هر کسب و کاری به دنبال این است که در موتور های جستجو رتبه خوبی داشته باشد و گوگل در صدر قرار دارد. ریپورتاژ آگهی راه کاری برای افزایش رتبه سایت در صفحه نتایج گوگل است. از طرفی، از سایتی که در آن ریپورتاژ قرار می دهید، بازدید و ترافیک مستقیم هم دریافت می کنید که ارزش زیادی دارد. در مقاله قبلی به بررسی راه کار های نوشتن ریپورتاژ رایگان پرداختیم و در این مقاله هم به بررسی ادامه این موضوع می پردازیم.

رپورتاژ آگهی چگونه قیمت گذاری می شود؟

در برخی موارد شما می توانید از ریپورتاژ آگهی رایگان استفاده کنید. گاها تعدادی از وبسایت ها با تعیین شرایط ویژه ای اقدام به انتشار ریپورتاژ آگهی رایگان می کنند. ممکن است آنها این خدمات رایگان را برای مدت زمان محدود و در جشنواره های معینی ارائه کنند، و یا بعد از سفارشات متعدد نرخ تخفیفات را تا حدی بالا ببرند که ریپورتاژ شما به صورت رایگان یا با هزینه بسیار اندک انتشار یابد. گاهی هم ممکن است که لازم باشد که برای آن هزینه پرداخت کنید بطور کلی هزینه ریپورتاژ آگهی در سایت های مختلف، متفاوت می باشد و چند مورد در متفاوت بودن قیمت ها موثر است که به آن ها اشاره می کنیم:

  • میزان اعتبار یک سایت: سایت های مختلف از درجه اعتبار متفاوتی برخوردار هستند برخی از سایت ها بسیار مشهور هستند لذا هزینه دریافتی آن ها برای ریپورتاژ بیشتر خواهد بود.
  • اسپم اسکور: یک ابزار است که با استفاده از آن می توان فعالیت های لینکی مجاز یک سایت را بررسی کرد. برای بررسی از امتیاز صفر تا صد استفاده می شود هرچقدر این عدد به صفر نزدیکتر باشد احتمال اسپم بودن سایت کم تر است لذا هزینه رپورتاژ آگهی در آن نیز بیشتر خواهد بود.
  • رتبه الکسا: یکی دیگر از مواردی که در تعیین قیمت ریپورتاژ آگهی نقش دارد مربوط به رتبه الکسا آن است. رتبه الکسا نشانگر میزان ترافیک سایت است زمانی که رتبه الکسا پایین باشد یعنی سایت بازدید بالایی دارد. در سایت هایی که ترافیک بالایی دارند ریپورتاژ قرار دهید تا بتوانید بازدید مستقیم هم بگیرید.
  • با تبلیغات بنری مخصوص موبایل آشنا شوید

چقدر لازم است تا برای ریپورتاژ آگهی هزینه کنیم؟

ریپورتاژ آگهی یکی از مهم ترین روش های تبلیغاتی است که در حال حاضر از تاثیر فراوانی نیز برخوردار است با توجه به تاثیری که ریپورتاژ آگهی در مقایسه با سایر روش های تبلیغی دارد و همچنین در مقایسه با هزینه ای که روش های تبلیغاتی دیگر دارد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و شما با پرداخت کمترین هزینه می توانید ریپورتاژ آگهی خود را در معرض دید مخاطبان خود قرار دهید. البته توجه داشته باشید که برخی از سایت ها و کمپین ها وجود دارند که اقدام به درج ریپورتاژ آگهی رایگان می کنند که شما می توانید از خدمات آن ها نیز استفاده کنید. اگر واقعا به دنبال رشد کسب و کار یا خدمات خود هستید، حتما بیشترین هزینه را برای ریپورتاژ آگهی اختصاص دهید.

چرا باید از ریپورتاژ آگهی استفاده کنیم؟

ریپورتاژ آگهی اگر با توجه به اصول حرفه ای نوشته شوند و همچنین در سایت های معتبر انتشار داده شوند می تواند مزیت های زیادی برای صاحبان کسب و کارها و همچنین وب سایت ها داشته باشد.در ادامه به مهم ترین مزیت های رپورتاژ آگهی اشاره خواهیم کرد.

  • بیشتر دیده می شوید

از آنجا که ریپورتاژ آگهی و خبری از جامعیت و فراگیری بالایی برخوردار است به شما این امکان را می دهد که از کمپین های مختلفی برای تبلیغات خود استفاده کنید که این کمپین ها می تواند سایت های پرترافیک و پرمخاطب، شبکه های مجازی، رسانه های مکتوب و… باشد. با توجه به گستردگی آن یک فرصت ایده آل برای شما است تا بتوانید آگهی خود را به دیگران برسانید و این سبب خواهد شد که بازدید از تبلیغات شما بیشتر شود و در نتیجه شما به هدف یا اهداف مورد نظر خود می رسید.

  • برای همه مناسب است

مزیت مهم ریپورتاژ برای سایت این است که تمامی کسب و کارها می توانند از آن استفاده کنند و با توجه به اهدافی که دارند از روش های رپورتاژ آگهی برای رسیدن به آن بهره ببرند. کسب و کار شما در هر درجه و مرحله ای که باشد شما با استفاده از ریپورتاژ آگهی می توانید در گسترش و رونق آن گام های مهمی را بردارید.

  • سبب برندسازی و افزایش اعتبار برند می شود

زمانی که شما محتوای مربوط به برند خودتان را در سایت ها، نشریات و کانال های پربازدید نشر می دهید سبب می شود که برند شما بیشتر در معرض دید قرار بگیرد و تداوم انتشار آن در کمپین های مختلف موجب اعتبار سازی برند می شود.

  • بالا بردن رتبه سایت با رپورتاژ آگهی

یکی از مهم ترین مزیت هایی که ریپورتاژ آگهی دارد این است که موجب می شود رتبه سایت شما در شرایط ایده آل قرار بگیرد. زمانی که شما در یک سایت پربازدید ریپورتاژ آگهی درج می کنید و در داخل آن بک لینک قرار داده می شود سئوی سایت شما بهینه می شود و دلیل آن این است که کلمات کلیدی سایت شما از سایت دیگر بازدید دریافت می کند و در نتیجه در رتبه بندی گوگل در شرایط مطلوبی قرار می گیرد و هنگام جست و جو در صفحات اول گوگل آورده خواهد شد.

مزایای ریپورتاژ آگهی نسبت به سایر روش های تبلیغات اینترنتی چیست ؟

  • انتشار ریپورتاژ آگهی در خبرگزاری های معتبر و سایتهای خبری تخصصی پر بازدید
  • عدم حذف ریپورتاژ از سایتها که باعث ماندگاری تاثیرگذاری می شود
  • نمایش خبر منتشر شده در جستجو های گوگل که بسیار موثر است
  • معرفی شخص یا برند و معرفی کامل محصولات ، خدمات و وب سایت تبلیغ دهنده
  • هایپر لینک چند کلمه به وب سایت تبلیغ دهنده برای هدایت مخاطبان به سایت شما
  • معرفی مدیران برند ها بصورت مصاحبه یا معرفی خدمات آن ها در قالب گزارش آگهی
  • جایگاه‌های تبلیغاتی خود را با افزونه وردپرس AdRotate Banner Manager مدیریت کنید-بخش اول

چگونه ریپورتاژ آگهی جذاب بنویسیم؟

برای این که ریپورتاژ آگهی شما از جذابیت برخودار باشد علاوه بر نکات گفته شده توجه به موارد ذیل نیز ضروری می باشد:

  • ساده و روان بنویسید.
  • از لحن و ادبیات درست استفاده کنید.
  • سعی کنید محتوای متنی از کیفیت بالایی برخوردار باشد.
  • مخاطبان خود را به درستی شناسایی کنید.
  • موضوعی که انتخاب می کنید جذاب و بروز باشد.
  • نتیجه گیری صحیح و جامع داشته باشید.
  • اصول نگارشی و درست نویسی را رعایت کنید.

اگر به دنبال راه کار های نوشتن ریپورتاژ آگهی رایگان در سایت های دیگر هستید، در مقاله بعدی هم ما را همراهی کنید تا روش های آن را به شما بگوییم. همچنین اگر سوالی در مورد این مقاله دارید، کافی است از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا پاسخ سوال شما را بدهیم.

طراح گرافیک و وب‌سایت، متخصص تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو

Join the Conversation

9 Comments

    1. نو فالو : اون بخشی که لینک میدن وقتی میگن نو فالو یعنی دارن به گوگل میگن این لینک رو دنبال نکن اما امروزه تاثیری نداره.

  1. سلام و عرض ادب
    اگر کمپین ریپورتاژ با قیمت مناسبی داشتین ممنون میشم برای
    سایت آداک فرایند اعلام نمایید
    ما تو کار ابزار دقیق هستیم و برند های وگا (سطح سنج) و دتکتور گاز فعال هستیم.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *