلود کنید.
  • بعد از نصب برنامه آن را اجرا کرده و روی گزینه Get Started تپ کنید.

  • بعد از انتخاب گزینه Get Started، یک فضای خالی برای تایپ و انتخاب سبک فونت ظاهر خواهد شد.
  •  سپس در قسمت مورد نظر متنی که می‌خواهید استایل و یا نوع فونت را تغییر دهید نوشته و مانند تصویر آن را تغییر دهید.

  •  بعد از کپی کردن متن آن را در قسمت پست و یا بیو پیست کنید.

  •  حالا خیلی ساده عکس را منتشر کرده و یا تغییرات بیو را ذخیره کنید. شما با موفقیت سبک فونت اینستاگرام‌تان را تغییر دادید.
  • به این ترتیب ظاهر اینستاگرام شما متفاوت و جالب خواهد شد و در نتیجه افراد بیشتری به حساب کاربری شما توجه خواهند کرد و می توانید از دنیای مجازی برای بهبود کسب وکار خود استفاده کنید.

ما این برنامه را که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته در اندروید ۵ به بالا امتحان کردیم. امیدواریم این برنامه به شما در شخصی‌سازی فونت‌های اینستاگرام‌تان یاری دهد.برای آشنایی بیشتر با این شبکه اجتماعی محبوب مطالب ترفند اینستاگرام را دنبال کنید.

Join the Conversation

3 Comments

  1. این برنامه در گوگل پلی فیلتر هست،چیکار کنم که نصبش کنم هرکاری میکنم نمیشه☹️

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *