اپل امکان دارد در نسخه‌های بعدی گوشی‌های خود از خیر لمس سه بعدی (۳D Touch) بگذرد، اما هنوز خیلی‌ها از این امکان آیفون استفاده می‌کنند. حالا اگر شما طرفدار آن باشید یا نه، می‌توانید آن را فعال یا غیرفعال کنید.

قابلیت لمس سه بعدی از زمان آیفون ۶s رونمایی شد و به کاربران گوشی‌های اپل این اجازه را می‌داد تا به صورت کاربردی‌تر از گوشی خود استفاده کرده و چند امکان متفاوت داشته باشند. به نوعی کلیک راست را به گوشی اضافه کرده بود و عمقی بیشتر به کاربرد گوشی‌های همراه اضافه کرد.در نظر داشته باشید که اگر گوشی آیفون  XR تهیه کرده‌اید، این قابلیت در گوشی شما وجود ندارد، در غیر این صورت از گوشی‌های ۶s به بعد می‌توانید از آن استفاده کنید.

برای آن‌ها که هنوز با این قابلیت کار نکرده‌اند یا اینکه می‌خواهند آن را کنار بگذارند، نحوه‌ی فعال و غیر فعال سازی این گزینه را در ادامه نشان خواهیم داد.

نحوه‌ی فعال و غیرفعال سازی امکان لمس سه بعدی در آیفون

فعال و غیر فعال سازی لمس سه بعدی کار سختی نیست، مسئله این است که بدانید در میان منوهای آیفون، دقیقا کجا بروید. برای این کار مسلما ابتدا باید به تظیمات گوشی بروید.

  • در این بخش احتمالا تعجب کنید، اما باید گزینه‌ی Accessibility را انتخاب نمایید.

همانطور که حدس می‌زنید، فعال یا غیر فعال سازی این گزینه با کلید همیشگی تنظیمات آیفون انجام می‌شود و شما می‌توانید از این بخش آن را به انجام برسانید.

همانطور که در عکس بالا می‌بینید، امکان تنظیم میزان حساسیتش نیز در این بخش نمایش داده شده که می‌توانید آن را نیز تغییر دهید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *